ΒΥ Χριστίνα Λαΐνοπούλου
Oι ελλείψεις προσωπικού και οι αυξημένοι ναύλοι στις αερομεταφορές μειώνουν την ικανοποίηση πελατών στις πτήσεις, με τη νέα μελέτη J.D. Power 2023 για τις αερομεταφορές της Β. Αμερικής να δείχνει ότι η ικανοποίηση από τις μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες παρουσιάζει για δεύτερη συνεχή χρονιά σημαντική πτώση.
Η μελέτη έδειξε ότι η ικανοποίηση πελατών μειώθηκε κατά επτά ποσοστιαίες μονάδες έναντι του 2022, και στην κλίμακα των 1.000 μονάδων διαμορφώθηκε στις 791.
Η πτώση αυτή προστίθεται στην περυσινή που ήταν της τάξης των 22 μονάδων το 2022 έναντι του 2021 και το σημαντικότερο αίτιο για την τάση αυτή είναι το κόστος και οι χρεώσεις στις αερομεταφορές.
Στα θετικά σημεία της μελέτης είναι η θετική πορεία ικανοποίησης από το φαγητό και το ποτό σε όλες τις κατηγορίες πτήσεων, η οποία παρουσίασε άνοδο 12 ποσοστιαίων μονάδων έναντι του 2022, ενώ αύξηση 9 ποσοστιαίων μονάδων είχε και η ικανοποίηση των επιβατών στην πρώτη και στις business θέσεις.
Η JetBlue συγκέντρωσε, για δεύτερη συνεχή χρονιά, την υψηλότερη βαθμολογία ικανοποίησης για την πρώτη και business θέση, με σκορ 893 μονάδων και ακολούθησαν οι Delta Air Lines (865) και United Airlines (848).
Η Delta αναδείχθηκε ως η κορυφαία εταιρία στην αξιολόγηση ικανοποίησης των θέσεων premium economy (848) και ακολούθησαν οι JetBlue (840) και Alaska Airlines (823).
Στην κατηγορία οικονομικής/ basic θέσης, την υψηλότερη ικανοποίηση συγκέντρωσαν οι Southwest Airlines, Delta και JetBlue.