Τι δείχνουν οι αναζητήσεις σε Tripadvisor, Expedia, Airbnb και Booking.com

43

Μεγάλη αύξηση σε επισκεψιμότητα σημείωσαν τον Δεκέμβριο τα μεγαλύτερα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTA) Tripadvisor, Expedia, Airbnb και Booking.com.

Τα στοιχεία δείχνουν ότι το 2023 προμηνύεται καλό για τα ταξίδια, σύμφωνα με την ανάλυση της πλατφόρμας ψηφιακής νοημοσύνης Similarweb.

«Η αύξηση επισκεψιμότητας είναι ενδεικτική της μεγάλης ζήτησης για ταξίδια, λέει ο Jim Corridore, ανώτερος διευθυντής πληροφοριών για το Similarweb.

Οι άνθρωποι ψάχνουν να κάνουν κράτηση για ταξίδια φέτος. Τίποτα σχετικά με αυτήν την αναφορά δεν υποδεικνύει κάποιου είδους εγκατάλειψη στην αναζήτηση για ταξίδια».

 

  • Η ώθηση ήταν ιδιαίτερα ισχυρή για την Booking.com. Σημείωσε αύξηση 28% στην επισκεψιμότητα από έτος σε έτος τον Δεκέμβριο, αν και παρέμεινε η μικρότερη από τις OTA με 56,5 εκατομμύρια επισκέπτες.
  • Το Tripadvisor παρέμεινε ο πιο δημοφιλής ιστότοπος με 89 εκατομμύρια επισκέπτες τον Δεκέμβριο, 15% υψηλότερος από τον προηγούμενο χρόνο.
  • Η Expedia σημείωσε ανάπτυξη σχεδόν 17% με τους 67 εκατομμύρια επισκέπτες της, που αντιστοιχεί στο σύνολο της Airbnb, η οποία υστερούσε έναντι των άλλων με αύξηση 6% από έτος σε έτος.
  • Η Airbnb έχασε επίσης το μεγαλύτερο σχετικό μερίδιο επισκεψιμότητας, υποχωρώντας δύο ποσοστιαίες μονάδες έναντι των άλλων OTA.

 

Tο Tripadvisor παρέμεινε ηγέτης με 32% του συνολικού μεριδίου επισκεψιμότητας, ακολουθούμενο από την Airbnb και την Expedia με 24% και την Booking.com με 20%.

«Τα σημάδια δείχνουν ότι το ταξίδι εκδίκησης συνεχίζεται, λέει ο Jim Corridore. Οι άνθρωποι επιλέγουν ταξιδιωτικές εμπειρίες έναντι άλλων τύπων αγορών.

Αυτό συνεχίζεται και σίγουρα ένα ισχυρό σημάδι για ξενοδοχεία και ενοικιάσεις διακοπών, αεροπορικές εταιρείες, κρουαζιέρες, ενοικιάσεις αυτοκινήτων. Ολόκληρος ο κλάδος εξακολουθεί να παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη».

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις