Η Trivago δοκιμάζει τώρα τις απευθείας κρατήσεις ξενοδοχείων σε οκτώ αγορές ως μέρος της στρατηγικής ανάπτυξης που είχε ανακοινώσει πέρυσι.
Όπως ενημερώνει τους μετόχους «πιστεύουμε ότι αυτό θα ωφελήσει τους ταξιδιώτες παρέχοντάς τους καλύτερες τιμές, πιο εξατομικευμένες προσφορές και άμεση επικοινωνία με τον πάροχο υπηρεσιών.
Παράλληλα τα ξενοδοχεία θα εκτιμήσουν την άμεση σχέση με τον πελάτη, την προσαρμογή των προσφορών τους και την αύξηση των εσόδων που θα δημιουργήσουν ανά επισκέπτη».
Η Trivago προσθέτει ότι είναι διαθέσιμες τιμές απευθείας κράτησης για ακίνητα που «προσελκύουν το 50% των click-out. Αναμένουμε να φτάσουμε στο 80% μέχρι το τέλος του έτους. Με την αύξηση της κάλυψης, οι ομάδες μας στο front-end έχουν την ευκαιρία να λανσάρουν νέες λειτουργίες που αξιοποιούν την άμεση πρόσβαση στο ξενοδοχείο και καλύτερες τιμές.
Εκτιμάμε ότι θα μπορέσουμε να προωθήσουμε ενεργά αυτές τις λειτουργίες μέχρι τις αρχές του 2024.»
Επισημαίνει ότι η «αξία της meta-search έχει αυξηθεί» στο τρέχον περιβάλλον με τους καταναλωτές να θέλουν να συγκρίνουν προσφορές ξενοδοχείων ή και να αναζητήσουν φθηνότερους προορισμούς για να αντισταθμίσουν τον αντίκτυπο των υψηλότερων τιμών.
Αυξημένα τα έσοδα της Trivago το 2022
Τα έσοδα της Trivago αυξήθηκαν κατά 16 εκατ. ευρώ στα 105 εκατ. ευρώ για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2022.
Τα καθαρά κέρδη το τέταρτο τρίμηνο ήταν 10,4 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 15,2 εκατ. ευρώ το τέταρτο τρίμηνο του 2021.
Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε 3 εκατ. ευρώ σε 22,6 εκατ. ευρώ το τελευταίο τρίμηνο του 2022.
Το τέταρτο τρίμηνο, τα έσοδα από παραπομπές, ο αριθμός των ημερήσιων μοναδικών επισκεπτών που δημιουργούν τουλάχιστον μία παραπομπή, αυξήθηκαν σε 41,8 εκατομμύρια ευρώ, 43,9 εκατομμύρια ευρώ και 15,7 εκατομμύρια ευρώ στην Αμερική, την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο (RoW) αντίστοιχα, αντιπροσωπεύοντας αυξήσεις 15%, 23% και 32%.
Οι εγκεκριμένες παραπομπές μειώθηκαν κατά 8% συνολικά από έτος σε έτος, με μειώσεις στην Αμερική και το RoW και μια ελαφρά αύξηση στην Αναπτυγμένη Ευρώπη.
Τα έσοδα ανά ειδική παραπομπή, που είναι τα έσοδα από παραπομπές διαιρούμενα με τον συνολικό αριθμό των εγκεκριμένων παραπομπών, αυξήθηκαν κατά 44%, 20% και 42% στην Αμερική, την Ευρώπη και το RoW, αντίστοιχα σε σύγκριση με την ίδια περίοδο το 2021.
Το κόστος πωλήσεων και μάρκετινγκ για το τέταρτο τρίμηνο ήταν 62 εκατ. ευρώ έναντι 50 εκατ. ευρώ το ίδιο τρίμηνο του 2021, με το 91% των δαπανών να αποδίδεται στη διαφήμιση.