Σχεδόν το ένα τέταρτο των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο (22%) πιστεύει ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία θα μπορούσε να προσφέρει καλύτερες ή βελτιωμένες υπηρεσίες στις πληρωμές.
Για τα ξενοδοχεία το ποσοστό ανέρχεται στο 17%, σύμφωνα με έρευνα από τον διεθνή πάροχο υπηρεσιών πληρωμών ECOMMPAY σε συνεργασία με την Censuswide.
Αυτό συμβαίνει καθώς πάνω από το ένα τρίτο των καταναλωτών (38%) αντιμετώπισαν προβλήματα στη διαδικασία πληρωμής κατά την κράτηση μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας, όπως περιήγηση ή διαμονή σε ξενοδοχείο.
Ποια είναι τα πιο συνηθισμένα προβλήματα
- Αμφιβολίες για την ασφάλεια της σελίδας πληρωμής (11%).
- Έλλειψη προτιμώμενης μεθόδου πληρωμής (8%).
- Περιορισμένες επιλογές μοιράσματος πληρωμών σε δύο ή περισσότερα άτομα (8%).
Πάνω από το ένα τρίτο (35%) των καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο χρειάστηκε να μοιράσουν τις προκαταβολές για μια ταξιδιωτική εμπειρία, με το 17% να συμφωνεί ότι θα ήταν ευκολότερο να χωριστούν τα έξοδα στο σημείο της κράτησης.
Επιπλέον, το ένα τρίτο (33%) ανέφερε ότι ακύρωσε μια ταξιδιωτική εμπειρία κράτησης την τελευταία στιγμή, αλλά μόνο το 11% αυτών ζήτησε επιστροφή χρέωσης.
Οι επιχειρήσεις προσπαθούν να συμβαδίσουν με τις ανάγκες πληρωμών των πελατών, αλλά αντιμετωπίζουν προκλήσεις.
Οι σημαντικότερες προκλήσεις πληρωμών το 2022 σε ταξίδια και αερομεταφορές
- Πελάτες που χρειάζονται περισσότερες επιλογές και ευελιξία με τα μοντέλα BNPL (46%).
- Πληρωμή απάτη και ασφάλεια (36%).
- Αυξανόμενες απαιτήσεις πληρωμών κρυπτογράφησης (34%).
Οι σημαντικότερες προκλήσεις πληρωμών το 2022 στα ξενοδοχεία
- Προσφορά μιας ποικιλίας επιλογών πληρωμής (42%).
- Απάτη και ασφάλεια πληρωμών (40%).
- Διαδικασία επιστροφής χρημάτων (28%).
«Πάνω από τα τρία τέταρτα των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο (82%) έχουν εκφράσει ανησυχίες για κυρώσεις πληρωμών μετά τις διεθνείς αναταραχές, υπογραμμίζει ο Paul Marcantonio, Εκτελεστικός Διευθυντής Η.Β. & Δυτικής Ευρώπης στο ECOMMPAY.
Είναι προφανές ότι καθώς τα πράγματα επανέρχονται, αυτές οι βιομηχανίες πρέπει να υποστηρίζονται όσο το δυνατόν καλύτερα, ειδικά όταν πρόκειται για τα συστήματα πληρωμών τους.
Οι πελάτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής στο πλαίσιο των διαδικασιών κράτησης τους και είναι επίσης επιφυλακτικοί για παραβιάσεις ασφάλειας και αύξηση της απάτης.
Αυτοί οι δύο παράγοντες μαζί αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις επιχειρήσεις φέτος».