Οι ταξιδιώτες αναζητούν μια ουσιαστική εμπειρία διακοπών με την καθοδήγηση ενός ενημερωμένου ταξιδιωτικού πράκτορα. Aυτό προκύπτει από την επίσημη έκθεση για τις επιπτώσεις της πανδημίας του ομίλου The Travel Corporation (TTC).
Υπογραμμίζει τη σωρευτική πρόοδο που έχει σημειωθεί καθώς η εταιρεία επιδιώκει να διαμορφώσει ένα καλύτερο μέλλον για την ταξιδιωτική βιομηχανία, τους ντόπιους και τις κοινότητες που επισκέπτεται, τον πλανήτη και την άγρια ζωή.
Η TTC αναγνωρίζει την αυξανόμενη προσδοκία των επιβατών σε παγκόσμιες αγορές που θέλουν να κάνουν υπεύθυνες επιλογές και να ταξιδεύουν πιο βιώσιμα, συμπεριλαμβανομένης της υποστήριξης των τοπικών κοινοτήτων και της μείωσης των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Η εταιρεία αναφέρει 11 στόχους βιωσιμότητας οι οποίοι περιλαμβάνουν :
- Ανάπτυξη προορισμών μηδενικών εκπομπών ρύπων που ευθυγραμμίζονται με μια πρωτοβουλία στόχων που βασίζεται στην επιστήμη.
- Ταξίδια με ουδέτερο αποτύπωμα άνθρακα ανακοινώθηκαν τον Ιανουάριο από τέσσερις μάρκες, συμπεριλαμβανομένης της Contiki.
- Προμήθεια 28% των παγκόσμιων αναγκών ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές.
- Αλλαγή εννέα ακινήτων με 100% ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια.
- Μείωση της σπατάλης τροφίμων κατά 39% σε 12 ξενοδοχεία Red Carnation.
- Εισαγωγή συστημάτων διαχείρισης απορριμμάτων τροφίμων στο 30% των ξενοδοχείων και των πλοίων της Uniworld.
- Περικοπή των έντυπων μπροσούρων κατά 88% από το 2019.
- 554 ταξιδιωτικές εμπειρίες Make Travel Matters που παρουσιάστηκαν στα δρομολόγια TTC.
- Το 51% όλων των δρομολογίων TTC είχε τουλάχιστον μία εμπειρία Make Travel Matters, ξεπερνώντας τον στόχο που είχε τεθεί να φτάσει το 50% έως το 2025.
- Προσφορά 65 δρομολογίων σε 110 αναπτυσσόμενες περιοχές.
- Αξιολόγηση περισσότερων από 400 εμπειριών άγριας ζωής για να διασφαλιστεί η πλήρης συμμόρφωση με την Πολιτική για την καλή διαβίωση των ζώων της ομάδας.