Με πολλούς προορισμούς και αγορές να παραμένουν κλειστές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οι ταξιδιωτικές προτιμήσεις έχουν αλλάξει. Οι αλλαγές αυτές έχουν αναδιαμορφώσει και τα πολυτελή ταξίδια.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία της ForwardKeys πολλοί ταξιδιώτες πολυτελείας είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν περισσότερα σε υπηρεσίες, όπως καμπίνες premium, ξενοδοχεία, προορισμούς και τουριστικές επιχειρήσεις.

Πηγή: ForwardKeys

Οι μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές πολυτελείας

Σε όγκο, οι ΗΠΑ και η Γερμανία είναι οι μεγαλύτερες ταξιδιωτικές αγορές πολυτελείας. Αλλά αυτό που έχει σημασία για τους προορισμούς -κατά την εκτίμηση του οικονομικού αντίκτυπου των διαφόρων αγορών- είναι το ποσοστό των επισκεπτών που ταξιδεύουν σε καμπίνες υψηλής ποιότητας, δηλαδή business και first class σε αντίθεση με την premium economy.

Από αυτή την άποψη, οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Γαλλία και ο Καναδάς φαίνεται να είναι οι πιο εύπορες αγορές προέλευσης, προσφέροντας επομένως καλύτερη αξία ανά ταξιδιώτη.

Πηγή: ForwardKeys

Επιστρέφουν Ιαπωνία και Νότια Κορέα

Η Ιαπωνία, η Κίνα και η Νότια Κορέα -όλες στις 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές αγορές premium το 2019- έπεσαν στην κατάταξη το 2022 λόγω της προσεκτικής προσέγγισης τους στη διαχείριση του COVID-19.
Ωστόσο, οι αγορές πολυτελείας της Ιαπωνίας και της Νότιας Κορέας αναμένεται να δουν μια επιστροφή το 2023 τώρα που και οι δύο χώρες έχουν ανοίξει ξανά στα διεθνή ταξίδια.

Οι χώρες της Άπω Ανατολής έχουν υποχωρήσει στην κατάταξη, δύο άλλες αγορές της Ασίας-Ειρηνικού που άνοιξαν ξανά νωρίτερα, η Αυστραλία και η Ινδία, έδειξαν ανθεκτικότητα.
Η πρώτη διατήρησε το μερίδιο αγοράς πολυτελείας της το 2022 σε σύγκριση με το 2019, ενώ η δεύτερη βελτίωσε οριακά το μερίδιο της.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις