Βασικό εύρημα της έρευνας είναι ότι οι ταξιδιώτες από τις ΗΠΑ θα ξοδέψουν αυτό το καλοκαίρι τα περισσότερα χρήματα από ποτέ. Κατά μέσο όρο, η ταξιδιωτική δαπάνη ανά ταξίδι υπολογίζεται σε 9.300 δολάρια. H μέση δαπάνη για τα καλοκαιρινά ταξίδια το 2023 θα είναι 6,8% υψηλότερη από το 2022 και 26,7% υψηλότερη από το 2021.
Ο πληθωρισμός και το συνολικό αυξανόμενο κόστος ταξιδιού είναι οι βασικοί μοχλοί του υψηλότερου κόστους ταξιδιού, με αποτέλεσμα να αυξάνονται αντίστοιχα τα ασφάλιστρα ταξιδιωτικής ασφάλισης.
Η έρευνα της Squaremouth.com ανέλυσε προορισμούς, έξοδα και δημογραφικά στοιχεία από χιλιάδες συμβόλαια ταξιδιωτικής ασφάλισης που αγοράστηκαν για ταξίδια αυτό το καλοκαίρι. Ειδικότερα, η Squaremouth Analytics συνέκρινε τα δεδομένα πωλήσεων ταξιδιωτικής ασφάλισης χιλιάδων συμβολαίων που αγοράζονται στο Squaremouth.com κάθε χρόνο πριν από τις 19 Απριλίου, με ημερομηνίες ταξιδιού μεταξύ 23 Ιουνίου και 21 Σεπτεμβρίου.
Σημειώνεται ότι η Squaremouth.com έχει ασφαλίσει πάνω από 3 εκατομμύρια ταξιδιώτες.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, το 76,4% των πελατών της Squaremouth το εφετινό καλοκαίρι θα ταξιδέψει στο εξωτερικό.
- 8 από τους 10 πιο δημοφιλείς διεθνείς προορισμούς αυτό το καλοκαίρι είναι ευρωπαϊκές χώρες, αντιπροσωπεύοντας το 42% του συνόλου των πωλήσεων καλοκαιρινής ταξιδιωτικής ασφάλισης
- Η Ιταλία είναι ο πιο δημοφιλής διεθνής καλοκαιρινός προορισμός για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι, έχοντας το 6,75% των συμβολαίων ταξιδιωτικής ασφάλισης.
- Ακολουθούν οι χώρες (στην παρένθεση το ποσοστό συμβολαίων ταξιδιωτικής ασφάλισης):
Καναδάς 5.90%
Ηνωμένο Βασίλειο 5.42%
Γαλλία 4.06%
Ελλάδα 2.96%
Μεξικό 2.96%
Ισλανδία 2.89%
Γερμανία 2.81%
Ιρλανδία 2.48%
Νορβηγία 2.23%
Τα δεδομένα αποκαλύπτουν μια αλλαγή στα δημογραφικά στοιχεία των ταξιδιωτών αυτό το καλοκαίρι, με πρώτο εύρημα την επιστροφή των Baby Boomers.
Αξιοσημείωτα στατιστικά:
- Οι Baby Boomers αντιπροσωπεύουν το 40% όλων των καλοκαιρινών ταξιδιωτών φέτος, σε σύγκριση με 33% το περασμένο καλοκαίρι και 29% το 2021
- Το ποσοστό των ταξιδιωτών Gen X, Gen Z και Millennial αυτό το καλοκαίρι μειώθηκε για δεύτερο συνεχόμενο καλοκαίρι