Ο τομέας των υπαίθριων ταξιδίων έχει αναπτυχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια αποτελώντας σημαντικό μέρος του συνολικού τοπίου των ταξιδιών αναψυχής.
Αυτό συμβαίνει καθώς οι άνθρωποι αναζητούν παρηγοριά στη φύση και οικονομικές επιλογές διακοπών στην ύπαιθρο.
Νέα δεδομένα από την έκθεση Camping and Outdoor Hospitality της Kampgrounds αποκαλύπτει τις τάσεις που διαμορφώνουν την υπαίθρια φιλοξενία το 2023.
Ο εν λόγω τομέας εκτείνεται σε τέσσερα μέρη, διαμονή, φαγητό και ποτό, ταξίδια και τουρισμός και ψυχαγωγία και αναψυχή.
Το 61% των κατασκηνωτών συμφωνεί απόλυτα ότι η προσφορά υπηρεσιών και ανέσεων πέρα από το κάμπινγκ ή τη διαμονή είναι ζωτικής σημασίας για την παροχή υπαίθριας φιλοξενίας.
Συνολικά, το 78% των κατασκηνωτών λέει ότι η υπαίθρια φιλοξενία είναι σημαντική στις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες.
Το 2022, το κάμπινγκ και το glamping αντιπροσώπευαν το 32% όλων των ταξιδιών αναψυχής, καθιστώντας το κάμπινγκ και την υπαίθρια φιλοξενία ένα κρίσιμο τμήμα ταξιδιού.
Η φετινή έρευνα της Kampground αποκαλύπτει ότι η «πείνα» για νέες εμπειρίες, είτε πρόκειται για ένα συγκεκριμένο είδος κατασκήνωσης, είτε για ένα ταξίδι κατασκήνωσης που περιλαμβάνει μια νέα ή μοναδική εμπειρία, οδηγεί στη συμμετοχή στο κάμπινγκ το 2023.
Κάθε χρόνο, περίπου το 80% των κατασκηνωτών δοκιμάζει μια νέα μορφή κατασκήνωσης με την οποία δεν είναι εξοικειωμένοι.
Τι είδους ταξίδια αναζητούν οι κατασκηνωτές
Το 2023, ο μέσος κατασκηνωτής θα αναζητήσει τρεις νέες ή μοναδικές εμπειρίες κατασκήνωσης.
Ταξίδια για φυσικά γεγονότα όπως εκλείψεις, βροχές μετεωριτών και μεταναστεύσεις ζώων είναι το πιο συνηθισμένο είδος ταξιδιών που αναζητούν οι κατασκηνωτές το 2023, σε ποσοστό 40%.
Άλλα είδη ταξιδιών για τα οποία ενδιαφέρονται οι κατασκηνωτές περιλαμβάνουν τον τουρισμό τροφίμων (36%) και τις επισκέψεις σε μικρές πόλεις (31%).
Δυναμική άνοδος για το Glamping
Το Glamping συνεχίζει επίσης να κερδίζει δυναμική. Πάνω από 10 εκατ. νοικοκυριά πραγματοποίησαν ένα ταξίδι glamping το 2022.
Παράλληλα, τέσσερις στους 10 κατασκηνωτές εκφράζουν ενδιαφέρον να κάνουν ένα ταξίδι glamping το 2023, αυξημένο κατά 7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.