Αυτό επισήμανε ο επιτυχημένος συγγραφέας, διάσημος ομιλητής και ο πιο γνωστός coach στρατηγικής και υπηρεσιών στη Γερμανία, Hans-Jürgen Hartauer, μιλώντας στην εκδήλωση Hogast Power Day στη Βιέννη.
Όπως τονίζει ο κ. Hartauer θα πρέπει να προκαλούμε θετικά συναισθήματα και ενθουσιασμό στους επισκέπτες. Γι΄αυτό δεν χρειαζόμαστε πια ρεσεψιονίστ αλλά σχεδιαστές ψυχαγωγίας.
Όπως εξηγεί, σε πολλά μέρη συνεχίζουν να υπάρχουν δυσκολίες και γνωστά κόνσεπτ έχουν πάψει να λειτουργούν και όλα ξεκινούν από την επικοινωνία. Ερωτήσεις όπως «πώς ήταν η άφιξή σας;» ή «Σας άρεσε αυτό;» δεν ακούγονται πια με θετικό τρόπο.
Ο κ. Hartauer δήλωσε χαρακτηριστικά ότι σήμερα, αντί για τουρισμό προορισμού, έχουμε τουρισμό τάσης. Οι άνθρωποι παθιάζονται με εξαιρετικά κόνσεπτ και επιθυμούν να συνδεθούν.
Ωστόσο η αλλαγή είναι δύσκολη. Προκειμένου να επανεξετάσουμε πράγματα, χρειάζεται να κάνουμε ένα άλμα. Αναζητούμε εμπειρίες που ξεχωρίζουν και υπόσχονται συναίσθημα. Δεν μιλάμε πια για target group αλλά για style group, υπογράμμισε.