Το ψηφιακό χάσμα της ταξιδιωτικής βιομηχανίας έχει διευρυνθεί τον περασμένο χρόνο, όπως αποκαλύπτει έκθεση της Pymnts.
Όσοι έχουν υψηλό εισόδημα έχουν σταθερά περισσότερες πιθανότητες σε σχέση με άτομα χαμηλού εισοδήματος να χρησιμοποιούν ψηφιακά εργαλεία για κράτηση σε ταξίδια. Συγκεκριμένα, έχουν 1,5 φορές περισσότερες πιθανότητες να συνδεθούν στο διαδίκτυο για να προγραμματίσουν διακοπές και να κάνουν κράτηση για ταξίδια και καταλύματα.
- Το 46% καταναλωτών υψηλού εισοδήματος χρησιμοποίησαν ιστότοπους, εφαρμογές ή άλλα ψηφιακά εργαλεία για να προγραμματίσουν ή να κλείσουν ταξιδιωτικά εισιτήρια ή καταλύματα. Αύξηση 19% από πέρυσι.
- Η ψηφιακή χρήση από τους καταναλωτές χαμηλού εισοδήματος για ταξίδια παραμένει σχετικά αμετάβλητη.
Οι καταναλωτές υψηλού εισοδήματος -εκείνοι που κερδίζουν περισσότερα από 100.000 δολάρια ετησίως- είναι οι πιθανότεροι από οποιοδήποτε εισοδηματικό κλιμάκιο να συμμετέχουν στη συνδεδεμένη οικονομία.
Εκεί δηλαδή που «άνθρωποι και επιχειρήσεις συνδέονται μεταξύ τους και δραστηριοποιούνται μέσω οποιασδήποτε συσκευής και οποιασδήποτε ψηφιακής ή φυσική τοποθεσία με ασφάλεια, ασφάλεια και σε πραγματικό χρόνο».
Οι καταναλωτές υψηλού εισοδήματος έχουν τώρα διπλάσιες πιθανότητες να πληρώσουν μέσω ψηφιακού πορτοφολιού από ό,τι τον Ιανουάριο του 2022.
- Το 21% πλήρωσε για την πιο πρόσφατη αγορά του μέσω ψηφιακού πορτοφολιού.
- Το 12% των καταναλωτών χαμηλού εισοδήματος έκανε το ίδιο.