Τι επιφυλάσσει για τα ξενοδοχεία το 2023

70

Μετά από δύο χρόνια πανδημίας, το 2022 επανήλθαν τα ταξίδια σε επίπεδα ρεκόρ και τα ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο καρπώθηκαν τα οφέλη.

Όμως, οι ελλείψεις προσωπικού και το αυξανόμενο κόστος επικρατούν στον κλάδο και δημιουργούν τριγμούς.

Σύμφωνα με την GuestCentric ορισμένες από τις τάσεις που εμφανίστηκαν φέτος στην  φιλοξενία θα συνεχιστούν και το 2023.
Ανάμεσα τους είναι η έντονη εστίαση στη βιωσιμότητα και η ανάγκη επενδύσεων σε πιο αυτοματοποιημένες λύσεις ώστε να αμβλυνθούν οι πιέσεις προσωπικού με στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση στους επισκέπτες.

Τι επιφυλάσσει για τα ξενοδοχεία το 2023

  • Τα υψηλά επίπεδα ζήτησης ταξιδιών θα συνεχιστούν.
  • Τα βιώσιμα ταξίδια θα είναι ευκολότερα.
  • Αυξημένη αυτοματοποίηση για τη μείωση της έλλειψης εργατικού δυναμικού και εξυπηρέτηση επισκεπτών.
  • Η μέση ημερήσια τιμή (ADR) θα συνεχίσει να αυξάνεται.
  • Τα επαγγελματικά ταξίδια θα αλλάξουν, με αύξηση των ατόμων που ταξιδεύουν για δουλειά αλλά φέρνουν μαζί τους συζύγους και οικογένεια.
  • Οι ομαδικές κρατήσεις θα συνεχίσουν να αυξάνονται, αλλά θα παραμείνουν κάτω από τα προπανδημικά επίπεδα.
  • Οι επικουρικές στρατηγικές όπως αναβαθμίσεις δωματίων, προσφορές εστιατορίου, τοπικές εμπειρίες και μεταφορές από το αεροδρόμιο θα βοηθήσουν στην αύξηση των εσόδων.
  • Τα ξενοδοχεία θα πρέπει να προσαρμοστούν στην αυξανόμενη ζήτηση για εξατομικευμένες εμπειρίες.
  • Άνοδος στα εναλλακτικά εργαλεία κράτησης όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το περιεχόμενο βίντεο.
  • Οι απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων εξακολουθούν να αποδίδουν σημαντικά πάνω από τα προ πανδημίας επίπεδα.

Όπως υπογραμμίζει η GuestCentric τα υψηλά επίπεδα ζήτησης ταξιδιών και οι επίμονες ελλείψεις εργατικού δυναμικού θα δώσουν προτεραιότητα στις επενδύσεις στον αυτοματισμό, ενώ θα αναβαθμίσουν το υπάρχον εργατικό δυναμικό σε πιο εστιασμένα στον πελάτη χαρακτηριστικά στην ατζέντα των ξενοδόχων το 2023.

Με την άνοδο της τηλεργασίας και τον συνδυασμό αποδράσεων για δουλειά και αναψυχή τα τελευταία χρόνια, τα επαγγελματικά ταξίδια δεν είναι όπως παλιά.

Τα ξενοδοχεία που ιστορικά βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στα επαγγελματικά ταξίδια θα πρέπει να στρέψουν τις επικοινωνίες και τις προσφορές τους προς αυτή τη νέα ζήτηση. Η αύξηση των ομαδικών κρατήσεων θα μπορούσε επίσης να βοηθήσει από αυτή την άποψη.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις