Δέκα υπερ-πολύτιμα tips για να κάνουμε το αεροπορικό ταξίδι μια υπέροχη εμπειρία

Αλήθεια, υπάρχουν πιο κατάλληλοι από τους αεροσυνοδούς να μας δώσουν τα φώτα τους; Ας τους εμπιστευτούμε με κλειστά μάτια. IZUSEK VIA GETTY IMAGES

29

Τα καλοκαιρινά αεροπορικά ταξίδια συχνά πάνε χέρι-χέρι με τεράστιο άγχος και πίεση, καθώς είναι άρρηκτα συνδεδεμένα με πολυσύχναστα αεροδρόμια και ασφυκτικά γεμάτα αεροπλάνα.

Ωστόσο, ο πανικός δεν είναι καλός σύμβουλος. Κι άλλωστε, υπάρχουν απλούστατα tip που μπορούν να μας εξασφαλίσουν ένα άνετο ταξίδι. Και οι αεροσυνοδοί είναι οι πλέον κατάλληλοι να μας προσφέρουν τις συμβουλές τους.

Τα κορυφαία μυστικά του πληρώματος για το πιο ξένοιαστο καλοκαιρινό ταξίδι

Ας επιδιώξουμε να ταξιδέψουμε νωρίς το πρωί

Ας το πάρουμε απόφαση: Οι καθυστερήσεις δύσκολα αποφεύγονται τους καλοκαιρινούς μήνες. Ωστόσο ταξιδεύοντας το πρωί, ενδέχεται να βρεθούμε αντιμέτωποι με λιγότερες και πιο σύντομες καθυστερήσεις. Φυσικά, το μειονέκτημα του συγκεκριμένου σχεδίου είναι το ξύπνημα τα ξημερώματα. Ωστόσο οι αεροσυνοδοί θεωρούν ότι λίγος χαμένος ύπνος αξίζει τον κόπο.

Δεν κάνoυμε την κράτησή μας τις ημέρες αιχμής

Η πλειονότητα των επιβατών επιθυμούν να ταξιδέψουν τις ημέρες αιχμής: Την Παρασκευή το βράδυ ή τη Δευτέρα το πρωί. Επομένως για εμάς, μια καλή μέρα είναι η Τρίτη, καθώς είναι λιγότερο πιθανό να βρεθούμε αντιμέτωποι με την κοσμοσυρροή και τα προβλήματα που προκύπτουν τις ημέρες που ταξιδεύει η πλειοψηφία.

Ας αποφύγουμε να κανονίσουμε τις πτήσεις από τη μια πόλη στην άλλη σε πολύ κοντινά διαστήματα

Το να τρέχουμε από αεροπλάνο σε αεροπλάνο, πέρα από το γεγονός ότι δεν είναι και πολύ ξεκούραστο, ενέχει πάντοτε τον κίνδυνο κάποια πτήση να καθυστερήσει, με αποτέλεσμα αν έχουμε προγραμματίσει τις πτήσεις πολύ κοντά τη μια στην άλλη, να χάσουμε την επόμενη, μαζί με τα χρήματα και τη διάθεση να συνεχίσουμε την εκδρομή μας.

Διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα της αεροπορικής κράτησης

Κάθε αεροπορική εταιρεία έχει διαφορετικές πολιτικές. Eπομένως, σε περίπτωση που το οτιδήποτε πάει στραβά, οφείλουμε να γνωρίζουμε τι μας παρέχει και τι δεν μας παρέχει η αεροπορική εταιρεία που έχουμε επιλέξει.

Κάθε αεροπορική εταιρεία προσφέρει διαφορετικές ανέσεις. Επομένως η έρευνα θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε το ενδεχόμενο απογοήτευσης. Εάν για παράδειγμα υποθέτουμε ότι στο ποσό της κράτησης συμπεριλαμβάνεται και το γεύμα και τελικά κάτι τέτοιο δεν ισχύει, αυτό ενδέχεται να μας φέρει προ εκπλήξεως.

Κατεβάζουμε την εφαρμογή της αεροπορικής εταιρείας

Εάν δεν πετάμε συχνά με την αεροπορική εταιρεία που έχουμε επιλέξει, ίσως δεν βρίσκουμε νόημα στο να φορτώνουμε το κινητό μας με «άχρηστες» εφαρμογές. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, η εφαρμογή της αεροπορικής εταιρείας ενδέχεται να αποδειχθεί ο καλύτερος μας φίλος.

Αν δεν διαθέτουμε την εφαρμογή, βαδίζουμε στα τυφλά. Η εφαρμογή γνωρίζει πότε επιβιβαζόμαστε, εάν θα υπάρξει καθυστέρηση, εάν έχει προκύψει κάποια αλλαγή στις θέσεις ή στην πύλη. Με άλλα λόγια, η εφαρμογή μας προσφέρει πληροφορίες που μας είναι απολύτως απαραίτητες. Γιατί να μην τις εκμεταλλευτούμε;

Φτάνουμε στην πύλη έγκαιρα

Συνήθως η επιβίβαση ξεκινά μισή ώρα πριν την πτήση. Και το πλήρωμα θέτει ως στόχο ο κόσμος να έχει επιβιβαστεί ένα τέταρτο πριν την αναχώρηση. Επομένως το καλύτερο είναι να καθήσουμε κάπου κοντά στην πύλη και όχι να φτάσουμε κάθιδροι την τελευταία στιγμή.

Εάν η πτήση μας ακυρωθεί ή καθυστερήσει, ας αποφύγουμε τη γραμμή της εξυπηρέτησης πελατών

Όταν τα πράγματα πάνε στραβά, αντί να περιμένουμε στη γραμμή με τους υπόλοιπους απογοητευμένους επιβάτες, καλύτερα να χρησιμοποιήσουμε το κινητό μας προκειμένου να σχεδιάσουμε το επόμενο βήμα.

Επιπλέον, αντί για την τηλεφωνική γραμμή, μπορούμε να απευθυνθούμε στον πράκτορα της πύλης. Αυτός σίγουρα θα έχει τη γνώση ώστε να μας βοηθήσει να φτάσουμε σύντομα στον προορισμό μας, ακόμα και μέσω μιας άλλης πτήσης.

Παίρνουμε μαζί το σνακ μας

Πάντοτε υπάρχει το ενδεχόμενο να παραμείνουμε στο αεροδρόμιο περισσότερες ώρες από όσες υπολογίζαμε. Και ενώ οι αεροπορικές εταιρείες θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τις διατροφικές μας ανάγκες, το γεύμα που σερβίρεται στην πτήση υπάρχει πιθανότητα να μη μας ικανοποιεί.

Έχοντας μαζί μας μια μπάρα δημητριακών, ένα σάντουιτς ή ένα φρούτο, μπορούμε να είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα πεινάσουμε ή ότι δεν θα έρθουμε αντιμέτωποι με συμπτώματα όπως η ζαλάδα και η τάση για λιποθυμία.

Ντυνόμαστε άνετα

Όσο δελεαστικό κι αν μας φαίνεται το να ντυθούμε τροπικά και δροσερά, στο πνεύμα των καλοκαιρινών διακοπών, τα πολύ κοντά σορτς, οι σαγιονάρες και τα τεράστια καπέλα δεν θα μας βολέψουν στο ταξίδι. Μια παντελόνα ή μια άνετη φόρμα και ένα ζευγάρι άνετα αθλητικά παπούτσια, είναι πάντοτε η καλύτερη επιλογή.

Εκτός από τις βαλίτσες μας ετοιμάζουμε μια τσάντα με τα είδη που ενδέχεται να χρειαστούμε ανά πάσα στιγμή και στα οποία θέλουμε να έχουμε εύκολη πρόσβαση

Ένα μπουκαλάκι νερό, ένα καθαρό εσώρουχο, ένα σνακ, ένα παυσίπονο, μια σερβιέτα, ο φορτιστής μας, είναι μόνο μερικά από τα πράγματα που μπορεί να χρειαστούμε «εδώ και τώρα».

Γιατί λοιπόν αν προκύψει η ανάγκη για οτιδήποτε από τα παραπάνω, να πρέπει να ψάχνουμε σε μια τεράστια βαλίτσα, με κίνδυνο να χάσουμε πολύτιμο χρόνο ή και τα πράγματά μας;

Με πληροφορίες από CNN .

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις