Ενόψει των απεργιών που έχουν προγραμματιστεί κατά την περίοδο αιχμής των καλοκαιρινών διακοπών το πιο πιθανό είναι οι ταξιδιώτες να αντιμετωπίσουν καθυστερήσεις ή ακυρώσεις πτήσεων.
Οι καθυστερήσεις στις πτήσεις μπορεί να είναι απογοητευτικές, αλλά υπάρχουν αρκετές συμβουλές που μπορείτε να ακολουθήσετε για να τις διαχειριστείτε αποτελεσματικά.
10 tips για διαχείριση των καθυστερήσεων στις πτήσεις
- Μείνετε ενημερωμένοι: Παρακολουθήστε τα τελευταία νέα και ενημερώσεις σχετικά με την απεργία.
- Συνδεθείτε με την αεροπορική εταιρεία ή το σχετικό αεροδρόμιο
- Σχεδιάστε εκ των προτέρων: Μην περιμένετε μέχρι να φτάσετε στο αεροδρόμιο για να παρακολουθήσετε την κατάσταση.
- Διασφαλίστε επιπλέον χρόνο: Σχεδιάστε για το χειρότερο σενάριο και αφήστε χρόνο διαθέσιμο σε περίπτωση που υπάρχουν μεγάλες ουρές κατά το check in ή μεγάλη κίνηση στο δρόμο προς το αεροδρόμιο.
- Επικοινωνήστε με την αεροπορική εταιρεία: Το να μιλήσετε απευθείας με την αεροπορική εταιρεία είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξακριβώσετε ακριβώς ποιες είναι οι διαθέσιμες επιλογές.
- Εξερευνήστε εναλλακτικές διαδρομές
- Εξετάστε τις επιλογές διαμονής: Λάβετε λοιπόν υπόψη σας ότι εάν η προειδοποίησή σας έχει ως αποτέλεσμα μεγάλη καθυστέρηση ή ακύρωση, ίσως χρειαστεί να βρείτε κατάλυμα για τη νύχτα.
- Κρατήστε μαζί σας απαραίτητα αντικείμενα: Είναι χρήσιμο να έχετε μια χειραποσκευή γεμάτη με είδη πρώτης ανάγκης
- Να γνωρίζετε τα δικαιώματά σας: Ενημερωθείτε για τους κανονισμούς για τα δικαιώματα των επιβατών στη σχετική χώρα ή περιοχή. Α
- Μείνετε ψύχραιμοι και υπομονετικοί: Να θυμάστε ότι η απεργία είναι πέρα από τον έλεγχό σας και επίσης από τον εκπρόσωπο πελατών της αεροπορικής εταιρείας
- Σκεφτείτε την ταξιδιωτική ασφάλιση: είτε είστε συχνός ταξιδιώτης είτε απλώς ανησυχείτε για πιθανές διακοπές κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας, αξίζει να επενδύσετε σε ολοκληρωμένη ταξιδιωτική ασφάλιση πριν κάνετε την κράτησή σας.