Οι νεόνυμφοι σχεδιάζουν να ξοδέψουν αρκετά χρήματα σα ταξίδια του μέλιτος σύμφωνα με νέα στοιχεία από την εταιρεία Expedia.
Ειδικότερα, σε δημοσκόπησή της σε 1.500 ζευγάρια διαπίστωσε ότι το 53% σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα από ό,τι είχε αρχικά προϋπολογίσει για το μήνα του μέλιτος και το 59% ενδιαφέρεται για ταξίδι του μέλιτος σε έναν bucket list προορισμό.
«Βγαίνοντας από την πανδημία, τα ζευγάρια είναι ξεκάθαρα αποφασισμένα να έχουν έναν επικό μήνα του μέλιτος», δήλωσε η Κρίστι Χάντσον, επικεφαλής των Η.Π.Α. δημόσιες σχέσεις για την Expedia.
Η δημοσκόπηση της Expedia αποκάλυψε διαφόρων ειδών ταξίδια του μέλιτος :
Αυτά που τα ζευγάρια προγραμματίζουν πολλούς μήνες του μέλιτος, όπως ένα γρήγορο ταξίδι μετά το γάμο και ένα μεγαλύτερο ταξίδι αργότερα. Ένα άλλο είδος είναι τα ταξίδια του μέλιτος σε επανάληψη κυρίως μετά την πανδημία.
Φωτογραφία από adamkontor από το Pixabay