Στα ύψη είναι οι αγωγές που κατατέθηκαν από ταξιδιώτες κατά αεροπορικών εταιρειών για τις ακυρωμένες πτήσεις που προκλήθηκαν από το χάος στα αεροδρόμια αυτό το καλοκαίρι.
Οι ολλανδικοί οργανισμοί διεκδίκησης Vlucht-Vertraagd.nl και EU Claim έχουν λάβει σχεδόν 90.000 αξιώσεις αποζημίωσης από τα τέλη Απριλίου. Και ο αριθμός αυτός αυξάνεται κατά περίπου 250 αξιώσεις την ημέρα αυτόν τον μήνα.
Η αποζημίωση για μια πτήση που ακυρώθηκε βασίζεται συνήθως στον χρόνο που έχασε ο ταξιδιώτης.
Για να γίνει αυτό, ένας ταξιδιώτης πρέπει να έχει καθυστερήσει για τουλάχιστον τρεις ώρες σε πτήση που ακυρώθηκε, για παράδειγμα λόγω απώλειας μιας σύνδεσης και επομένως η άφιξη του αργεί στον προορισμό.
Οι οργανισμοί διεκδίκησης κατηγορούν για τις ακυρώσεις στις πτήσεις την έλλειψη προσωπικού που αντιμετωπίζουν πολλές αεροπορικές εταιρείες καθώς και στο ότι οι αερομεταφορείς πωλούν περισσότερα εισιτήρια από όσα πραγματικά μπορούν να αντέξουν.