Ποιά βρετανική low cost αεροπορική εταιρία ακύρωσε μόλις 1 πτήση αυτό το καλοκαίρι; – Ποιό είναι το μυστικό της

83
 

Μέσα σε ένα προβληματικό περιβάλλον στις αερομεταφορές αυτή τη σεζόν, με χιλιάδες ακυρώσεις πτήσεων, σοβαρές ελλείψεις προσωπικού, μεγάλα προβλήματα στη διαχείριση αποσκευών και καθυστερήσεις που μοιάζουν με χιονοστοιβάδα, μία βρετανική αεροπορική εταιρία κατάφερε να αποδείξει τη συνέπειά της έχοντας ακυρώσει μόνο μία πτήση από τον Ιούνιο.

Οι επιδόσεις «συνέπειας» της εν λόγω αεροπορικής εταιρίας ξεπερνούν ακόμη και τις αντίστοιχες της Ryanair η οποία χάρη στον εντυπωσιακά χαμηλό αριθμό ακυρώσεων αναδείχθηκε από τους συνεπείς αερομεταφορείς της σεζόν.

Όπως και η Ryanair, η εταιρία αυτή δραστηριοποιείται σε δρομολόγια μικρών αποστάσεων, ιδρύθηκε στη δεκαετία του 1980 και, σε αντίθεση με τη Ryanair (Στάνστεντ), έχει μεγάλη παρουσία στα αεροδρόμια του Μάντσεστερ, του Μπερμιγχαμ και του Λιντς-Μπράντοφορντ όπου διατηρεί τις τρεις μεγαλύτερες βάσεις της.

Από τις 7 Ιουνίου, η Jet2 έχει ακυρώσει μόνο μία από τις συνολικά 12.595 αναχωρήσεις της από το Ην. Βασίλειο, με ρυθμό ακυρώσεων που δεν ξεπερνά το 0,008% (!) σε σύγκριση με 0,3% της Ryanair, 2,38% της easyJet και 3,19% της British Airways.

Το μυστικό της επιτυχίας της Jet2 είναι απλό. Διατήρησε την πλειονότητα του προσωπικού της κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχοντας εμπιστοσύνη ότι η ζήτηση θα επέστρεφε σε κανονικούς ρυθμούς αυτό το καλοκαίρι, ενώ διέθετε και υγιές τραπεζικό υπόλοιπο που της επέτρεψε να το κάνει.

Ο ειδικός της JLS Consulting  σε θέματα αερομεταφορών, John Strickland εξηγεί: «Η Jet2 ανέπτυξε τις δραστηριότητές της συντηρητικά επί σειρά ετών και είναι τώρα μια σοβαρή δύναμη στις αερομεταφορές του Ηνωμένου Βασιλείου.

Δεν αντέδρασε υπερβολικά, αναπτύσσοντας προσεκτικά τον στόλο της και εμμένοντας σε ό,τι ξέρει να κάνει καλύτερα, προσφέροντας μεγάλη γκάμα πτήσεων χαμηλών ναύλων και ιδρύοντας μια κορυφαία εταιρεία πακέτων διακοπών.

Αυτή η προσεκτική στρατηγική τη βοήθησε να διατηρήσει ισχυρά ταμειακά αποθέματα και όταν ήρθε η ευκαιρία να επανεκκινήσει πλήρως, είχε ένα προϊόν που ήταν σε ζήτηση και για το οποίο είχε διατηρήσει μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού, βοηθώντας τη να αναπτυχθεί πιο ομαλά από τους περισσότερους ανταγωνιστές της. ”

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις