David Burling: Η TUI φέρνει την ψηφιακή επανάσταση στα tour – Νέα πλατφόρμα απλοποιεί τη διαδικασία κράτησης

41

Ενισχύει τον τομέα των tour η TUI λανσάροντας την πλατφόρμα tuitours.com, φέρνοντας κάτι νέο στην αγορά, την «κλιμακούμενη εξατομίκευση του ταξιδιού», σύμφωνα με τον επικεφαλής του τομέα Αγορών και Αερομεταφορέων του οργανισμού, David Burling.

Η Tuitours.com λανσαρίστηκε στο Βέλγιο στα τέλη του 2022 και σε πρώτο στάδιο είναι διαθέσιμη στη χώρα αυτή, ωστόσο πρόκειται να λανσαριστεί ευρύτερα αυτή τη χρονιά και την επόμενη. Μέχρι στιγμής, τα ατομικά και ομαδικά tour είναι διαθέσιμα σε 30 χώρες. Η πλατφόρμα αντικαθιστά τις τοπικές λύσεις που χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα και περιλαμβάνει ολόκληρο το χαρτοφυλάκιο του ομίλου.

Ο όμιλος TUI διαβλέπει εξαιρετικές προοπτικές στον τομέα των tour, στον οποίο, όπως αναφέρει η εταιρία, είναι ήδη ηγέτης, με πάνω από 500.000 πελάτες το 2018.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του τουρ οπερείτορ, η παγκόσμια αγορά ταξιδιών με επιστροφή αποτιμάται σε 100 δις. δολάρια και η ετήσια ανάπτυξή της τοποθετείται στο 6%. Ωστόσο, διαθέτει χαμηλό επίπεδο ψηφιοποίησης και είναι πολύ κατακερματισμένη, γι αυτό η TUI προσανατολίζεται στην αναστροφή αυτού του περιβάλλοντος.

Σύμφωνα με την TUI, η νέα πλατφόρμα σε γενικές γραμμές θα απλοποιήσει τις κρατήσεις ομαδικών και ατομικών ταξιδιών για τους πωλητές ταξιδιών και τους πελάτες. Με τη βοήθεια του νέου αυτού εργαλείου, θα είναι εφικτή η παραγωγή, διανομή και διεκπεραίωση των ταξιδιών με επιστροφή.

H πλατφόρμα, η οποία αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Ελβετική start-up Nezasa, επιτρέπει τη δυναμική δημιουργία ταξιδιωτικών σχεδίων με τιμές σε πραγματικό χρόνο και διαθεσιμότητα, μέσα από ένα σύγχρονο σύστημα drag & drop.

Οι επαγγελματίες του τουρισμού μπορούν να επιλέξουν από ομαδικά και μεμονωμένα δρομολόγια, τα οποία μπορούν να εξατομικεύσουν σε πραγματικό χρόνο με πρόσβαση στην TUI και στα ταξιδιωτικά στοιχεία τρίτων, όπως πτήσεις, καταλύματα, μεταφορές, ενοικιάσεις αυτοκινήτων, εμπειρίες και travel guide. Με αυτόν τον τρόπο λαμβάνεται υπόψη η επιθυμία του ταξιδιώτη για περισσότερη ευελιξία και άνεση.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής Στρατηγικής και CEO των Holiday Experiences της TUI, Peter Krüger, η διεύρυνση του χαρτοφυλακίου προϊόντων στο κομμάτι των ταξιδιών περιπέτειας αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές στρατηγικές προτεραιότητες της TUI στα εξατομικευμένα ταξίδια.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις