Τι προκαταλήψεις αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες ταξιδιώτες

40

Οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες λένε ότι η επιχείρηση τους δεν τους παρέχει ίση πρόσβαση σε ευκαιρίες για εταιρικά ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα του SAP Concur σε 25 αγορές.

Το 62% είπε ότι δεν είχε τις ίδιες ευκαιρίες για επαγγελματικά ταξίδια με τους συναδέλφους τους.

Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να δηλώσουν ότι δεν λαμβάνουν ίσες ευκαιρίες σε ποσοστό 77%, σε σύγκριση με το 6% των υβριδικών εργαζομένων και το 52% των εργαζομένων στα γραφεία.

Ο πιο αναφερόμενος λόγος για τη μη λήψη ίσων ευκαιριών ήταν η ηλικία. Tο 21% των διεθνών ταξιδιωτών να λέει ότι έχασε ευκαιρίες για επαγγελματικά ταξίδια εξαιτίας αυτού του παράγοντα.
Η προφορά και το φύλο ήταν ο δεύτερος πιο συχνά αναφερόμενος λόγος, καθένας από τους οποίους αναφέρθηκε από το 17%.

Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είπαν επίσης ότι οι διακρίσεις και οι ανησυχίες για την ασφάλεια ήταν κοινά ζητήματα κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών.

  • Περισσότεροι από τους μισούς παγκοσμίως και το 42% των επιχειρηματιών ταξιδιωτών με έδρα την Ευρώπη δήλωσαν ότι άλλαξαν κατάλυμα τον περασμένο χρόνο επειδή ένιωθαν ανασφαλείς.
  • Μια τέτοια αλλαγή ήταν πιο πιθανή με τους νεότερους ταξιδιώτες, με το 64% των Gen Z και το 61% των Millennials  να λένε ότι είχαν αλλάξει καταλύματα, σε σύγκριση με το 40% των Gen X.
  • Το 85% των Baby Boomers, από την άλλη πλευρά, είπε ότι δεν άλλαξαν ποτέ κατάλυμα επειδή ένιωθαν ανασφαλείς.

Όσον αφορά στην άδικη μεταχείριση στα ταξίδια, η αγνόηση από τους εργαζομένους στις υπηρεσίες ήταν το πιο συνηθισμένο φαινόμενο, που βίωσε το 31% των παγκόσμιων ταξιδιωτών.

Περίπου το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών παγκοσμίως δήλωσαν ότι υπέστησαν άδικους ή ακατάλληλους ελέγχους ασφαλείας.
Το 22% δήλωσε ότι ήταν στόχος ανεπιθύμητων σεξουαλικών προτάσεων ή σχολίων στο ταξίδι.

Οι ταξιδιώτες LGBTQ+ ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν ανησυχίες για την ασφάλεια και την άδικη μεταχείριση.

  • Περισσότερο από το 80% των LGBTQ+ επιχειρηματιών ταξιδιωτών δήλωσαν ότι άλλαξαν καταλύματα λόγω αισθήματος ανασφάλειας.
  • Το 94% είπε ότι είχε βιώσει άδικη μεταχείριση, συμπεριλαμβανομένης της αγνόησης από τους υπαλλήλους υπηρεσιών (45%), των ανεπιθύμητων σεξουαλικών προτάσεων ή σχολίων (40%) και άδικες ή ακατάλληλες προβολές (33%).
  • Επιπλέον, οι ταξιδιώτες LGBTQ+ ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν χαμένες ευκαιρίες από τον συνολικό πληθυσμό επαγγελματικών ταξιδιών. Το 92% υποστηρίζει ότι δεν είχε τις ίδιες πιθανότητες σε επαγγελματικά ταξίδια με τους συναδέλφους τους.
  • Η ηλικία (38%) και το φύλο (34%) αναφέρθηκαν συχνότερα ως αιτία μεταξύ των ταξιδιωτών LGBTQ+ παρά ο σεξουαλικός προσανατολισμός (31%).

Συνολικά, η έρευνα έδειξε προθυμία και αξία για τα επαγγελματικά ταξίδια.

  • Το 98% πρόθυμο να ταξιδέψει τους επόμενους 12 μήνες.
  • Για το 92% τα επιτυχημένα επαγγελματικά ταξίδια είναι βασικός παράγοντας στην καριέρα του τον επόμενο χρόνο.
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις