Αν και μια δωρεάν σελίδα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να χρησιμεύσει ως μια βολική ψευδο-αρχική σελίδα, η απουσία επένδυσης σε έναν επίσημο ιστότοπο απλώς περιορίζει την online παρουσία και τις δυνατότητες ενός καταλύματος. Και, ας είμαστε ειλικρινείς, ακόμη και ένας αδιάφορος ιστότοπος κάνει περισσότερο κακό παρά καλό.
Τι μπορεί, λοιπόν, να ξεκλειδώσει ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος, ώστε οι ξενοδόχοι να επιβιώσουν και να γνωρίσουν την επιτυχία σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο online; Ας ρίξουμε μια ματιά στις πέντε κορυφαίες ευκαιρίες.
Δημιουργήστε μια ψηφιακή βιτρίνα
Παρόλο που ένα προφίλ στον ιστότοπο μιας online ταξιδιωτικής εταιρείας (OTA) ή σε μια ιστοσελίδα metasearch, όπως είναι η trivago, παρουσιάζει στους ταξιδιώτες ένα κατάλυμα που τους τραβάει την προσοχή, αυτοί οι δυνητικοί πελάτες είναι επίσης πιθανό να πραγματοποιήσουν αναζήτηση online, προσδοκώντας να βρουν τον ιστότοπο του ξενοδόχου για να μάθουν περισσότερα. Αν, όμως, δεν υπάρχει ιστότοπος;
Σκοπός κάθε βιτρίνας είναι να πουλήσει τα προϊόντα που προσφέρονται. Ένας ιστότοπος εξυπηρετεί τον ίδιο σκοπό. Πρέπει να δελεάσετε τους περίεργους ταξιδιώτες και να τους πείσετε να κάνουν κράτηση. Ένας καλά σχεδιασμένος ιστότοπος που προβάλλει τα μοναδικά σας σημεία πώλησης (USP), εμπνέει εμπιστοσύνη και αντανακλά επαγγελματισμό θα σας βοηθήσει να επιτύχετε αυτόν τον στόχο.
Για να μάθετε πώς τα θεμελιώδη στοιχεία του σχεδιασμού ιστοσελίδων επηρεάζουν τους ταξιδιώτες, ρίξτε μια ματιά σε αυτούς τους 5 ιστότοπους ξενοδοχείων που εμπνέουν τους πελάτες να κάνουν κράτηση.
Διευρύνετε την απήχησή σας και γίνετε πιο προσβάσιμοι
Για να συνδεθείτε με τους ταξιδιώτες, πρέπει να τους προσφέρετε πρόσβαση στο κατάλυμά σας από όπου και όποτε είναι online. Προσεγγίζοντας νέες παγκόσμιες αγορές και κατηγορίες ταξιδιωτών, ανοίγετε τις πόρτες σας σε έναν κόσμο δυνητικών πελατών – κάτι που ίσως να μην πιστεύατε ποτέ ότι θα ήταν εφικτό.
Επίσης, ας μην ξεχνάμε τους ταξιδιώτες που αναζητούν καταλύματα από το smartphone τους, είτε βρίσκονται εν κινήσει είτε κάθονται στον καναπέ τους. Μια μελέτη από την Google αποκάλυψε ότι το 87% των «ψηφιακών στιγμών» που σχετίζονται με τον σχεδιασμό ενός ταξιδιού αναψυχής συμβαίνουν σε κινητή συσκευή. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες που πραγματοποιούν κρατήσεις τελευταίας στιγμής. Όσο μικρότερο είναι το διάστημα ανάμεσα στην κράτηση και στη διαμονή, τόσο πιθανότερο είναι οι ταξιδιώτες να κάνουν κράτηση ενός δωματίου από το smartphone τους, σύμφωνα με στοιχεία της Criteo. Γι’ αυτό είναι επίσης σημαντικό ένας ιστότοπος να έχει βελτιστοποιηθεί και να ανταποκρίνεται πλήρως στις κινητές συσκευές.
Δώστε φωνή στην εμπορική επωνυμία σας
Μη νομίζετε ότι η εμπορική επωνυμία είναι αποκλειστικό προνόμιο μεγάλων εταιρειών με εξίσου μεγάλους προϋπολογισμούς. Ακόμη και ένα bed & breakfast 10 δωματίων μπορεί και πρέπει να έχει εμπορική επωνυμία. Επομένως, δώστε φωνή στη δική σας και αφήστε τους ταξιδιώτες να την ακούσουν!
Ένας ενδιαφέρων ιστότοπος με καλά σχεδιασμένο περιεχόμενο και εικόνες υψηλής ποιότητας σίγουρα θα κάνει εντύπωση στους ταξιδιώτες. Επιπλέον, μια σταθερή παρουσίαση της εμπορικής επωνυμίας διασφαλίζει τη συνέπεια της φωνής σας στις ψηφιακές πλατφόρμες όπου κάνετε γνωστή την παρουσία σας.
Τέλος, όταν συμπεριλάβετε τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανής αναζήτησης (SEO), μπορείτε να εξατομικεύσετε το περιεχόμενό σας, ώστε να εμφανίζεται σε συναφή αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτό θα αυξήσει τόσο την προβολή σας όσο και τη δυνατότητά σας να κατευθύνετε περισσότερη οργανική κίνηση στον ιστότοπό σας.
Αξιοποιήστε ένα άμεσα προσβάσιμο «χρυσωρυχείο» δεδομένων
Εξοπλισμένοι με εύχρηστα στατιστικά εργαλεία (σκεφτείτε το Google Analytics), θα μπορείτε να παρακολουθείτε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, τα ποσοστά μετατροπής (σε κρατήσεις), τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τα επίπεδα εμπιστοσύνης. Μπορείτε ακόμη και να εγκαταστήσετε έναν χάρτη θερμότητας στον ιστότοπό σας, για να βλέπετε πού αφιερώνουν οι ταξιδιώτες τον περισσότερο και τον λιγότερο χρόνο, καθώς και για να κατανοήσετε το μοτίβο ηλεκτρονικής ανάγνωσης ενός χρήστη. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό το μοτίβο ακολουθεί το γράμμα F.
Με την πάροδο του χρόνου, οι πληροφορίες που θα αντλείτε από τα δεδομένα που συλλέγετε θα σας δείχνουν πώς να βελτιστοποιείτε την απόδοση του ιστότοπού σας, να προσαρμόζετε τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να λαμβάνετε ορθές αποφάσεις, για να εξελίσσετε την επιχείρησή σας.
Προσελκύστε απευθείας κρατήσεις
Έρευνα της trivago αποκάλυψε ότι το 44% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ προτιμά να κάνει κράτηση απευθείας σε ένα κατάλυμα. Γιατί, λοιπόν, να μην τους δώσετε αυτό που θέλουν και να τους προσφέρετε πιο ελκυστικές τιμές για να επιλέξουν;
Οι ανεξάρτητοι ξενοδόχοι που έχουν εγγραφεί στο trivago Business Studio και έχουν παρόχους συνδεσιμότητας που συνεργάζονται με την trivago μπορούν να το κάνουν.
Το πρώτο βήμα που μπορείτε να κάνετε για να δείτε τις δυνατότητες των απευθείας κρατήσεων είναι να ενεργοποιήσετε τον δωρεάν σύνδεσμο κρατήσεων της trivago στο Business Studio.
Όταν ένας ταξιδιώτης κάνει κλικ στις συνδεδεμένες τιμές του ιστότοπού σας, η trivago θα τον στέλνει κατευθείαν στη σελίδα κρατήσεών σας. Δεν υπάρχει κόστος για τα κλικ, ούτε εισπράττεται προμήθεια για τις απευθείας κρατήσεις. Οι χρεώσεις του παρόχου συνδεσιμότητας, ωστόσο, ενδέχεται να εξακολουθούν να ισχύουν.
Για αύξηση της προβολής που οδηγεί σε περισσότερη επισκεψιμότητα και απευθείας κρατήσεις, μπορείτε να κάνετε αναβάθμιση στο Rate Connect, με τη δυνατότητα να επιλέξετε είτε καμπάνια κόστους ανά κλικ (CPC) είτε καμπάνια κόστους ανά απόκτηση (CPA).
Είτε χρησιμοποιείτε δωρεάν σύνδεσμο κρατήσεων είτε το Rate Connect, με κάθε απευθείας κράτηση λαμβάνετε τα στοιχεία του μελλοντικού πελάτη, κάτι που σας δίνει την ευκαιρία να δημιουργήσετε μια σχέση μαζί τους από την αρχή.
Στο ψηφιακό οικοσύστημα που ζούμε και εργαζόμαστε, ένας ιστότοπος δεν είναι επιλογή, αλλά ανάγκη. Ένας ιστότοπος που έχει σχεδιαστεί καλά ώστε να λειτουργεί για το κατάλυμά σας θα ξεκλειδώσει αμέτρητες ευκαιρίες που μπορούν να δώσουν ώθηση στην επιχείρησή σας προς τα πάνω και προς τα εμπρός. Και, ας το παραδεχτούμε, αυτό είναι πολύ καλό για να το προσπεράσουμε.