Νέα δεδομένα αναζήτησης από την Hotels.com δείχνουν ότι ένας νέος τύπος ταξιδιού γεννήθηκε αυτή την άνοιξη. Τα ταξίδια δίψας (thirst trips) ή σύντομες διαμονές Σαββατοκύριακου που ικανοποιούν την επιθυμία για μια μέρα απόδρασης δίπλα στην πισίνα.
Ήδη, πιο σύντομα και συχνότερα ταξίδια 2-3 ημερών αποκτούν δημοτικότητα καθ’ όλη τη διάρκεια της άνοιξης και του καλοκαιριού, σε ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ.
- Η πλειονότητα των κρατήσεων στην εφαρμογή της για κινητά καταλύματα πραγματοποιούνται επί του παρόντος εντός μιας εβδομάδας ή λιγότερο από το ταξίδι και οι αναζητήσεις για μεγάλα Σαββατοκύριακα αυξάνονται.
- Οι αναζητήσεις στον ιστότοπο και την εφαρμογή της ταξιδιωτικής επωνυμίας αυξάνονται κατά 10% από μήνα σε μήνα από τον Ιανουάριο έως την 1η Απριλίου.
- Οι τάσεις αναζήτησης Google επιβεβαιώνουν την τάση, οι οποίες δείχνουν ότι το ενδιαφέρον για “αποδράσεις Σαββατοκύριακου” τα τελευταία δύο χρόνια έφτασε στο υψηλότερο σημείο κατά τις πρώτες εβδομάδες του Μαρτίου 2022.
- Οι μέσες ημερήσιες τιμές ξενοδοχείων τα Σαββατοκύριακα είναι 10% χαμηλότερες από τα υψηλά του καλοκαιριού.
- Οι ημερήσιες τιμές είναι οι χαμηλότερες κατά τη διάρκεια του πρώτου Σαββατοκύριακου του Μαρτίου, λίγο πριν ξεκινήσει η περίοδος των ανοιξιάτικων διακοπών.
Σε αύξηση οι αναζητήσεις για ξενοδοχεία με πισίνα
Οι αναζητήσεις για ξενοδοχεία με πισίνα αυξήθηκαν κατά 35% ή περισσότερο από τον Φεβρουάριο έως τον Απρίλιο στην εφαρμογή Hotels.com σε σύγκριση με την αρχή του έτους.
Και τα καταλύματα δίπλα στην πισίνα έφτασαν στο αποκορύφωμα της δημοτικότητας για την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου.