Καθώς το 2022 ετοιμάζεται να μας αποχαιρετίσει, το παγκόσμιο ταξιδιωτικό δίκτυο της Virtuoso αποκάλυψε πώς θα ταξιδεύει ο πλούσιος καταναλωτής το 2023.
Η αειφορία παραμένει κορυφαία προτεραιότητα
Το 74% των ταξιδιωτών της Virtuoso είπε ότι είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για να ταξιδέψουν βιώσιμα, αν γνωρίζουν πού πάνε τα χρήματά τους. Και το 70% συμφώνησε ότι τα βιώσιμα ταξίδια ενισχύουν πραγματικά την εμπειρία των διακοπών τους. Οι ταξιδιώτες δεσμεύονται όλο και περισσότερο για σκόπιμα ταξίδια, και όχι μόνο με αυστηρά οικολογική έννοια. Αναζητούν επίσης εταιρείες και εμπειρίες που επικεντρώνονται στην «ωφέλεια των κατοίκων της περιοχής και της οικονομίας» και στη «διαφύλαξη της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς».
Οι ταξιδιώτες όλων των ηλικιών είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας – σαν καλός ταξιδιωτικός σύμβουλος
Το 76% των ταξιδιωτών έχει αποδεχθεί ότι ζούμε σε μια «νέα κανονικότητα», γεγονός που εξηγεί την αυξανόμενη ζήτηση – και την αυξημένη αξία – ενός ειδικού συμβούλου που μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και ενέργεια στους ταξιδιώτες. Ακόμη και οι Millennials και οι Gen Zers στρέφονται σε ταξιδιωτικούς συμβούλους.
Οι ταξιδιώτες επιστρέφουν στον προγραμματισμό εκ των προτέρων
Οι ταξιδιώτες κάνουν κράτηση πλέον για τα ταξίδια τους κατά μέσο όρο 58 ημέρες νωρίτερα για διαμονή σε ξενοδοχεία εσωτερικού και 80 ημέρες για διεθνή ταξίδια (σε σύγκριση με τις 44 και 60 ημέρες του 2019, αντίστοιχα).
Τα ταξίδια εκτός εποχής κερδίζουν έδαφος
Αν φαινόταν ότι όλοι ήταν στην Ευρώπη αυτό το καλοκαίρι, αυτό οφείλεται στο ότι ήταν. Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Virtuoso, επτά από τους δέκα κορυφαίους διεθνείς προορισμούς αυτό το καλοκαίρι ήταν στην Ευρώπη, με την Ιταλία και τη Γαλλία να πρωτοστατούν.