Οι ταξιδιώτες βασίζονται όλο και περισσότερο σε έξυπνες ψηφιακές εφαρμογές και υπηρεσίες για να προγραμματίσουν, να κάνουν κράτηση και να οργανώσουν το ταξίδι τους. Στο συμπέρασμα αυτό καταλήγει έρευνα της εταιρείας Cisco σε 4.000 άτομα.
Συγκεκριμένα, το 55% των ερωτηθέντων δεν έχει πλέον χάρτινα εισιτήρια και βασίζεται αποκλειστικά σε εφαρμογές αεροπορικών εταιρειών και ταξιδιών, ψηφιακά πορτοφόλια και email.
Σχεδόν κάθε πτυχή της ταξιδιωτικής εμπειρίας υποστηρίζεται ή βελτιώνεται πλέον με τη χρήση ψηφιακών λύσεων από την έρευνα και τον σχεδιασμό πιθανών προορισμών, τη διαχείριση κρατήσεων, την αγορά εισιτηρίων για ενημερώσεις κατάστασης εμβολιασμού Covid, καθώς και τον έλεγχο της πρόγνωσης του καιρού και ακόμη και την επιλογή ρούχων διακοπών.
Με το 83% των ανθρώπων από την περιοχή να ανυπομονούν για διακοπές φέτος, οι εφαρμογές και οι ψηφιακές λύσεις διαδραματίζουν πλέον κεντρικό ρόλο στην ταξιδιωτική εμπειρία για το 71% των ερωτηθέντων.
Εφαρμογές για τα πάντα
Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, οι καταναλωτές θα χρησιμοποιήσουν κατά μέσο όρο 25 διαφορετικές ψηφιακές υπηρεσίες και εφαρμογές για να βοηθηθούν στον προγραμματισμό, την κράτηση και τα ταξίδια για τις επόμενες διακοπές τους.
Εν τω μεταξύ, το 55% των ερωτηθέντων είπε ότι δεν σκοπεύουν να έχουν μαζί τους χάρτινα εισιτήρια στις επόμενες διακοπές τους, αλλά βασίζονται αποκλειστικά σε αεροπορικές και ταξιδιωτικές εφαρμογές, ψηφιακό πορτοφόλι και email για τη διάρκεια του ταξιδιού τους.
Παράλληλα, το 80% των ανθρώπων δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιήσουν εφαρμογές για να δηλώσουν την κατάστασή τους για τον Covid-19 ή τον εμβολιασμό.