Αεροπορικά ταξίδια σχεδιάζει το 51% τους επόμενους 12 μήνες, καθιστώντας τις πτήσεις τον πιο δημοφιλή τρόπο μετακίνησης πίσω από το αυτοκίνητο, σύμφωνα με έρευνα του Expedia Group.

Οι νεότερες γενιές είναι ακόμη πιο πιθανό να πετάξουν. Σχεδόν το 60% των Gen Z και  Millennials να σχεδιάζουν να ταξιδέψουν αεροπορικώς φέτος.

Τα διεθνή επαγγελματικά ταξίδια επιστρέφουν κι αυτό θα έχει θετικό αντίκτυπο στις αερομεταφορές.
Οι μισοί σχεδιάζουν διεθνή ταξίδια το 2023, που θα οδηγήσει τις πτήσεις μεγάλων αποστάσεων σε ισχυρή ανάπτυξη φέτος, ενώ το ένα τρίτο προγραμματίζει επαγγελματικό ταξίδι.

Πηγή: Expedia Group

Αυξημένος ταξιδιωτικός προϋπολογισμός

Οι ταξιδιώτες αυξάνουν επίσης τους προϋπολογισμούς τους, με το 43% να λέει ότι ο προϋπολογισμός τους για τους επόμενους 12 μήνες θα είναι υψηλότερος από πέρυσι.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες (70%) θα ξοδέψουν φέτος σε σχέση με το 2022.

Οι ταξιδιώτες εκτιμούν τις χαμηλές τιμές

Όσον αφορά την κράτηση αεροπορικών ταξιδιών, όλα έχουν να κάνουν με την τιμή, με τις χαμηλές τιμές να είναι το κορυφαίο πράγμα που εκτιμούν οι ταξιδιώτες.

Ωστόσο, πολλοί επαγγελματίες του κλάδου των αεροπορικών εταιρειών υποτιμούν τον αντίκτυπο της τιμής και υπερεκτιμούν άλλα πράγματα, όπως τις ανέπαφες εμπειρίες.

Καθώς οι οικονομικές πιέσεις αυξάνονται το 2023, η τιμή θα συνεχίσει να επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες λαμβάνουν τις αποφάσεις τους.

Εκτός από την τιμή, οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται επίσης για τη δυνατότητα πλήρους επιστροφής χρημάτων κατά την κράτηση πτήσεων, κάτι που είναι άλλος ένας τομέας που οι επαγγελματίες του κλάδου υποτιμούν την αξία του.

Η αυξανόμενη σημασία των κινητών

Η αναζήτηση και η κράτηση ταξιδιού στο κινητό τηλέφωνο είναι μια δημοφιλής επιλογή εδώ και αρκετό καιρό, αλλά η προτίμηση για κινητά αυξήθηκε ακόμη περισσότερο το 2022.

Σε σύγκριση με το 2021, σημειώθηκε αύξηση άνω του 20% στις κρατήσεις εφαρμογών για κινητά και προγράμματα περιήγησης για πτήσεις σε 2022.

Το 2023, αναμένεται ότι αυτός ο αριθμός θα συνεχίσει να αυξάνεται για τα αεροπορικά ταξίδια.

Η εξάρτηση από το κινητό για την κράτηση ταξιδιών τονίζει την ανάγκη βελτίωσης της εμπειρίας του ταξιδιώτη σε όλα τα πιθανά σημεία επαφής. Και πριν από την κράτηση, το κινητό είναι μια βασική πλατφόρμα για ταξιδιωτική έμπνευση.
Αυτό ότι η βελτιστοποίηση των διαφημιστικών καμπανιών για κινητά είναι απαραίτητη για τη σύνδεση με τους ταξιδιώτες.

Ένα βιώσιμο και χωρίς αποκλεισμούς μέλλον

Η αειφορία αποτελεί προτεραιότητα για την ταξιδιωτική βιομηχανία το επόμενο έτος. Στην πραγματικότητα, συνδέεται με το μάρκετινγκ ως τον υψηλότερο τομέα επενδύσεων για το 2023, με έναν στους πέντε επαγγελματίες του κλάδου να λέει ότι η βιωσιμότητα θα είναι η κορυφαία επενδυτική του προτεραιότητα το επόμενο έτος.

Η αεροπορική βιομηχανία είναι ιδιαίτερα προσανατολισμένη στη βιωσιμότητα. Οι επαγγελματίες της αεροπορικής βιομηχανίας είναι πιο πιθανό (49%) να παρέχουν πολλές πληροφορίες αειφορίας στους καταναλωτές από ότι οι επαγγελματίες του ταξιδιού συνολικά (29%).

Κάνοντας πράγματα όπως η προσφορά αντισταθμίσεων άνθρακα και η ενσωμάτωση βιώσιμων πρακτικών της επιχείρησης σας μηνύματα και διαφημίσεις, μπορείτε να έχετε καλύτερη απήχηση στους συνειδητοποιημένους ταξιδιώτες.

Η αεροπορική βιομηχανία είναι επίσης δεσμευμένη στην προσβασιμότητα και την ένταξη. Το 71% των επαγγελματιών της αεροπορίας έχει κάνει αλλαγές που διασφαλίζουν ότι οι υπηρεσίες τους είναι πιο περιεκτικές και προσβάσιμες.

Η επικοινωνία αυτών των βελτιώσεων στους τουρίστες θα είναι σημαντική το 2023. Οι ταξιδιώτες θέλουν να γνωρίζουν αν οι αεροπορικές εταιρείες και οι τουριστικές επιχειρήσεις που επιλέγουν έχουν θετικό αντίκτυπο.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις