Expedia | Η πισίνα… κορυφαίο κριτήριο κράτησης στα ξενοδοχεία- ζήτηση για τις πόλεις και την παραλία- οι τάσεις το α’ τρίμηνο

51
Πηγή φωτό: Pixabay Γράφει Χριστίνα Λαΐνοπούλου 

Πάνω από 8 στους 10 καταναλωτές (83%) σχεδιάζουν να ταξιδέψουν περισσότερο ή το ίδιο με πέρυσι, και το 81% προτίθεται να πραγματοποιήσει τις ίδιες ή περισσότερες δαπάνες με το 2022 για ένα ταξίδι.

Η θετική τάση στα ταξίδια συνεχίζεται και σε αυτό το τρίμηνο, με ετήσια αύξηση 50% της ζήτησης για ταξίδια στο μέσο της χρονιάς.

Αυτό έδειξε μελέτη της Expedia Group για το πρώτο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με την  οποία οι αναζητήσεις των ταξιδιωτών παγκοσμίως στις ιστοσελίδες του ομίλου παρουσιάζουν αύξηση 25% σε επίπεδο τριμήνου και εκείνες στην Ευρώπη, τη Μ. Ανατολή και την Αφρική παρουσιάζουν αύξηση 30%.

Τα δεδομένα της Expedia δείχνουν ότι το φίλτρο αναζητήσεων για «πισίνα» είναι η κορυφαία άνεση διακοπών που αναζητούν οι ταξιδιώτες στην περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μ. Ανατολή, Αφρική) και η δεύτερη σημαντικότερη στις περιοχές NORAM (ΗΠΑ, Καναδάς, Καραϊβική), APAC (Ασία Ειρηνικός) και LATAM (Λατινική Αμερική). Ως εκ τούτου, η Expedia επισημαίνει την ανάγκη οι ξενοδόχοι να αναδεικνύουν τις αντίστοιχες εγκαταστάσεις τους, ώστε να προσελκύσουν περισσότερους ταξιδιώτες.

Στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, το πρώτο τρίμηνο καταγράφηκε αξιοσημείωτη ετήσια αύξηση των αναζητήσεων για ταξίδια, της τάξης του 65%. Αμέσως μετά την άρση των ταξιδιωτικών περιορισμών στην Κίνα, στις 8 Ιανουαρίου, καταγράφεται αύξηση 10%, σε εβδομαδιαία βάση, της διεθνούς ζήτησης για ταξίδια στην Κίνα, με κυρίαρχη τη ζήτηση από την περιοχή APAC (15%) και ΕΜΕΑ (10%).

Το χρονικό περιθώριο μεταξύ κράτησης και έναρξης ταξιδιού, συνέχισε να μεγαλώνει κατά το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς, με τις 180 ημέρες «περιθωρίου» να αυξάνονται κατά 30% σε επίπεδο τριμήνου χάρη στην αύξηση 75% που καταγράφηκε στη περιοχή APAC και τη Λατινική Αμερική.

Σε παγκόσμια κλίμακα, το «παράθυρο» αυτό διάρκειας 91 έως 180 ημερών, παρουσίασε την ισχυρότερη ανάπτυξη πρώτου τριμήνου στις περιοχές EMEA και Β. Αμερικής, με αυξήσεις 90% και 45% αντίστοιχα.

Οι μεγάλες πόλεις και οι παραλιακοί προορισμοί συνθέτουν και αυτό το τρίμηνο τους 10 κορυφαίους προορισμούς σε επίπεδο κρατήσεων, με τη Νέα Υόρκη, το Λας Βέγκας και το Λονδίνο να βρίσκονται στις πρώτες θέσεις της ζήτησης.

Τα ταξίδια εσωτερικού συνέχισαν να αποτελούν μοχλό ανάπτυξης στην κατηγορία ενοικίαση εξοχικών σπιτιών κατά το πρώτο τρίμηνο. Νέοι προορισμοί με θερμό κλίμα εμφανίστηκαν στη λίστα αγαπημένων των ταξιδιωτών από τον Καναδά, την Καραϊβική και τις ΗΠΑ, ενώ ορισμένες πόλεις στην Αυστραλία μπήκα στη λίστα των 10 κορυφαίων για τους ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας Ειρηνικού.

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι τα μέλη των προγραμμάτων ανταμοιβής παρουσιάζουν ιδιαίτερη διάθεση για περισσότερα ταξίδια φέτος, με το 95% να σχεδιάζει να ταξιδέψει για αναψυχή μέσα στους επόμενους 12 μήνες. Το 77% των μελών τέτοιων προγραμμάτων ενδιαφέρεται για ταξιδιωτικές ανταμοιβές που μπορούν να εφαρμόσουν σε οποιοδήποτε μεμονωμένο στοιχείο του ταξιδιού τους, όπως η πτήση ή το ξενοδοχείο τους, ανεξαρτήτως επωνυμίας.

Το νέο πρόγραμμα αφοσίωσης One Key του Ομίλου Expedia που ξεκινά τον Ιούλιο προσφέρει στα brand την ευκαιρία να προσελκύσουν αυτούς τους ταξιδιώτες υψηλής αξίας, οι οποίοι θα έχουν πλέον την ευελιξία να κερδίζουν και να χρησιμοποιούν πόντους στις κρατήσεις Expedia, Hotels.com και Vrbo.

Η έρευνα της Expedia βασίστηκε σε περισσότερα από 70 petabyte δεδομένων προθέσεων και ζήτησης ταξιδιωτών από τον Expedia Group, καθώς και στην τελευταία προσαρμοσμένη έρευνά του.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις