Παρά την συνεχιζόμενη αβεβαιότητα από τις παραλλαγές COVID, τον πόλεμο στην Ουκρανία και τις υψηλές τιμές των καυσίμων, η επισκεψιμότητα σε ταξιδιωτικές ιστοσελίδες παραμένει σε άνοδο.
Τα δεδομένα αποκαλύπτουν ισχυρή ζήτηση τους επόμενους μήνες σε πολλούς κλάδους του τομέα, σύμφωνα με έκθεση της Similarweb.
Από τον Ιανουάριο, η διαδικτυακή επισκεψιμότητα σε σελίδες ενοικίασης αυτοκινήτων, ξενοδοχείων και ενοικιάσεων διακοπών ήταν στα ίδια επίπεδα ή πάνω από αυτά σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019.
Η θετική δυναμική στα ταξίδια θα συνεχιστεί
Όπως αναφέρει η έκθεση, «βλέποντας το υπόλοιπο του 2022 και μετά, η θετική δυναμική στα ταξίδια θα συνεχιστεί με επιταχυνόμενο ρυθμό».
Από τον Μάρτιο, η κρουαζιέρα είναι στο ίδιο επίπεδο με το 2019 όπως και οι ιστότοποι των αεροπορικών εταιρειών.
Αντίθετα η επισκεψιμότητα σε διαδικτυακές σελίδες ταξιδιωτικών πρακτορείων και μετα-αναζήτησης εξακολουθεί να είναι μειωμένη.
«Βλέπουμε ακόμα μεγάλη ανάπτυξη και πολλή αισιοδοξία για το καλοκαίρι του 2022, λέει η Alisha Kapur, ανώτερη διευθύντρια της Similarweb για ταξίδια και ηλεκτρονικό εμπόριο.
Θα είναι πολύ πιο πολυσύχναστο από τα δύο προηγούμενα καλοκαίρια, σε επίπεδα που θα ανταγωνίζονται τις κρατήσεις και την επισκεψιμότητα του 2019».
Οι εταιρείες χαμηλού κόστους, προσελκύουν τους περισσότερους χρήστες
Τα αεροπορικά ταξίδια κρατούνται γενικά πολύ νωρίτερα. Και οι επισκέψεις στις ιστοσελίδες αερομεταφορέων είναι ένα καλό μέσο μέτρησης της αεροπορικής ζήτησης.
Από τον Απρίλιο του 2020 έως τον Φεβρουάριο του 2022, οι επισκέψεις από κινητά και επιτραπέζιους υπολογιστές έχουν αυξηθεί 181%.
Οι εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair, η EasyJet και η Southwest, προσελκύουν τους περισσότερους χρήστες.
Η επισκεψιμότητα σε ιστοσελίδες για καταλύματα
Όσον αφορά στα καταλύματα, τα δεδομένα Similarweb δείχνουν μηνιαία επισκεψιμότητα 200% και 330%, αντίστοιχα, για την Airbnb και τη Vrbo μεταξύ Απριλίου 2020 και Φεβρουαρίου 2022.
Σύμφωνα με τα δεδομένα «αυτή η τάση και η στροφή στις ενοικιάσεις εξοχικών κατοικιών αναμένεται να συνεχιστεί και μετά το 2022.»
Η Airbnb εξακολουθεί να βρίσκεται στην ηγετική θέση και η Vrbo αυξάνει το μερίδιο αγοράς της.
Διατηρεί θετική ανάπτυξη από έτος σε έτος, υποστηριζόμενη και από τις δαπάνες μάρκετινγκ που προέρχονται από τη μητρική εταιρεία Expedia Group.
Η δαπάνη μάρκετινγκ της Vrbo εκτινάχθηκε στα 3 εκατομμύρια δολάρια τον Φεβρουάριο, υπερδιπλάσια των δαπανών της σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2021.
Ωστόσο η Airbnb είναι αξιοσημείωτη για την αποτελεσματικότητα της στο μάρκετινγκ.
Λαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της επισκεψιμότητας της άμεσα ή οργανικά, χάρη στην ισχυρή ευαισθητοποίηση και διείσδυση της στους καταναλωτές στις περισσότερες αγορές.