Τα social media ωθούν τους νέους στις κρουαζιέρες

34

Τις κρουαζιέρες επιλέγουν για τις διακοπές τους Millennials και Gen Z καταναλωτές θεωρώντας ότι προσφέρουν μια καλή σχέση ποιότητας-τιμής. Αυτό αποκαλύπτουν τα τελευταία στοιχεία από έρευνα της The Wall Street Journal.

Στο πλαίσιο αυτό οι εταιρείες κρουαζιέρας ενημερώνουν τις προσφορές τους για να τραβήξουν αυτό το ενδιαφέρον των νεότερων ταξιδιωτών.

«Είναι υπέροχο να βλέπεις, πολύ περισσότερους νέους καταναλωτές που επιλέγουν την κρουαζιέρα», δήλωσε ο Nirmal Saverimuttu, πρόεδρος και επικεφαλής εμπειρίας της Virgin Voyages.

Οι νέοι καταναλωτές είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο τμήμα των πελατών της γραμμής κρουαζιέρας, ανέφερε χαρακτηριστικά.

“Οι κρουαζιέρες έχουν εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής. Και συνδυάζεις αυτά τα δύο πράγματα – εξαιρετικές εμπειρίες και εξαιρετική σχέση ποιότητας τιμής – και νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος που βλέπεις την έκρηξη στην κρουαζιέρα”, είπε.

Η έκθεση της Wall Street Journal εξηγεί γιατί οι κρουαζιέρες αυξάνονται τώρα προσεγγίζοντας ένα νεότερο πλήθος.

Οι Millennials, προτιμούν να ξοδεύουν χρήματα σε εμπειρίες. Παράλληλα, πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το TikTok και το YouTube έχουν μεγάλη επιρροή στην απόφασή τους για να πραγματοποιήσουν μια κρουαζιέρα.

Μάλιστα βίντεο με το hashtag «cruise-tok» έχουν κερδίσει πάνω από ένα δισεκατομμύριο προβολές.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις