Ποιος είναι ο κορυφαίος ευρωπαϊκός προορισμός

59

Σε μια προσπάθεια να αυξήσει και να βελτιώσει την αεροπορική συνδεσιμότητα από τις ΗΠΑ, η πόλη της Μαδρίτης συνεργάζεται με την Iberia Airlines για να ξεκινήσει τη νέα της πτήση Ουάσιγκτον, DC – Μαδρίτη.

Ο προορισμός εγκαινιάζει μια ισχυρή διαφημιστική εκστρατεία στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών για να αναβαθμίσει την εικόνα της πόλης και την προβολή της τουριστικής της προσφοράς, καθιστώντας τον ευρωπαϊκό προορισμό προτίμησης και κύριο σημείο εισόδου στην ήπειρο για τον βορειοαμερικανό ταξιδιώτη.

Από την 1η Ιουνίου, η Μαδρίτη αύξησε τα αεροπορικά της ταξίδια από τις Ηνωμένες Πολιτείες προσθέτοντας υπηρεσίες από τρεις επιπλέον πύλες στις ήδη υπάρχουσες έξι, με αποτέλεσμα περισσότερες από 120 εβδομαδιαίες συχνότητες. Εκτός από τα νέα δρομολόγια από την Ουάσιγκτον και το Ντάλας, η υπηρεσία από το Σαν Φρανσίσκο θα αποκατασταθεί. Ο αριθμός των πτήσεων προς τη Μαδρίτη από τις πόλεις Λος Άντζελες, Μαϊάμι, Νέα Υόρκη και Βοστώνη θα αυξηθεί επίσης αυτό το καλοκαίρι.

«Μέσα από αυτήν την εμβάθυνση της συμμαχίας με την Iberia και ένα εκτεταμένο πρόγραμμα για την προώθηση της πόλης της Μαδρίτης, καθιερώνουμε περαιτέρω τις ΗΠΑ ως βασική αγορά για εμάς, ενισχύοντας τις προσπάθειές μας για αύξηση και διευκόλυνση των ταξιδιών», δήλωσε η Almudena Maíllo , η εκπρόσωπος του Τουρισμού.για την πόλη της Μαδρίτης.

«Από αυτό το καλοκαίρι, η Μαδρίτη θα έχει εξέχουσα παρουσία στην Ουάσιγκτον, τοποθετώντας την πόλη ως κορυφαίο προορισμό για τον βορειοαμερικανό ταξιδιώτη. Μια αντιπροσωπεία από τη Μαδρίτη θα παρουσιάσει τις τελευταίες μας εξελίξεις ενώπιον δημοσιογράφων, μελών της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, επικεφαλής εθνικών οργανισμών και εταιρειών, την κατάλληλη στιγμή για το καλοκαίρι».

Οι πρωτοβουλίες προώθησης που απευθύνονται στις ΗΠΑ θα επικεντρωθούν στην ευαισθητοποίηση και στη δημιουργία αυξημένης ζήτησης για την τουριστική απήχηση της ισπανικής μητρόπολης.

Οι προσπάθειες για το εμπόριο, το μάρκετινγκ και τις δημόσιες σχέσεις θα δώσουν έμφαση στους τομείς premium, πολυτέλειας, ταξιδιών κινήτρων και επιχειρήσεων (MICE) της Μαδρίτης.

Οι βασικοί στόχοι περιλαμβάνουν την αύξηση του αριθμού των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ στη Μαδρίτη και την ενίσχυση της θέσης της ως κορυφαίου πολυτελούς και αργού ταξιδιωτικού προορισμού στην Ευρώπη.

Η ισπανική πρωτεύουσα, η οποία είναι η κεντρική πόλη της χώρας, θα επιδιώξει επίσης να επεκτείνει τη μέση διαμονή του επισκέπτη των ΗΠΑ, δίνοντας τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να επιδοθούν σε μια μεγάλη ποικιλία από βιωματικά αξιοθέατα σε όλη την πόλη.

Άλλες προωθητικές δραστηριότητες στη Βόρεια Αμερική

Τους επόμενους μήνες, η πόλη της Μαδρίτης θα εφαρμόσει νέες πρωτοβουλίες με στόχο να κερδίσει αναγνώριση στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Αυτές οι ενέργειες θα εκτελεστούν από τον προορισμό και μέσω συνεργασιών δημόσιου-ιδιωτικού τομέα με συνεργάτες όπως η TourSpain , η Virtuoso και η Ένωση Tour Operators των ΗΠΑ (USTOA), μεταξύ άλλων. Η Μαδρίτη θα παρουσιαστεί ως κινητήρια δύναμη στην αγορά μέσω εκδηλώσεων, όπως το Virtuoso Travel Week, που θα πραγματοποιηθεί στο Λας Βέγκας τον Αύγουστο και το IMEX America τον Οκτώβριο. Επιπλέον, ένα roadshow και συναντήσεις με τους τομείς του Εμπορίου και του MICE θα πραγματοποιηθούν κατά τη διάρκεια του Σεπτεμβρίου στη Νέα Υόρκη και το Σικάγο.

Οι πρόσθετες συνεργασίες μεταξύ του City of Madrid Tourism Board και της Iberia περιλαμβάνουν το πρόγραμμα «Stopover Hola Madrid» , το οποίο δίνει κίνητρα στους ταξιδιώτες στο εξωτερικό να εξερευνήσουν τη Μαδρίτη. Το πρόγραμμα θα παρέχει στους ταξιδιώτες την ευκαιρία να έχουν εκπτώσεις, πλεονεκτήματα διαμονής, μεταφορές, ψώνια, αναψυχή, εστιατόρια και πολιτιστικές δραστηριότητες.

Από τον Απρίλιο και μέχρι τον Ιούνιο, το Tourism Board αναπτύσσει εκστρατείες τακτικής και επωνυμίας στη Νέα Υόρκη, την Ουάσιγκτον, το Μαϊάμι, το Σαν Φρανσίσκο, το Ντάλας, το Χιούστον, τη Βοστώνη και το Σικάγο. Ο προορισμός έχει επίσης διορίσει ένα πρακτορείο επικοινωνιών, το Newlink Communications Group, με εκτενή εμπειρία στο να βοηθά διεθνείς πελάτες να ξεπεράσουν την αγορά της Βόρειας Αμερικής, για να πρωτοστατήσει σε αυτό το συναρπαστικό κεφάλαιο των προωθητικών προσπαθειών της Μαδρίτης.

Φωτογραφία από ddzphoto από το Pixabay

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις