Στα 88,81 δις δολάρια θα εκτοξευτεί η ταξιδιωτική αγορά των Baby Boomers στην Ευρώπη έως το 2032, από 68 δις που ήταν πέρυσι.
Σύμφωνα με το Future Market Insights (FMI) οι πωλήσεις προβλέπεται να αυξηθούν σε εύρωστο CAGR 4%.
Οι Baby Boomers ταξιδιώτες ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα 55 ετών και άνω -που αναφέρονται συχνά και ως τουρίστες Golden Generation- είναι εργαζόμενοι αλλά και συνταξιούχοι.
Κατέχουν σημαντικό μερίδιο στην αγορά εξερχόμενου τουρισμού, έχοντας χρήματα και χρόνο για να ταξιδέψουν, ενώ αρκετοί κάνουν και επαγγελματικά ταξίδια.
Σε ποιους προορισμούς ταξιδεύουν
Οι περιοχές με τη μεγαλύτερη πολιτιστική σημασία, φυσική ομορφιά και ιστορική σημασία είναι αυτές στις οποίες η Golden Generation της Ευρώπης ταξιδεύει περισσότερο.
Η Γαλλία, η Ισπανία, η Γερμανία και η Ιταλία είναι οι χώρες είναι οι κορυφαίοι προορισμοί.
Επιπλέον περιοχές είναι η Αυστρία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Τουρκία, η Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Ολλανδία, η Ελβετία, η Ρωσία και η Πολωνία.
Ποιο είναι το προφίλ των Baby Boomers τουριστών
- Αναζητούν την άνεση στα ταξίδια.
- Κάνουν κράτηση σε ταξιδιωτικό πράκτορα με αξιοσημείωτο μερίδιο σχεδόν ~55%, έως το 2032.
- Θα συνεχίσουν να επιλέγουν ομαδικά ταξίδια, αντί τουριστικών προσφορών.
- Μέχρι το 2050, οι ηλικιωμένοι θα αποτελούν σχεδόν το ένα τέταρτο του παγκόσμιου πληθυσμού. Αυτό σημαίνει ότι θα ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια στο μέλλον από ό,τι όλοι οι ταξιδιώτες από άλλες γενιές.
- Ανησυχούν για την ασφάλεια, τις απειλές και την υγεία τους λόγω κάποιας μορφής σωματικής αναπηρίας.
Κορυφαίοι παίκτες στην ταξιδιωτική αγορά Baby Boomers της Ευρώπης
Κορυφαίοι παίκτες στην συγκεκριμένη ταξιδιωτική αγορά της Ευρώπης είναι μεταξύ άλλων οι Road Scholars, Globus, Intrepid Travel, Trafalgar, Smithsonian Journeys, Backroads, Overseas Adventure Travel, Elder Treks, Grand Circle Travel, Grand European Tours και Colette Tours.