Το 43% των ταξιδιωτών παγκοσμίως αναφέρει ότι θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να πάρει ιδέες για τις επιλογές διακοπών του το 2023, σύμφωνα με έρευνα της Booking.com. Tο 46% δηλώνει επίσης ότι είναι πιθανότερο να ταξιδέψει σε προορισμούς που διαφορετικά δεν θα σκεφτόταν αν δεν τους είχαν δει πρώτα σε εικονική πραγματικότητα.

Το Μetaverse και η εικονική ή επαυξημένη πραγματικότητα προσελκύουν πλέον την προσοχή μεγάλου μέρους του ταξιδιωτικού κοινού, ωστόσο, επί του παρόντος τουλάχιστον, η πλειονότητα των ταξιδιωτών (60%) δεν πιστεύει ότι εμπειρίες αυτού του είδους είναι τόσο ικανοποιητικές ώστε να μην επισκεφθούν τους ίδιους προορισμούς. Για αυτό και μοιάζει απίθανο οι τεχνικές αυτές να αντικαταστήσουν τα πραγματικά ταξίδια σύντομα.

Το Metaverse έχει περιγραφεί ως ένα σύμπαν μετά το πραγματικό, εν ολίγοις ως ένα μετασύμπαν, που διαμορφώνεται από ένα δίκτυο τρισδιάστατων κόσμων και προσομοιώσεων σε πραγματικό χρόνο, μια ψηφιακά μικτή πραγματικότητα που δεν δεσμεύεται από τη συμβατική φυσική και από περιορισμούς. Ορισμένοι που γνωρίζουν αυτές τις εξελίξεις καλύτερα από εμάς τους κοινούς θνητούς ισχυρίζονται ότι το πραγματικό Metaverse δεν έχει εμφανισθεί ακόμη. Ίσως κάποια “δείγματα¨ αυτής της νέας πραγματικότητας να δούμε από την Microsoft και την Meta, που εργάζονται για τη δημιουργία των δικών τους εικονικών κόσμων.

Η έρευνα της Booking.com, στην οποία συμμετείχαν πάνω από 24.000 πολίτες από 32 χώρες, διαπίστωσε ότι οι νεότερες γενιές (ιδιαίτερα οι GenZ και Millennials) είναι πιο πιθανό να κάνουν χρήση του Metaverse, που έχει διαμορφωθεί μέχρι τώρα, για τον προγραμματισμό ταξιδιών. Επιπλέον, το 35% των ερωτηθέντων είπε ότι θα ήταν πρόθυμοι να περάσουν πολλές ημέρες στο Metaverse για να εξερευνήσουν πιθανά μέρη διακοπών.

Μέσω αυτής της τεχνολογίας, οι ταξιδιώτες μπορούν να περιηγηθούν εικονικά στα δωμάτια των ξενοδοχείων, τους συνεδριακούς χώρους, τα εστιατόρια και τα αξιοθέατα των περιοχών. Επίσης μπορούν να συνδεθούν, όπως σε μια τηλεδιάσκεψη, με τους υπευθύνους και να απευθύνουν ερωτήσεις για το ταξίδι τους, το κατάλυμα, τις υπηρεσίες του, τις περιηγήσεις και ό,τι τέλος πάντων θέλουν να μάθουν.

Σύμφωνα με την Booking.com, οι ταξιδιώτες θα γίνουν σύντομα πιο τολμηροί στις επιλογές ταξιδιού τους στην πραγματική ζωή αφού θα μπορέσουν να τους επισκεφτούν πρώτα στο Metaverse μέσω των διαδικτυακών τους avatars – ιδιαίτερα βολικό για όσους μπορεί να αισθάνονται ανήσυχοι να δοκιμάσουν κάτι νέο.

Aντιλαμβάνεται ο καθένας ότι η τάση, που καταγράφει η Booking.com, επιβάλλει στο μάρκετινγκ των προορισμών, των ξενοδοχείων και συνολικά όλης της ταξιδιωτικής βιομηχανίας να προσαρμοσθεί στη νέα πραγματικότητα. Η ίδια η διαδικτυακή ταξιδιωτική πλατφόρμα συνιστά στα καταλύματα να επενδύσουν σε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και σε εικονικές περιηγήσεις στο κατάλυμά τους, ώστε να βοηθήσουν τους πιθανούς επισκέπτες να έχουν μια εικόνα για την εγκατάσταση διαμονής τους. Προτείνει επίσης στους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων και καταλυμάτων να αναδείξουν όλα εκείνα τα μοναδικά χαρακτηριστικά που κάνουν το κατάλυμά τους να ξεχωρίζει.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις