Οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών στο Schiphol, έγιναν λιγότεροι επιθετικοί αφού πέταξαν τις μάσκες.
Ο αριθμός των επιθετικών επιβατών σε πτήσεις από/προς το Schiphol μειώθηκε σημαντικά το περασμένο έτος, διαπιστώνει η ετήσια έκθεση της Επιθεώρησης Ανθρώπινου Περιβάλλοντος και Μεταφορών.
Αυτό αποδίδεται στην άρση των περιορισμών για τον κορωνοϊό στις αρχές του 2022.
Πέρυσι, οι πτήσεις Schiphol αντιμετώπισαν λιγότερους από 750 επιθετικούς ταξιδιώτες, σε σύγκριση με πάνω από 880 τον προηγούμενο χρόνο.
Το 2020 και το 2021, οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών έπρεπε να φορούν μάσκα προσώπου στο Schiphol και στο αεροπλάνο.
Ορισμένοι επιβάτες διαφώνησαν με τον κανόνα και έδειξαν τη δυσαρέσκειa τους επιτιθέμενοι στο πλήρωμα ή στους συνεπιβάτες.
Ωστόσο η επιθετικότητα πέρυσι στον κόμβο του Άμστερνταμ οφείλεται εν μέρει και στις ελλείψεις προσωπικού στον τομέα της ασφάλειας και του χειρισμού αποσκευών, με αποτέλεσμα τις μεγάλες ουρές.
Οι αεροπορικές εταιρείες πραγματοποιούν εκπαίδευση επιθετικότητας κάθε χρόνο για να προετοιμάσουν το πλήρωμα καμπίνας και πτήσης. Μαθαίνουν πώς να εξουδετερώνουν με ασφάλεια και να περνούν χειροπέδες σε ένα επιθετικό άτομο, μεταξύ άλλων.
Το περασμένο Σαββατοκύριακο, το πλήρωμα μιας πτήσης της KLM με προορισμό τον Καναδά έπρεπε να κάνει ακριβώς αυτό. Το αεροπλάνο επέστρεψε στο Schiphol και η αστυνομία συνέλαβε τον επιθετικό επιβάτη.