Η British Airways Holidays κυκλοφόρησε την πρώτη της Έκθεση Travel Trends, εξετάζοντας τις συμπεριφορές που διαμορφώνουν τις ταξιδιωτικές τάσεις σήμερα.
Η British Airways Holidays δημοσίευσε την Έκθεση Travel Trends, δίνοντας μια εικόνα για τις συμπεριφορές που επηρεάζουν το τρέχον ταξιδιωτικό τοπίο και πώς αυτές έχουν αλλάξει τα τελευταία τρία χρόνια.
Ο ταξιδιωτικός πράκτορας συνδύασε τη γνώση της British Airways Holidays με αυτή των ειδικών του κλάδου, συμπεριλαμβανομένων των διάσημων ταξιδιωτικών δημοσιογράφων και εκπροσώπων από τη Marriott μαζί με δεδομένα καταναλωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο για να αποκαλύψει τι αναζητούν οι ταξιδιώτες από τις διακοπές τους σήμερα.
Οι επτά βασικούς τομείς για το 2023:
Το all-inclusive είναι στη μόδα: το 41% των millennials σχεδιάζει να κάνει διακοπές all-inclusive το 2023, περισσότερο από κάθε άλλη γενιά
Αδράξτε την ημέρα: Τα ταξίδια είναι μια αδιαπραγμάτευτη δαπάνη για τους καταναλωτές, με τα δύο τρίτα να λένε ότι τα ταξίδια έγιναν πιο πολύτιμα μετά την πανδημία. Το 63% των καταναλωτών λέει ότι οι διακοπές είναι ο κύριος τρόπος που αντιμετωπίζουν τον εαυτό τους
Συνδυασμός χαλάρωσης και περιπέτειας: Τα ταξίδια δεν αφορούν πλέον αποκλειστικά τη χαλάρωση ή την περιπέτεια. Οι καταναλωτές αναζητούν έναν συνδυασμό και των δύο. Περισσότεροι από τους μισούς περιπετειώδεις ταξιδιώτες θέλουν να περάσουν χρόνο με τα αγαπημένα τους πρόσωπα στις διακοπές
Συνειδητοί καταναλωτές: Το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών στο Ηνωμένο Βασίλειο έχουν κάνει λιγότερες αλλά μεγαλύτερες διακοπές σε μια προσπάθεια να μειώσουν το αποτύπωμά τους άνθρακα. Ο μέσος παραθεριστής σχεδιάζει να περάσει 18 ημέρες στο εξωτερικό σε μόλις 2,1 ταξίδια
Επαναπροσδιορισμός πολυτέλειας: Η πολυτέλεια αφορά περισσότερο τις εμπειρίες που μοιάζουν μια φορά στη ζωή παρά με ξενοδοχεία 5*, λέει το 45% των καταναλωτών
Έλεγχος: Οι καταναλωτές εξισορροπούν την επιθυμία τους να ζήσουν αυτή τη στιγμή με την ανάγκη για πιο αυστηρό προγραμματισμό των διακοπών. Τα ξενοδοχεία all-inclusive και τα πακέτα διακοπών είναι το αντίδοτο σε απροσδόκητα έξοδα. Είναι οι νεότεροι καταναλωτές που το ενστερνίζονται αυτό
Αξιοπιστία: Πάνω από το 70% των καταναλωτών τώρα που προτιμούν να κάνουν κράτηση για τις διακοπές τους μέσω αξιόπιστων παρόχων για επιπλέον ασφάλεια
Εκτός από τον εντοπισμό βασικών τάσεων, η έκθεση περιλαμβάνει επίσης ανάλυση δεδομένων ιστότοπων για να αποκαλύψει ποιοι προορισμοί έχουν σημειώσει άνοδο στις αναζητήσεις έναντι της πανδημίας.
Οι παρακάτω προορισμοί έχουν σημειώσει τις μεγαλύτερες αυξήσεις:
- Αττάλεια
- Μαλδίβες
- Ρόδος
- Νάσβιλ
- Λάρνακα
- Μαρακές
- Κρήτη
- Κανκούν
- Ίμπιζα
- Μαγιόρκα
Αυτή η έκθεση επισημαίνει βασικά ευρήματα από περισσότερους από 2.000 καταναλωτές που ερωτήθηκαν σχετικά με ζητήματα που αφορούν την αξία, τα πολυτελή ταξίδια, τις διακοπές all inclusive και τη βιωσιμότητα.