4 tips από την Trivago για να διαχειριστείτε έξυπνα τις τιμές των δωματίων σας

25

Ο ξενοδοχειακός κλάδος κάνει βήματα προς την αναγέννηση του. Και οι ξενοδόχοι σύμφωνα με την Trivago πρέπει να ξανασκεφτούν τις στρατηγικές τιμολόγησης τους.
Με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία των κρατήσεων, η Trivago κατευθύνει τους ξενοδόχους, βήμα-βήμα.

Διαχειριστείτε έξυπνα τις τιμές των δωματίων σας

Παρόλο που οι επιχειρήσεις σε πολλούς διαφορετικούς κλάδους εστιάζουν στην επιβίωση τους αυτήν την εποχή, πρέπει να έχετε υπόψη σας ότι οι ανάγκες των ανταγωνιστών σας ενδεχομένως να μην είναι ίδιες με τις δικές σας.

Συνεπώς, αν ορίζουν υπερβολικά υψηλές τιμές δωματίων, αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να ακολουθήσετε το παράδειγμα τους.

Το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση μιας στρατηγικής τιμολόγησης είναι να ελέγξετε τα ιστορικά δεδομένα σας.

Παρά τα συντρίμμια που άφησε πίσω της η πανδημία, θα πίστευε κανείς ότι δεν υπάρχουν στατιστικά στοιχεία για βοήθεια.
Ωστόσο οι διακυμάνσεις του 2020 μπορούν να παρέχουν ορισμένες πληροφορίες σχετικά με τις κρατήσεις που δεχτήκατε. Καθώς και τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών όσον αφορά στις κρατήσεις.

Μπορείτε επίσης να εξετάσετε τα πιο πρόσφατα σημεία δεδομένων σας. Εάν υπάρχουν από τις τελευταίες 30 ημέρες ως μέσο σύγκρισης τιμών.

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο παρακολούθησης τιμών, για να ελέγξετε μελλοντικά στατιστικά στοιχεία.
Θα σας δείξει πώς αναπτύσσεται η ταξιδιωτική ζήτηση στην περιοχή σας και θα σας προσφέρει μια σύγκριση των τιμών δωματίων σε διαφορετικές ιστοσελίδες κρατήσεων συνεργατών.

Προσθέστε αξία στις κρατήσεις σας

Αν θέλετε να ορίσετε τιμές δωματίων που επηρεάζουν την απόφαση κράτησης των ταξιδιωτών προς μια θετική κατεύθυνση, πρέπει να εξετάσετε την υλοποίηση μιας άλλης προσέγγισης που δε βασίζεται στον ανταγωνισμό.

Μιλάμε για την τιμολόγηση με βάση την αξία. Πρόκειται για τη μέθοδο ορισμού τιμών δωματίων τις οποίες οι πελάτες είναι πρόθυμοι να πληρώσουν με βάση την αξία που αντιλαμβάνονται από τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σας.

Πώς να υπολογίσετε τη Μέση Ημερήσια Τιμή σας:

Μέσα μηνιαία έσοδα

÷

Αριθμός δωματίων που πωλήθηκαν

Ένα ωραίο παράδειγμα, για να μπορούν οι πελάτες να αντιληφθούν την αξία της διαμονής τους είναι η προσφορά ενός ελκυστικού πακέτου διακοπών.

Ιδέες που μπορούν να ενθαρρύνουν πιθανούς πελάτες να κάνουν κράτηση

  • Είναι η τοποθεσία σας γνωστή για κάποια συγκεκριμένη εποχή του χρόνου; Σχεδιάστε ένα πακέτο γύρω από αυτό το θέμα. Ή ακόμη κάποιο που επικεντρώνεται σε δημοφιλείς γιορτές και τοπικές εκδηλώσεις.
  • Αν συνεργάζεστε με ντόπιους καλλιεργητές και παραγωγούς, συστήσετε τους ίδιους και τα προϊόντα τους στους πελάτες σας. Ετοιμάστε μια βραδιά γευσιγνωσίας στον χώρο σας.
  • Αντί να διαγράψετε το πρωινό από το μενού σας, γιατί να μην προωθήσετε καλάθια πρωινού που οι πελάτες θα μπορούν να απολαύσουν με την άνεση τους στο δωμάτιο;

Μην ξεχνάτε ότι η παράλληλη και διασταυρούμενη πώληση πιο ακριβών υπηρεσιών μπορεί επίσης να συμβάλει στην αύξηση της Μέσης Ημερήσιας Τιμής σας.

Χρησιμοποιήστε τη φαντασία και την επαγγελματική πείρα σας. Και σχεδιάστε μια εμπειρία που θα έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο στους πελάτες σας.

Ελέγξτε την απόδοση του ξενοδοχείου σας

Αφού υλοποιήσετε την τιμολόγηση με βάση την αξία, προφανώς θα θέλετε να μάθετε αν οι κόποι σας έχουν αποτέλεσμα.

Μια φυσική αντίδραση είναι να στραφείτε στα Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR). Τη γνωστή και οικεία μέτρηση που σας δείχνει τη σχέση ανάμεσα στα έσοδα ανά δωμάτιο και τη συνολική διαθεσιμότητα δωματίων.
Επίσης, αυτή η μέτρηση υποδεικνύει πόσο καλά γεμίζετε τα δωμάτιά σας και με τι τιμές.

Ωστόσο, η μέτρηση RevPAR έχει ένα μειονέκτημα. Δεν λαμβάνει υπόψη όλα τα έσοδα που παράγει το ξενοδοχείο σας συν όλα τα έξοδα που απαιτούνται για τη λειτουργία του.

Ήρθε η ώρα να δείτε πέρα από τα Έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο και να γνωρίσετε την καινούργια μέτρηση που θα σας ενθουσιάσει.

Το Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης ανά διαθέσιμο δωμάτιο (Gross Operating Profit Per Available Room) ή αλλιώς απλώς GOPPAR.

Χάρη στη μέτρηση GOPPAR, θα διαπιστώσετε ότι θα είναι ευκολότερο να:

  • Γνωρίζετε σε ποιους τομείς να κάνετε περικοπές στις δαπάνες σε δύσκολες περιόδους.
  • Αναπτύξετε την επιχείρηση σας όταν η αγορά σας το απαιτεί.
  • Αναδιαμορφώσετε τις λειτουργίες σας με σκοπό να αυξήσετε τα κέρδη σας.

Επομένως, ποιο είναι το GOPPAR του ξενοδοχείου σας; Πάρτε αριθμομηχανή και ξεκινήστε τους υπολογισμούς.

  • Αθροίστε τα λειτουργικά έξοδα του ξενοδοχείου σας και τα μεικτά έσοδα (συμπεριλάβετε όλες τις πηγές εισοδήματος).
  • Αφαιρέστε το σύνολο των λειτουργικών εξόδων σας από τα μεικτά έσοδα του ξενοδοχείου σας για να βρείτε το μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης.
  • Διαιρέστε το μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης με τον συνολικό αριθμό διαθέσιμων δωματίων.

Μεικτό κέρδος εκμετάλλευσης

÷

Συνολικός αριθμός διαθέσιμων δωματίων

Το αποτέλεσμα που θα δείτε στην αριθμομηχανή σας είναι το κέρδος που αποφέρει κάθε δωμάτιο σε ένα έτος.

Χρησιμοποιώντας αναλυτικές μετρήσεις όπως το GOPPAR, θα είστε στον σωστό δρόμο για να δημιουργήσετε τη σωστή στρατηγική απόδοσης για το ξενοδοχείο σας.

Σύμφωνα με την Trivago “μολονότι η πανδημία έχει προκαλέσει τεράστιες ανατροπές στον ταξιδιωτικό και ξενοδοχειακό κλάδο, παρουσιάζει ευκαιρίες να σκεφτούμε νέες στρατηγικές που μπορούν να ωφελήσουν εξίσου ξενοδόχους και πελάτες”.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις