Deloitte: “Απογειώνονται” τα ταξίδια αναψυχής αυτό το καλοκαίρι

54

Οι αντιλήψεις για την ασφάλεια που σχετίζονται με τα ταξίδια και τις κοινωνικές δραστηριότητες βρίσκονται στο υψηλότερο σημείο τους από την έναρξη της πανδημίας, ωθώντας πολλούς Αμερικανούς να προγραμματίσουν καλοκαιρινά ταξίδια.

Ωστόσο, εν μέσω ανανεωμένης αισιοδοξίας για ταξίδια αναψυχής, οι οικονομικές ανησυχίες και οι αυξημένες τιμές επιβαρύνουν τους ταξιδιώτες.

Η νέα έκθεση της Deloitte, “Getting Back to Getaways: 2022 Deloitte Summer Travel Survey”, εξετάζει τις τάσεις και τις προτιμήσεις που θα καθοδηγήσουν τα ταξίδια αναψυχής αυτή τη σεζόν.

Η έκθεση βασίζεται σε έρευνα 4.233 Αμερικανών που συμμετείχαν στις 23-30 Μαρτίου 2022.

Μεταξύ αυτών, 2.536 πιστοποιήθηκαν ως ταξιδιώτες και ένα μικρότερο υποσύνολο 1.960 ταξιδιωτών δήλωσαν ότι θα έμεναν σε αμειβόμενο κατάλυμα και όχι μόνο με την οικογένεια ή τους φίλους τους.

Τα καλοκαιρινά ταξίδια επιστρέφουν, για πολλούς Αμερικανούς

Ενώ τα ταξίδια αναψυχής φαινόταν να είναι σε ανάκαμψη το περασμένο καλοκαίρι, οι μεταλλάξεις Delta και Omicron επιβράδυναν την επιστροφή τους.

Τώρα, με την εμπιστοσύνη των ταξιδιωτών σε άνοδο, τα ταξίδια το καλοκαίρι του 2022 πιθανότατα θα ξεπεράσουν τα επίπεδα τόσο του 2021 όσο και πριν από την πανδημία, με την επιθυμία να περάσουν χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους τους τον κύριο μοχλό για ταξίδια.

Ωστόσο, οι οικονομικές ανησυχίες και οι ανησυχίες για την υγεία θα συνεχίσουν να επηρεάζουν πού και πώς ταξιδεύουν οι Αμερικανοί.

• Έξι στους 10 Αμερικανούς θα ταξιδέψουν αυτό το καλοκαίρι, αύξηση από πέρυσι όταν 5 στους 10 Αμερικανούς σχεδίαζαν το ίδιο.
• Οι ταξιδιώτες θα κάνουν κατά μέσο όρο δύο ταξίδια αυτό το καλοκαίρι με τους περισσότερους (83%) να σχεδιάζουν να μείνουν σε ξενοδοχεία ή/και ενοικιαζόμενα. Οι μισοί (51%) σχεδιάζουν να πετάξουν, ενώ λίγο περισσότεροι σχεδιάζουν να κάνουν οδικά ταξίδια (57%). Μόνο το 7% σχεδιάζει να κάνει κρουαζιέρα.
• Περισσότερο από το ένα τέταρτο (28%) των ταξιδιωτών σχεδιάζουν να ξοδέψουν σημαντικά περισσότερα αυτό το καλοκαίρι σε σχέση με τους ταξιδιωτικούς προϋπολογισμούς τους για το 2019 για ταξίδια με μαρκίζες, λόγω των υψηλότερων τιμών καθώς και των συσσωρευμένων οικονομιών. Εν τω μεταξύ, το 15% σχεδιάζει να δαπανήσει σημαντικά λιγότερα. Οι μισοί από αυτούς τους ταξιδιώτες αναφέρουν οικονομικές ανησυχίες.
• Ο χρόνος με την οικογένεια και τους φίλους είναι το κορυφαίο κίνητρο για καλοκαιρινά ταξίδια με ποσοστό 47%, αύξηση 13% από το 2021.
• Οι παραλίες συνεχίζουν να προηγούνται σε όλους τους προορισμούς (32%), ακολουθούμενες από τις πόλεις (29%) και τις υπέροχες υπαίθριες (16%).
• Περίπου τα δύο τρίτα των ταξιδιωτών (65%) σχεδιάζουν τα μεγαλύτερα ταξίδια τους για τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, αλλά οι δρόμοι και οι ουρανοί θα πρέπει να είναι πολυσύχναστοι όλο το καλοκαίρι με το 45% όλων των ταξιδιών να προγραμματίζονται για τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο. Επιπλέον, οι διάρκειες ταξιδιών θα συρρικνωθούν σε σύγκριση με το 2021. για το ένα τρίτο των ταξιδιωτών (32%), το μεγαλύτερο ταξίδι θα διαρκέσει λιγότερο από μία εβδομάδα, από 22% το 2021.

Οι ταξιδιώτες κατανέμουν τις δαπάνες τους σε μια ποικιλία ταξιδιωτικών προϊόντων

Οι ταξιδιώτες έχουν μια ποικιλία επιλογών για τα καλοκαιρινά τους ταξίδια. Καθώς αυξάνεται η εμπιστοσύνη στην ασφάλεια της διαμονής και των αεροπορικών ταξιδιών, είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για άνεση και χώρο, σηματοδοτώντας περαιτέρω αισιοδοξία για τους παρόχους ταξιδιών.
• Σχεδόν οι μισοί (46%) των Αμερικανών θα ταξιδέψουν και θα μείνουν σε καταλύματα επί πληρωμή, από 41% το 2021.

  • Ενώ τα ξενοδοχεία παραμένουν πιο δημοφιλή (79%), η ζήτηση ιδιωτικών ενοικίων είναι ισχυρή (20%). Περισσότερο από το ένα τρίτο (34%) των ταξιδιωτών που ενοικιάζουν το καλοκαίρι έκαναν κράτηση για μια ιδιωτική ενοικίαση ή σχεδιάζουν να κάνουν για πρώτη φορά, από 28% το 2021. Επιπλέον, 7 στους 10 από αυτούς τους νέους επισκέπτες ενοικίασης αναμένουν να συνεχίσουν να μένουν σε ενοικιαζόμενα για τουλάχιστον τα μισά από τα ταξίδια τους στο μέλλον.
    • Οι νεότεροι ταξιδιώτες (18-34 ετών) έχουν σχεδόν διπλάσιες πιθανότητες να μείνουν σε ιδιωτικό κατάλυμα (26%) από τους ταξιδιώτες 55 ετών και άνω (14%).
    • Οι αντιλήψεις για την ασφάλεια για τα αεροπορικά ταξίδια βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο από την έναρξη της πανδημίας. Περισσότεροι από τους μισούς (54%) των Αμερικανών αισθάνονται ασφαλείς κάνοντας μια πτήση αυτό το καλοκαίρι, σε σύγκριση με 31% το 2021.
    • Σχεδόν οι μισοί (47%) των ταξιδιωτών θα πετάξουν για το ταξίδι τους και το 54% είναι πρόθυμοι να πληρώσουν για μια πιο άνετη εμπειρία πτήσης, συμπεριλαμβανομένης της πρώτης ή της business class (17%) ή άλλων αναβαθμίσεων (37%).
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις