Νέα δεδομένα που κυκλοφόρησαν από την Expedia Group Media Solutions , την παγκόσμια πλατφόρμα ταξιδιωτικής διαφήμισης που συνδέει τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ με εκατομμύρια ταξιδιώτες στις επωνυμίες του Expedia Group, δείχνουν ότι οι καταναλωτές δίνουν προσοχή στο πόσο περιεκτικές είναι οι τρέχουσες ταξιδιωτικές προσφορές κατά την αναζήτηση και την κράτηση.
Ενώ η ταξιδιωτική βιομηχανία έχει κάνει βήματα προόδου, υπάρχει ανάγκη για συνεχή βελτίωση σε ολόκληρο τον κλάδο. Μόνο το 54% των καταναλωτών είπε ότι έχει δει επιλογές που είναι προσβάσιμες σε όλες τις ικανότητες και μόλις το 52% έχει δει επιλογές που περιλαμβάνουν όλους τους τύπους ταξιδιωτών.
Η δέσμευση μιας ταξιδιωτικής επωνυμίας για συμπερίληψη, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα επηρεάζει τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών, με 7 στους 10 καταναλωτές να λένε ότι είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερα όταν κάνουν μια επιλογή ταξιδιού που αφορά περισσότερο όλους τους τύπους ταξιδιωτών. Επιπλέον, το 78% των καταναλωτών δήλωσε ότι έχει κάνει μια επιλογή ταξιδιού με βάση προωθήσεις ή διαφημίσεις που ένιωθαν ότι τους αντιπροσώπευαν μέσω μηνυμάτων ή γραφικών.
Η Έκθεση Inclusive Travel Insights: Understanding Traveler Values & Opportunities for Marketers, βασίζεται στα πρόσφατα ευρήματα σχετικά με τα περιβαλλοντικά υπεύθυνα ταξίδια που επισημαίνονται στη Μελέτη Sustainable Travel, αποκαλύπτοντας ότι οι άνθρωποι αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες.
«Στον Όμιλο Expedia, κατανοούμε τη σημασία της πρακτικής όχι μόνο της ένταξης στις ομάδες μας και στις επωνυμίες μας, αλλά και την ενδυνάμωση των συνεργατών μας για ταξιδιωτική διαφήμιση να κάνουν το ίδιο», δήλωσε η Jenn McCarthy , Ανώτερη Διευθύντρια Μάρκετινγκ επωνυμίας στην Expedia Group Media Solutions. «Τα ευρήματά μας δείχνουν ότι οι καταναλωτές σήμερα δίνουν μεγάλη προσοχή στο εάν οι ταξιδιωτικές μάρκες επιδεικνύουν αυθεντικά τη δέσμευσή τους για συμπερίληψη, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα. Η καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται και εκτιμούν τα ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς θα συμβάλει στη δημιουργία περισσότερων και ποικίλων ταξιδιωτικών εμπειριών για όλους».
Προσβασιμότητα στα ταξίδια
Το 92% των καταναλωτών συμφωνεί ότι είναι σημαντικό οι ταξιδιωτικοί πάροχοι να ανταποκρίνονται στις ανάγκες προσβασιμότητας όλων των ταξιδιωτών.
Οι παλαιότερες γενιές είναι πιο πιθανό να πιστεύουν ότι η προσβασιμότητα είναι πολύ σημαντική κατά τη λήψη ταξιδιωτικών αποφάσεων, μεταξύ του 54% των – Baby Boomers και Generation X, σε σύγκριση με το 49% του γενικού πληθυσμού.
Διαφορετικότητα στα ταξίδια
7 στους 10 καταναλωτές θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή μια επιλογή μεταφοράς που να περιλαμβάνει περισσότερο όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβό.
Το 78% έχει κάνει μια επιλογή ταξιδιού με βάση την εκπροσώπηση σε ταξιδιωτικές διαφημίσεις, προωθητικές ενέργειες ή διαφημίσεις που ένιωθε ότι το αντιπροσώπευαν μέσω μηνυμάτων ή γραφικών, και για τους Millennials, αυτό το ποσοστό είναι το υψηλότερο (84%).
Τοπικός πολιτισμός και δέσμευση της κοινότητας
Το 64% των καταναλωτών ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα για τις ταξιδιωτικές επιλογές που υποστηρίζουν τοπικούς πολιτισμούς και κοινότητες.
Περισσότεροι από 2 στους 5 καταναλωτές έχουν κάνει αγορές από τοπικές κοινότητες ή/και μειονοτικές ομάδες ενώ ταξίδευαν τα τελευταία δύο χρόνια, ενώ το 46% επισκέφτηκε τοπικούς πολιτιστικούς ή ιστορικούς χώρους.
Σχεδόν τα δύο τρίτα των καταναλωτών θα επέλεγαν μια επιλογή ταξιδιού που υποστηρίζει τους τοπικούς πολιτισμούς και τις κοινότητες, ακόμα κι αν ήταν πιο ακριβή.
Βασικά στοιχεία μάρκετινγκ
Να είστε προσεκτικοί στην αναπαράσταση μιας ποικιλίας προοπτικών και να συγκεντρώσετε διαφορετικές εικόνες, αναγνωρίζοντας ότι η διαφορετικότητα μπορεί να περιλαμβάνει φυλές, φύλα, ηλικίες, οικογένειες, ζευγάρια, ικανότητες, δραστηριότητες και πολλά άλλα.
Χρησιμοποιήστε μια περιεκτική, φιλόξενη και με σεβασμό γλώσσα σε όλες τις λίστες μάρκετινγκ και ταξιδιών, ενώ ταυτόχρονα τονίστε τις ανέσεις και την προσβασιμότητα για ταξιδιώτες κάθε προέλευσης και κάθε ικανότητας.
Όταν χρησιμοποιείτε βίντεο, χρησιμοποιήστε λεζάντες και υπότιτλους και χρησιμοποιήστε ευανάγνωστες γραμματοσειρές και χρώματα σε αντίθεση για να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενο μπορεί να διαβαστεί από όλους.