Virtuoso : Ποιες τάσεις θα διαμορφώσουν τα ταξίδια πολυτελείας

54

Σημαντική αύξηση 173% & 122% στις κρατήσεις ξενοδοχείων και κρουαζιέρων σε σύγκριση με το 2019 αναφέρει η Virtuoso.

Παράλληλα, τα ταξίδια υψηλών προδιαγραφών συνεχίζουν στην απότομη ανοδική τους τροχιά, με το δίκτυο συμβούλων πολυτελών ταξιδιών Virtuoso να αναφέρει μια τεράστια αύξηση στις επιχειρήσεις, ιδιαίτερα στους τομείς της διαμονής και της κρουαζιέρας.

Το πρώτο εξάμηνο του 2023, η Virtuoso σημείωσε αύξηση 69% στις συνολικές πωλήσεις σε σύγκριση με το 2019, με τις συναλλαγές σε ξενοδοχεία και κρουαζιέρες να αυξάνονται κατά 173% και 122% αντίστοιχα.

Συλλέγοντας δεδομένα από το παγκόσμιο δίκτυο συμβούλων, τους προτιμώμενους συνεργάτες και τη βάση πελατών (αξίας περίπου 63,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων σε συναλλαγές) μαζί με μια σειρά ερευνών, η Virtuoso αποκάλυψε τα ευρήματά της στην 35η εβδομάδα Virtuoso Travel Week στο Λας Βέγκας.

Τάσεις στα ταξίδια πολυτελείας

Σύμφωνα με τα δεδομένα του Virtuoso, οι μεγαλύτερες τάσεις πολυτελών ταξιδιών περιλαμβάνουν «εμπειρίες αποκλειστικής χρήσης, όπως ιδιωτική αεροπορία και γιοτ» και δρομολόγια που ενσωματώνουν «διέγερση και δέσμευση επόμενου επιπέδου», όπως επιστημονικές αποστολές στην Ανταρκτική.

Ταυτόχρονα, παρούσα αλλά πιο έντονη από την πανδημία είναι η επιθυμία του πελάτη για «γνήσια, εξατομικευμένη εξυπηρέτηση» και η προθυμία να χρησιμοποιήσει έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο για σιγουριά, υπευθυνότητα, αποτελεσματικότητα και για να αποκτήσει τις εμπειρίες που θέλει.

Σε μια πρόσφατη μελέτη της Virtuoso, τρεις στους πέντε (57%) ταξιδιώτες πολυτελείας είπαν ότι «η δημιουργία μιας ταξιδιωτικής εμπειρίας που ταιριάζει καλύτερα στις προσδοκίες μου είναι πιο σημαντική από την τιμή».

Σύμφωνα με την έρευνα, αυτή η ζήτηση για εξατομικευμένα ταξίδια ισχύει ιδιαίτερα για ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα και το Χονγκ Κονγκ, μεταξύ άλλων αγορών.

Food for thought

Το κρασί και το φαγητό παραμένουν κορυφαίες προτεραιότητες για τους ταξιδιώτες, με επτά στους δέκα (70%) συμβούλους Virtuoso να παρουσιάζουν αύξηση στα γαστρονομικά ταξίδια και δύο στους δέκα (20%) πελάτες να κάνουν κράτηση για ταξίδια με κύριο στόχο το φαγητό και το κρασί. Σχεδόν οι μισοί (47%) από αυτούς τους πελάτες ξοδεύουν από 10.000 έως 25.000 δολάρια ΗΠΑ ανά ταξίδι.

Οι κορυφαίες γαστρονομικές εμπειρίες περιλαμβάνουν :

  • Επισκέψεις σε ζυθοποιείο ή αποστακτήριο (88%).
  • Street food (60%).
  • Εκδρομές με γαστρονομικό θέμα (58%).
  • Γιορτές με την οικογένεια/τους φίλους (57%).

Αξιοσημείωτοι γαστρονομικοί προορισμοί για ταξιδιώτες πολυτελείας περιλαμβάνουν την Πορτογαλία, την Κοπεγχάγη, την Κροατία και την Κολομβία.

Ευεξία

Η έρευνα Virtuoso δείχνει επίσης ότι η συντριπτική πλειοψηφία (94%) των ταξιδιωτών πολυτελείας αναζητά εμπειρίες ευεξίας, με την Ισλανδία, την Ταϊλάνδη και τα Φίτζι μεταξύ των αξιοσημείωτων προορισμών σε αυτό το τμήμα. Σχεδόν οι μισοί (47%) όσων αναζητούν δραστηριότητες ευεξίας ξοδεύουν μεταξύ 5.000 και 10.000 δολαρίων ΗΠΑ ανά ταξίδι.

Οι αναδυόμενες εμπειρίες σε αυτόν τον τομέα περιλαμβάνουν τη δημιουργική τέχνη και την τέχνη των επιδόσεων (44%), τα προγράμματα ύπνου (34%) και τη βιώσιμη ευεξία (34%).

Συνολικά, το 37% των πελατών Virtuoso ταξιδεύει για πολιτιστικούς λόγους, το 34% αναζητά περιπέτεια και το 16% αναζητά ταξίδια αποστολής.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις