Εxpedia | Πρώτη πηγή έμπνευσης για ταξίδια οι ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές – υποχωρεί η επιρροή των social media

49

Οι κινηματογραφικές ταινίες και οι τηλεοπτικές εκπομπές αποτελούν πλέον την κορυφαία πηγή έμπνευσης των ταξιδιωτών για την επιλογή του προορισμού διακοπών τους, σύμφωνα με έρευνα του ομίλου Expedia.

Η έρευνα στηρίζεται σε στοιχεία των εταιρειών του ομίλου (Expedia, Hotels.com και Vrbo), καθώς και των επαγγελματιών του κλάδου σε 17 χώρες. Οι ταινίες, λοιπόν, και οι τηλεοπτικές εκπομπές ενέπνευσαν το 40% των ταξιδιωτών, ξεπερνώντας την επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (31%). Επιπλέον, η μικρή οθόνη θεωρείται πλέον εφάμιλλη με τις συστάσεις από φίλους και συγγενείς για τον τόπο διακοπών.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας:

  • Στις ΗΠΑ, περισσότερα από τα δύο τρίτα (68%) των ταξιδιωτών σκέφτηκαν να επισκεφτούν έναν προορισμό αφού τον είδαν σε μια εκπομπή ή ταινία και ένα επιβλητικό 61% έκανε κράτηση για ένα ταξίδι.
  • Στους κορυφαίους προορισμούς περιλαμβάνονται η Νέα Ζηλανδία, με τα τοπία της να εμφανίζονται σε μια από τις πιο επικές σειρές φέτος, ακολουθούμενη από το Ηνωμένο Βασίλειο, το Παρίσι, τη Νέα Υόρκη και τα εκπληκτικά παραλιακά θέρετρα της Χαβάης.

Στο επίκεντρο πόλεις με πολιτισμό

Τα εθνικά πάρκα και οι αγροτικές περιοχές, λόγω της πανδημίας, κατέγραψαν υψηλή ζήτηση τα προηγούμενα χρόνια της πανδημίας. Τώρα, υπογραμμίζεται στην έρευνα, ήρθε η ώρα για την επιστροφή των πόλεων στο προσκήνιο της ζήτησης. Πρώτη επιλογή οι πόλεις που είναι πλούσιες σε πολιτισμό, με πολλά αξιοθέατα και εκδηλώσεις τέχνης.

Ιδού, οι πιο περιζήτητες πόλεις:

  • Εδιμβούργο, Σκωτία
  • Λισαβόνα, Πορτογαλία
  • Τόκιο, Ιαπωνία
  • Δουβλίνο, Ιρλανδία
  • Νέα Υόρκη, ΗΠΑ
  • Σύδνεϋ, Αυστραλία
  • Ντουμπάι, ΗΑΕ
  • Μόντρεαλ, Καναδάς
  • Μόναχο, Γερμανία
  • Μπανγκόκ, Ταϊλάνδη

Hotels.com: Εποχές δόξας για τα ξενοδοχεία 3 αστέρων

Οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο έξυπνους τρόπους για να δουν τον κόσμο, αλλά με μειωμένα έξοδα, λόγω της ακρίβειας. Γι αυτό στην πρώτην γραμμή της ζήτησης είναι τα ξενοδοχεία 3 αστέρων.

Στις ΗΠΑ σχεδόν το ένα τρίτο (32%) των ταξιδιωτών ενδιαφέρεται περισσότερο για την σχέση ποιότητας/τιμής από ποτέ. Τα στοιχεία της Hotels.com δείχνουν ότι το ενδιαφέρον αυξάνεται περισσότερο από 20% παγκοσμίως για ξενοδοχεία τριών αστέρων.

Το 2023, το 40% των Αμερικανών σχεδιάζει να μείνει σε ξενοδοχεία 1–3 αστέρων και το 34% σχεδιάζει να κάνει κράτηση που θα περιλαμβάνει παροχές, όπως , όπως δωρεάν πάρκινγκ ή πρωινό.

Παγκοσμίως, το ένα τρίτο των ταξιδιωτών θα προτιμούσε να πραγματοποιήσει περισσότερα ταξίδια σε καταλύματα τριών αστέρων παρά να επιλέξει μια μεγάλη πολυτελή απόδραση. Αναφέρονται 3άστερα ξενοδοχεία σε διάφορες περιοχές στον κόσμο που δεν υστερούν καθόλου σε ανέσεις και στους εσωτερικούς χώρους από υψηλότερης κατηγορίας καταλύματα.

Για τη μείωση του κόστους, το 43% των ταξιδιωτών δηλώνει ότι είναι πρόθυμο να μαγειρεύει κατά τη διάρκεια των διακοπών.

Διαλείμματα ευεξίας

Σύμφωνα με τη Hotels.com, εξάλλου, περισσότεροι από τους μισούς Αμερικανούς (53%) αναζητούν ταξιδιωτικές αποδράσεις ευεξίας. Για να κατακτήσουν αυτήν την αφυπνισμένη αγορά, αρκετά ξενοδοχεία προσφέρουν προηγμένα προγράμματα αναζωογόνησης και πρακτικές δραστηριότητες που ενθαρρύνουν τους ταξιδιώτες να έρθουν πιο κοντά τη φύση. Όσο πιο ιδιόμορφη είναι η δραστηριότητα τόσο το καλύτερο (όπως για παράδειγμα η συγκομιδή φρούτων ή ένα μπάνιο στο δάσος).

Στην έρευνα γίνεται αναφορά και σε νέα ξενοδοχεία υψηλής ποιότητας που θα ανοίξουν το 2023 σε όλο τον κόσμο. Στη λίστα ξεχωρίζουν δύο ξενοδοχεία που θα ανοίξουν στην Ελλάδα: Είναι τα Ikos Odisia στη Κέρκυρα και το Celestial Suites στην Κεφαλονιά.

Ο πρόεδρος της Expedia Brands, Jon Gieselman, σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας δήλωσε ότι διαφαίνεται μια ισχυρή τάση για ταξίδια το 2023. Παρατηρείται έκρηξη της ζήτησης για ταξίδια σε μεγαλουπόλεις με έντονη πολιτιστική δράση, ένα νέο κύμα για καταφύγια ευεξίας και μια άνοδο της ζήτησης για υπαίθριους προορισμούς πέρα ​​από παραλίες και βουνά.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις