Οι περισσότεροι επαγγελματίες ταξιδιώτες λένε ότι η επιχείρηση τους δεν τους παρέχει ίση πρόσβαση σε ευκαιρίες για εταιρικά ταξίδια, σύμφωνα με έρευνα του SAP Concur σε 25 αγορές.
Οι απομακρυσμένοι εργαζόμενοι ήταν πιο πιθανό να δηλώσουν ότι δεν λαμβάνουν ίσες ευκαιρίες σε ποσοστό 77%, σε σύγκριση με το 6% των υβριδικών εργαζομένων και το 52% των εργαζομένων στα γραφεία.
Ο πιο αναφερόμενος λόγος για τη μη λήψη ίσων ευκαιριών ήταν η ηλικία. Tο 21% των διεθνών ταξιδιωτών να λέει ότι έχασε ευκαιρίες για επαγγελματικά ταξίδια εξαιτίας αυτού του παράγοντα.
Η προφορά και το φύλο ήταν ο δεύτερος πιο συχνά αναφερόμενος λόγος, καθένας από τους οποίους αναφέρθηκε από το 17%.
Οι επαγγελματίες ταξιδιώτες είπαν επίσης ότι οι διακρίσεις και οι ανησυχίες για την ασφάλεια ήταν κοινά ζητήματα κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών.
- Περισσότεροι από τους μισούς παγκοσμίως και το 42% των επιχειρηματιών ταξιδιωτών με έδρα την Ευρώπη δήλωσαν ότι άλλαξαν κατάλυμα τον περασμένο χρόνο επειδή ένιωθαν ανασφαλείς.
- Μια τέτοια αλλαγή ήταν πιο πιθανή με τους νεότερους ταξιδιώτες, με το 64% των Gen Z και το 61% των Millennials να λένε ότι είχαν αλλάξει καταλύματα, σε σύγκριση με το 40% των Gen X.
- Το 85% των Baby Boomers, από την άλλη πλευρά, είπε ότι δεν άλλαξαν ποτέ κατάλυμα επειδή ένιωθαν ανασφαλείς.
Όσον αφορά στην άδικη μεταχείριση στα ταξίδια, η αγνόηση από τους εργαζομένους στις υπηρεσίες ήταν το πιο συνηθισμένο φαινόμενο, που βίωσε το 31% των παγκόσμιων ταξιδιωτών.
Περίπου το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών παγκοσμίως δήλωσαν ότι υπέστησαν άδικους ή ακατάλληλους ελέγχους ασφαλείας.
Το 22% δήλωσε ότι ήταν στόχος ανεπιθύμητων σεξουαλικών προτάσεων ή σχολίων στο ταξίδι.
Οι ταξιδιώτες LGBTQ+ ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν ανησυχίες για την ασφάλεια και την άδικη μεταχείριση.
- Περισσότερο από το 80% των LGBTQ+ επιχειρηματιών ταξιδιωτών δήλωσαν ότι άλλαξαν καταλύματα λόγω αισθήματος ανασφάλειας.
- Το 94% είπε ότι είχε βιώσει άδικη μεταχείριση, συμπεριλαμβανομένης της αγνόησης από τους υπαλλήλους υπηρεσιών (45%), των ανεπιθύμητων σεξουαλικών προτάσεων ή σχολίων (40%) και άδικες ή ακατάλληλες προβολές (33%).
- Επιπλέον, οι ταξιδιώτες LGBTQ+ ήταν πιο πιθανό να αναφέρουν χαμένες ευκαιρίες από τον συνολικό πληθυσμό επαγγελματικών ταξιδιών. Το 92% υποστηρίζει ότι δεν είχε τις ίδιες πιθανότητες σε επαγγελματικά ταξίδια με τους συναδέλφους τους.
- Η ηλικία (38%) και το φύλο (34%) αναφέρθηκαν συχνότερα ως αιτία μεταξύ των ταξιδιωτών LGBTQ+ παρά ο σεξουαλικός προσανατολισμός (31%).
Συνολικά, η έρευνα έδειξε προθυμία και αξία για τα επαγγελματικά ταξίδια.
- Το 98% πρόθυμο να ταξιδέψει τους επόμενους 12 μήνες.
- Για το 92% τα επιτυχημένα επαγγελματικά ταξίδια είναι βασικός παράγοντας στην καριέρα του τον επόμενο χρόνο.