Οι δυνατότητες ψυχαγωγίας και ποικίλων δραστηριοτήτων είναι το πρώτο κριτήριο στην επιλογή του προορισμού για την πλειονότητα των Αμερικανών, σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (UNWTO).

Το δεύτερο κριτήριο είναι η γαστρονομία που έχει να προσφέρει ο τόπος. Το εξαιρετικό φαγητό και η δοκιμή νέων πιάτων αποτελεί ελκυστικό παράγοντα επιλογής του προορισμού για το 61% των Αμερικανών.

Ενδιαφέρον εύρημα αποτελεί επίσης ότι οι Αμερικανοί δεν θεωρούν πλέον το COVID-19 ως στοιχείο ανησυχίας όταν ταξιδεύουν. Πριν από δύο χρόνια, αυτό ήταν το κύριο ζήτημα παγκοσμίως, και ως εκ τούτου η προτεραιότητά τους ήταν η επιλογή ενός προορισμού ασφαλούς ως προς τον Covid. Τώρα, αυτό ενδιαφέρει το 49% και είναι το τρίτο κριτήριο στη λήψη της ταξιδιωτικής απόφασης σε έναν προορισμό.

Οι αθλητικές δραστηριότητες σε έναν προορισμό ενδιαφέρουν ελάχιστους Αμερικανούς στην επιλογή του. Δεν τους πειράζει, επίσης, να ταξιδέψουν σε προορισμό που έχουν πάει στο παρελθόν, με το 28% να αναφέρει ότι είναι πρόθυμοι να ξαναπάνε σε προορισμό, που έχουν επισκεφτεί στο παρελθόν.

Σημειώνεται ότι τα στοιχεία της έρευνας του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού έχουν συγκεντρωθεί από 14 τουριστικές αγορές σε διάφορες περιοχές του πλανήτη, με στόχο οι προορισμοί να κατανοήσουν και να αναλύσουν τις τάσεις, τις συμπεριφορές και τις προτιμήσεις των τουριστών σε αυτή τη νέα πραγματικότητα μετά την COVID-19.

Σύμφωνα με την έρευνα, για το 56% των Ευρωπαίων καταναλωτών η ασφάλεια μιας χώρας ως προς τον Covid είναι το πρώτο κριτήριο κατά την επιλογή ενός προορισμού. Αυτό το ποσοστό αυξάνεται στο 71% για τους Γερμανούς, για τους οποίους η υγειονομική εικόνα του προορισμού είναι καθοριστικός παράγοντας. Το γεγονός ότι ορισμένες χώρες μπόρεσαν να αντιμετωπίσουν την κατάσταση καλύτερα από άλλες μπορεί να ήταν το κλειδί για την υποδοχή περισσότερων τουριστών το 2022.

Μια ακόμη ενδιαφέρουσα διαπίστωση είναι ότι οι διεθνείς δαπάνες τουριστών από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ιταλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής βρίσκονται πλέον στο 70% έως 85% των επιπέδων πριν από την πανδημία, καταδεικνύοντας τη σημαντική ανάκαμψη μετά την άρση των ταξιδιωτικών προορισμών.

Εκτός από αυτές τις ταξιδιωτικές τάσεις, η μελέτη ανέλυσε τα πιο δημοφιλή προϊόντα και υπηρεσίες όσον αφορά τις διαδικτυακές αγορές. Διαπιστώθηκε ότι το 40% των Αμερικανών τείνουν να κάνουν κράτηση και να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους στο διαδίκτυο, συνήθως σε ιστότοπους αεροπορικών εταιρειών, και on line ταξιδιωτικών πρακτόρων.

Σε γενικές γραμμές, η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα ότι παρόλο που η κατάσταση διεθνώς είναι ακόμα περίπλοκη, ο τουρισμός προσεγγίζει τα προ-πανδημικά επίπεδα, με πολλούς να ενδιαφέρονται για λιγότερο γνωστούς τουριστικούς προορισμούς και προορισμούς που έχουν να προσφέρουν περισσότερα σχετικά με τον πολιτισμό και την αναψυχή.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις