Το αεροδρόμιο Χίθροου του Λονδίνου επιβάλλει ανώτατο όριο δύο μηνών στην καθημερινή επιβατική κίνηση, μια απάντηση από το πιο πολυσύχναστο αεροδρόμιο της χώρας στο χάος των πτήσεων που έχει κυριεύσει την Ευρώπη εδώ και εβδομάδες καθώς οι αεροπορικές εταιρείες και τα πληρώματα εδάφους αγωνίζονται να αντιμετωπίσουν την αύξηση της ζήτησης ταξιδιών.
Το αεροδρόμιο θα περιορίσει την καθημερινή επιβατική κίνηση σε 100.000 άτομα έως τις 11 Σεπτεμβρίου, ζητώντας από τις αεροπορικές εταιρείες να απόσχουν από την πώληση καλοκαιρινών εισιτηρίων. Οι προβλέψεις δείχνουν ότι το αεροδρόμιο θα έπρεπε να εξυπηρετεί έως και 104.000 επιβάτες την ημέρα το καλοκαίρι, ανέφερε το αεροδρόμιο.
Η κίνηση έρχεται ως αντίδραση στη στελέχωση εδάφους που ο Χίθροου είπε ότι δεν είναι ακόμη «σε πλήρη ταχύτητα», καθώς έσπευσε να αναπληρώσει το εργατικό δυναμικό της με νέες προσλήψεις.
Ορισμένες βασικές λειτουργίες, όπως οι υπηρεσίες εδάφους για τις αποσκευές, παραμένουν «σημαντικά με έλλειψη πόρων», σύμφωνα με το αεροδρόμιο. Ο κόμβος έχει πληγεί ιδιαίτερα από τις ταξιδιωτικές διακοπές, καθώς η αύξηση των κρατήσεων κατά την πιο πολυσύχναστη περίοδο ταξιδιού συγκρούστηκε με τη μαζική έξοδο εργαζομένων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Η British Airways καταργεί μια σειρά από πτήσεις για την καλοκαιρινή περίοδο. Το Χίθροου είπε ότι από τις 4.000 πλεονάζουσες καθημερινές θέσεις, μόνο περίπου 1.500 έχουν πουληθεί επί του παρόντος.
«Στόχος μας είναι να προστατεύσουμε τις πτήσεις για τη συντριπτική πλειονότητα των επιβατών στο Χίθροου αυτό το καλοκαίρι και να δώσουμε εμπιστοσύνη ότι όλοι όσοι ταξιδεύουν μέσω του αεροδρομίου θα έχουν ένα ασφαλές και αξιόπιστο ταξίδι και θα φτάσουν στον προορισμό τους με τις αποσκευές τους», δήλωσε ο John Holland- Kaye, Διευθύνων Σύμβουλος του Heathrow.
«Αναγνωρίζουμε ότι αυτό θα σημαίνει ότι ορισμένα καλοκαιρινά ταξίδια είτε θα μεταφερθούν σε άλλη μέρα, σε άλλο αεροδρόμιο είτε θα ακυρωθούν και ζητούμε συγγνώμη από όσους επηρεάζονται τα ταξιδιωτικά τους σχέδια».
Φωτογραφία από Rachel Moore από το Pixabay