Expedia Group: Τι ερευνούν οι ταξιδιώτες πριν την κράτηση

24

Οι ταξιδιώτες ξοδεύουν κατά μέσο όρο λίγο περισσότερες από πέντε ώρες για έμπνευση και προγραμματισμό ταξιδιού τις 45 ημέρες πριν την κράτηση.

Αυτό δείχνει μια μελέτη “Path to Purchase” του Expedia Group, η οποία ρίχνει φως στις προτιμήσεις και τις συμπεριφορές των ταξιδιωτών κατά την αναζήτηση ταξιδιών στο Διαδίκτυο.

Η “Path to Purchase” πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του τουριστικού ομίλου από την Luth Research σε ταξιδιώτες από την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Γαλλία, την Ιαπωνία, το Μεξικό, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

Σημαντικές διαφορές ανάλογα με τη χώρα

  • Οι ταξιδιώτες κοιτάζουν κατά μέσο όρο 141 σελίδες ταξιδιωτικού περιεχομένου 45 ημέρες πριν από την κράτηση ενός ταξιδιού.
  • Στις ΗΠΑ βλέπουν ακόμη και έως και 277 σελίδες.
  • Στα πρώτα στάδια του ταξιδιωτικού σχεδιασμού, η έρευνα είναι λιγότερο εντατική (με περίπου 2,5 προβολές σελίδας την ημέρα).
  • Αυξάνεται εκθετικά τις τελευταίες ημέρες πριν από μια κράτηση.
  • Την ημέρα της κράτησης, υπάρχουν κατά μέσο όρο 25 προβολές σελίδας.

Πού κάνουν αναζήτηση πριν από την κράτηση

  • Διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (80%).
  • Μηχανές αναζήτησης (61%).
  • Μέσα κοινωνικής δικτύωσης (58%).
  • Ιστότοποι αεροπορικών εταιρειών (54%).
  • Ιστότοποι meta-travel (51%).

Οι ταξιδιώτες αναζητούν έμπνευση

Οι περισσότεροι τουρίστες είπαν ότι δεν ήξεραν πού να πάνε πριν ξεκινήσουν να προγραμματίζουν το ταξίδι τους.

Σχεδόν τρεις στους πέντε είπαν ότι δεν είχαν συγκεκριμένο προορισμό στο μυαλό τους ή σκέφτονταν πολλούς προορισμούς όταν πήραν την απόφαση να κάνουν ένα ταξίδι (59%).
Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το μερίδιο των αναποφάσιστων ταξιδιωτών ήταν έως και 62% και στο Μεξικό 80%.

«Το ταξίδι προς την κράτηση είναι συχνά πολύπλοκο και γεμάτο ανατροπές, υπογραμμίζει η Cheryl Miller, επικεφαλής μάρκετινγκ στο Expedia Group.

Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες να προσεγγίσετε τους ταξιδιώτες προτού λάβουν τις αποφάσεις τους.

Είναι σημαντικό να εμφανίζεστε όσο πιο συχνά γίνεται σε πολλά σημεία επαφής κατά τη διάρκεια της διαδρομής του πελάτη, ακόμη και πέρα ​​από τα κανάλια της δικής σας επωνυμίας».

 

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις