Πολλές Ευρωπαϊκές πόλεις προσπαθούν να περιορίσουν την κρουαζιέρα, βάζοντας φρένο στο overtourism.
Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει σε ανακοίνωση της η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA) τις τελευταίες μέρες υπήρξαν υπήρξαν “ανακριβή δημοσιεύματα αναφορικά με την κρουαζιέρα στο Άμστερνταμ, μετά το ψήφισμα του Τοπικού Συμβουλίου της 20ής Ιουλίου”.
Όπως εξηγεί η CLIA “γνωρίζουμε τις αναφορές των Μέσων ενημέρωσης σχετικά με το μέλλον της κρουαζιέρας στο Άμστερνταμ.
Όπως έχει δηλώσει δημοσίως η Λιμενική Αρχή, τα κρουαζιερόπλοια δεν έχουν απαγορευτεί από το Άμστερνταμ.
Επιπλέον, το Λιμάνι και ο Επιβατικός Τερματικός Σταθμός του Άμστερνταμ έχουν ήδη δεσμευτεί να πραγματοποιήσουν επενδύσεις εκατομμυρίων ευρώ σε λιμενικές υποδομές κρουαζιέρας και σε συστήματα ηλεκτροδότησης από την ξηρά, μακροπρόθεσμα.
Συζητήσεις υπάρχουν και για τη μετεγκατάσταση του τερματικού σταθμού κρουαζιερόπλοιων εκτός του κέντρου της πόλης, οι οποίες ξεκίνησαν το 2016 και συνεχίζονται ακόμη.
Συνεργαζόμαστε με τις αρμόδιες Αρχές για να ικανοποιήσουμε τις θέσεις που εξέφρασαν τα μέλη του Τοπικού Συμβουλίου, ενώ παράλληλα συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε τις κοινότητες που επωφελούνται από τον τουρισμό κρουαζιέρας.
Από τους περισσότερους από 21 εκατομμύρια επισκέπτες που δέχεται το Άμστερνταμ κάθε χρόνο, περίπου το 1% φτάνει με κρουαζιερόπλοια, ενώ ο τουρισμός κρουαζιέρας συνεισφέρει στην πόλη περίπου 105 εκατομμύρια ευρώ ετησίως”.