Η Booking.com κυκλοφόρησε το #TikTokMadeMeBookIt

Σύνταξη: tourismtoday.gr

71

Η χρήση του TikTok για τουρισμό είναι ένας άμεσος τρόπος για να προσεγγίσουν οι επιχειρηματίες έναν νεότερο και ευρύτερο πληθυσμό, διεγείροντας την περιέργεια και την επιθυμία για ταξίδια.

Η πλατφόρμα Booking.com έχει καταλάβει πώς λειτουργεί το παιχνίδι. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, ξεκίνησε έναν διαγωνισμό ανακατευθύνοντας το #TikTokMadeMeBuyIt (“TikTok με έκανε να το αγοράσω”, ένα hashtag που χρησιμοποιείται από χρήστες που αγόρασαν αφού είδαν περιεχόμενο στην πλατφόρμα).
Με το #TikTokMadeMeBookIt ενθάρρυνε την κοινότητα να χρησιμοποιήσει το hashtag και να αναφέρει έναν φίλο για να κερδίσει ένα κουπόνι στον ιστότοπο της.

Με τη βοήθεια αρκετών επιρροών στην πλατφόρμα, η Booking.com σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη στον λογαριασμό της TikTok που παρουσιάζει τις υπηρεσίες της.

Η πλατφόρμα κοινής χρήσης περιεχομένου του TikTok είναι πλέον απαραίτητη για την εξερεύνηση νέων και ασυνήθιστων προορισμών παγκοσμίως.

Τα τελευταία χρόνια, το TikTok είναι ευπρόσδεκτο σχεδόν από κάθε χρήστη. Εκτιμάται ιδιαίτερα από τους νεότερους, η χρήση του εξαπλώνεται σταδιακά και σε άλλες γενιές, που το προσαρμόζουν στις ανάγκες τους.

Το TikTok, λοιπόν, τοποθετεί τα πιόνια του μπροστά στο Instagram, που παλαιότερα θεωρούνταν η κορυφαία πλατφόρμα για την κοινή χρήση τουριστικών φωτογραφιών και βίντεο.

Το TikTok έχει γίνει η βασική πλατφόρμα για την ανακάλυψη νέων και απροσδόκητων ταξιδιωτικών προορισμών, καθιστώντας το απαραίτητο εργαλείο για τους σύγχρονους ταξιδιώτες. Έχει γίνει ένα εξέχον σημείο αναφοράς για τον τουρισμό.

Ανακαλύψτε χρησιμοποιώντας το TikTok για τουρισμό

Το TikTok είναι ένα πολύτιμο εργαλείο στην τουριστική βιομηχανία, καθώς παρέχει μια πηγή έμπνευσης εύκολα προσβάσιμη στις νεότερες γενιές και όχι μόνο.

Η πλατφόρμα λειτουργεί ιδιαίτερα χάρη σε ένα σύστημα hashtag. Τα hashtags είναι λέξεις που σχετίζονται με το σύμβολο “#” ή “hashtags”. Επιτρέπουν σε άτομα που θέλουν να δημοσιεύσουν περιεχόμενο στην πλατφόρμα να αντιστοιχίσουν μια κατηγορία στο βίντεό τους.

Για παράδειγμα, κάποιος που δημοσιεύει ένα βίντεο μαγειρικής θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει τα hashtags #kitchen, #cooking ή ακόμα και #υγιεινό, εάν η δημοσιευμένη συνταγή είναι υγιεινή.

Η διαδικασία λειτουργεί καλά για τον τουρισμό. Υπάρχουν πολλά hashtags στο TikTok για την τουριστική βιομηχανία. Για παράδειγμα, το #travel αντιπροσωπεύει 6,7 δισεκατομμύρια προβολές και ο #τουρισμός αντιπροσωπεύει πάνω από 410 εκατομμύρια προβολές.

Ανάμεσα στα πιο δημοφιλή hashtags στο TikTok, μόνο το #TravelTok έχει 9,9 δισεκατομμύρια προβολές. Είναι ένα από τα εμβληματικά hashtag του τουρισμού στην πλατφόρμα.

Υπάρχουν επίσης hashtags για να καθορίσετε τον τύπο διαμονής που αναζητάτε. #FamilyTravel για οικογενειακά ταξίδια, #SoloTravel για σόλο ταξίδια ή ακόμα και #AdventureTravel για ένα ταξίδι γεμάτο συναισθήματα και αισθήσεις.

Σύμφωνα με έρευνα, το 77% των ατόμων που χρησιμοποιούν το TikTok ανέφεραν ότι η εφαρμογή τους βοήθησε να εμπνεύσουν να ανακαλύψουν νέους ταξιδιωτικούς προορισμούς. Επιπλέον, το 50% αυτών των χρηστών έκανε κράτηση για διακοπές αφού είδαν περιεχόμενο που σχετίζεται με έναν προορισμό στην εφαρμογή και το 74% έγιναν από ιδιοτροπία.

Αυτές οι πληροφορίες θα μπορούσαν να είναι πολύτιμες για όσους εργάζονται στον τουριστικό κλάδο που θέλουν να κατανοήσουν καλύτερα τη συμπεριφορά των χρηστών του TikTok.

Ο σύμμαχος των επαγγελματιών του τουρισμού

Οι νέες γενιές χρησιμοποιούν καθημερινά τα κοινωνικά δίκτυα γιατί αποτελούν πραγματικά εργαλεία επικοινωνίας και έρευνας.

Οι τουριστικές εταιρείες μπορούν επομένως να χρησιμοποιήσουν τέτοιες πλατφόρμες για να αναλύσουν τη συμπεριφορά των χρηστών για να προτείνουν μια προσφορά σύμφωνα με τα συγκεκριμένα αιτήματα των χρηστών. Το TikTok είναι πλέον ένα απαραίτητο εργαλείο για τους επαγγελματίες του κλάδου.

Η πλατφόρμα μπορεί επομένως να προσφέρει ένα προϊόν που σχετίζεται με ταξίδια που αντιστοιχεί σε αυτό που αρέσει να βλέπουν οι χρήστες. Ωστόσο, είναι επίσης μια ευκαιρία να καθοδηγηθούν οι καταναλωτές στην επιλογή των διακοπών τους.

Το TikTok έχει 1,7 δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, γεγονός που το καθιστά πηγή έμπνευσης για τους ταξιδιώτες. Για να προσελκύσουν πελάτες, οι εταιρείες της τουριστικής βιομηχανίας θα πρέπει να εξετάσουν το ενδεχόμενο δημιουργίας λογαριασμού TikTok και δημοσίευσης ελκυστικού περιεχομένου για να προωθήσουν τις υπηρεσίες τους και να δημιουργήσουν μια διαρκή παρουσία στην πλατφόρμα.

Μια στρατηγική που υπάρχει ήδη

Το TikTok και ο τουρισμός είναι πλέον αχώριστοι. Ένα τουριστικό γραφείο μπορεί να μελετήσει προορισμούς με δημοφιλές «#» για να δημιουργήσει περιεχόμενο που θα βρει το κοινό του. Για παράδειγμα, το #Paris έχει 11 εκατομμύρια προβολές.

Το Γραφείο Τουρισμού του Παρισιού δημιούργησε έναν λογαριασμό TikTok (@parisjet’aime) και δημοσίευε τακτικά περιεχόμενο για όλο το κοινό. Γαστρονομία, κληρονομιά, περιέργειες, όλα γίνονται για να ικανοποιηθεί η περιέργεια των ταξιδιωτών.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις