Μετά από ένα ισχυρό 2022 από την άποψη της ανάπτυξης για πολλούς παίκτες στον κλάδο της φιλοξενίας, το 2023 φαίνεται πολλά υποσχόμενο για περαιτέρω επέκταση.
Αρκετοί βασικοί παίκτες της ξενοδοχειακής βιομηχανίας έχουν αποκαλύψει τους αγωγούς ανάπτυξης τους για φέτος.
Marriott
Πέρυσι, η Marriott υπέγραψε 726 συμβάσεις διαχείρισης και franchise, που αντιπροσωπεύουν σχεδόν 108.000 κλειδιά (+21% έναντι του 2021). Φέτος, η Marriott θα κινηθεί στην κατηγορία των προσβάσιμων μεσαίων ακινήτων.
Σε μια συμφωνία που αναμένεται να ολοκληρωθεί το πρώτο εξάμηνο του 2023 με την Hoteles City Express, S.A.B. de C.V., η εταιρεία θα αποκτήσει το χαρτοφυλάκιο της επωνυμίας City Express.
Αυτή η συναλλαγή θα προσθέσει 152 ξενοδοχεία (17.000 δωμάτια) σε 75 πόλεις στο Μεξικό και τρεις χώρες της Λατινικής Αμερικής, καθώς και άλλα πέντε έργα (που αντιπροσωπεύουν 676 δωμάτια) υπό κατασκευή.
Η εξαγορά θα κάνει τη Marriott τη μεγαλύτερη ξενοδοχειακή εταιρεία στην Καραϊβική και τη Λατινική Αμερική. Επιπλέον, η εταιρεία θα ανοίξει 35 πολυτελή ξενοδοχεία το 2023.
Wyndham
Η Wyndham Hotels & Resorts, η μεγαλύτερη εταιρεία franchise ξενοδοχείων στον κόσμο, στοχεύει να επωφεληθεί από μια εξαιρετική περασμένη χρονιά και να συνεχίσει την ανάπτυξη της το 2023.
Το 2022, τα επιτεύγματα της εταιρείας περιελάμβαναν σχεδόν διπλασιασμό του μεγέθους της πολυτελούς αποτύπωσης της στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή, την Ευρασία και την Αφρική με την εξαγορά της επωνυμίας Vienna House, την ανάπτυξη 13 επωνυμιών σε συνολικά 22 νέες αγορές και την είσοδο στην αγορά εκτεταμένης διαμονής των ΗΠΑ με την κυκλοφορία του ECHO Suites Extended StaySM από τη Wyndham.
Four Seasons
Η εταιρεία πολυτελούς φιλοξενίας Four Seasons απόλαυσε ένα δυνατό 2022 με 7 νέα εγκαίνια ακινήτων. Αυτή η ανάπτυξη θα συνεχιστεί με περισσότερα από 50 έργα στα σκαριά για το μέλλον.
Φέτος, η Four Seasons έχει 2 νέα ξενοδοχεία που πρόκειται να ανοίξουν στην Κίνα, καθώς και έργα στη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, συμπεριλαμβανομένων νέων κατοικιών στον κόλπο του Μπαχρέιν, ενός δεύτερου ακινήτου στη Ντόχα και ενός νέου ξενοδοχείου στο Ραμπάτ.
Hyatt
Ο αμερικανικός όμιλος Hyatt ανακοίνωσε στα τέλη του 2022 ότι είχε έναν αγωγό ρεκόρ περίπου 117.000 κλειδιών παγκοσμίως.
Αυτά τα φιλόδοξα σχέδια ανάπτυξης θα οδηγηθούν από την απόκτηση της πλατφόρμας διαχείρισης και επωνυμίας Dream Hotel Group, καθώς και από την ανάπτυξη υπαρχόντων εμπορικών σημάτων, όπως το Caption by Hyatt και το Park Hyatt.
Accor
Τουλάχιστον 34 ανοίγματα σε διάφορα τμήματα και ηπείρους θα ενισχύσουν το χαρτοφυλάκιο του γαλλικού κολοσσού Accor.
Επιπλέον, η Ennismore σχεδιάζει να αναπτύξει έντονα την παρουσία της στη Νοτιοανατολική Ασία.
Κατά τη διάρκεια του 2023, αυτή η αναπτυξιακή στρατηγική περιλαμβάνει ήδη 28 επιβεβαιωμένα ανοίγματα στην περιοχή.
Hilton
Ο όμιλος Hilton θα επεκτείνει την παρουσία του σε APAC, EMEA και την Αμερική με το άνοιγμα 19 ακινήτων.
Radisson Hotel Group
Μετά την αξιοσημείωτη ανάπτυξη στην Ασία-Ειρηνικό πέρυσι, ο Radisson Hotel Group επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση του στην περιοχή το 2023.
Σκοπεύει να αξιοποιήσει την ήδη ισχυρή παρουσία του στην Ινδία και την Κίνα και να τοποθετήσει την καινοτομία στο επίκεντρο της προσαρμοσμένης και υψηλής ποιότητας τοπική στρατηγική μετά από επενδύσεις σε υπερσύγχρονα συστήματα πληροφορικής, όπως αποδεικνύεται από την ανάπτυξη των Hotelkit και Radisson+.
NH & Minor
Οι NH Hotel Group και Minor International, ο πλειοψηφικός της μέτοχος, σχεδιάζουν να ανοίξουν 50 ξενοδοχεία παγκοσμίως έως το 2023.
Ο NH Hotel Group θα ανοίξει 27 ακίνητα στην Ευρώπη και την Αμερική και η Minor International 23.
Η επένδυση θα δει την προσθήκη 10.106 κλειδιών σε 6 επωνυμίες από 2024. Αυτά θα περιλαμβάνουν 11 ξενοδοχεία NH Collection (3.049 δωμάτια), 3 ξενοδοχεία Nhow (610 δωμάτια), 11 ξενοδοχεία NH (1.711 δωμάτια), 8 ξενοδοχεία Anantara (1.095 δωμάτια), 4 ξενοδοχεία Tivoli (935 δωμάτια) και 13 ξενοδοχεία Avani & Resorts (2.706 δωμάτια).
Preferred Hotels & Resorts
Το ανεξάρτητο χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων Preferred Hotels & Resorts στοχεύει στην προσθήκη 11 νέων ακινήτων στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την Αφρική.
limehome
Μετά από ένα πολύ επιτυχημένο οικονομικό έτος 2022, η εταιρεία limehome σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τα κεφάλαια που συγκεντρώθηκαν για να επεκταθεί στις υπάρχουσες αγορές της, καθώς και σε νέες αγορές όπως η Πορτογαλία και η Ιταλία.
Brit Hotel
Το δίκτυο του Breton έχει μοιραστεί τις φιλοδοξίες του να προσθέσει 10 νέα ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιο του τους πρώτους 6 μήνες του 2023.
citizenM
Η ολλανδική φίρμα πολυτελείας σε προσιτές τιμές ανακοίνωσε τα σχέδιά της να προσθέσει 3 νέα ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό της το 2023.