Τι αναζητούν οι Γερμανοί ταξιδιώτες πολυτελείας

15

Είτε πρόκειται για διακοπές είτε για επαγγελματικό ταξίδι, η απαίτηση για τους Γερμανούς ταξιδιώτες είναι ίδια. Θέλουν καλή εξυπηρέτηση με λίγα χρήματα.
Κι αυτή η τάση για καλύτερες τιμές, παρατηρείται φέτος και στον τομέα πολυτελείας της γερμανικής ταξιδιωτικής αγοράς και ιδιαίτερα στην κρουαζιέρα.

Οι κρουαζιέρες έχουν γίνει πιο ακριβές συνολικά. Ανάλυση κρατήσεων από τη Midoco το δείχνει ξεκάθαρα. Μεταξύ 1ης Νοεμβρίου 2022 και 9 Ιανουαρίου 2023, οι κρατήσεις κρουαζιέρας απέφεραν 16% περισσότερα έσοδα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2018/19, με 4% λιγότερες κρατήσεις.

Μία κρουαζιέρα 20.000 ευρώ δεν ήταν κάτι ασυνήθιστο στο παρελθόν για πελάτες στις εταιρείες Hapag-Lloyd Cruises, η Silversea ή η Sea Cloud Cruises.

Ωστόσο ακόμη και οι luxury πελάτες που μπορούν να αντέξουν οικονομικά ένα πενταψήφιο ποσό για μια κρουαζιέρα δεν έχουν πλέον τόσα χρήματα όπως παλιά.
Ενώ τα πολυτελή πλοία κάποτε γέμιζαν πρακτικά μόνα τους, τώρα χρειάζονται τεράστια οικονομικά κίνητρα ενόψει των συνεχιζόμενων βραχυπρόθεσμων κρατήσεων.

Προσφορές αδιανόητες, πριν από λίγα χρόνια

Οι γραμμές κρουαζιέρας, έχουν καταφύγει σε προσφορές για να τονώσουν τις κρατήσεις.
Η Sea Cloud έχει επί του παρόντος διαθέσιμα πέντε ταξίδια με μια προσφορά «δύο προς ένα», κάτι αδιανόητο μόλις πριν από λίγα χρόνια.
Την ίδια τακτική με τις προσφορές, ακολουθεί και η Hapag-Lloyd Cruises.

Για τους ταξιδιώτες πολυτελείας, το συγκεκριμένο ποσό της έκπτωσης φαίνεται να έχει μικρότερη σημασία, από το γεγονός ότι υπάρχει έκπτωση.

«Οι αυξήσεις των τιμών σε όλους τους τομείς της ζωής κάνουν τους ανθρώπους πιο ευαίσθητους στους προϋπολογισμούς τους, λέει ο Michael Baden, διευθυντής πωλήσεων του Sea Cloud. Αυτό επηρεάζει ακόμη και τους πελάτες πολυτελείας».

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις