Marriott: Ποιοι παράγοντες καθορίζουν τα ομαδικά ταξίδια το νέο έτος

39

Αλλαγές στην επιλογή του τόπου διεξαγωγής των ομαδικών ταξιδιωτικών εμπειριών, στους κορυφαίους εγχώριους και διεθνείς προορισμούς και στις απαιτήσεις για ξενοδοχεία αποκαλύπτει η πρόσφατη έρευνα της Marriott International σε Καραϊβική και Λατινική Αμερική.

Συμμετείχαν περισσότεροι από 1.000 ταξιδιωτικούς σχεδιαστές και διοργανωτές εκδηλώσεων σε όλες τις Η.Π.Α.

«Οι ταξιδιώτες αναζητούν πιο ουσιαστικές ομαδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες που επικεντρώνονται στην εξατομικευμένη, ευελιξία και πολιτιστική εμβάπτιση», δήλωσε η Louise Bang, επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ, Marriott International CALA.

«Είτε σχεδιάζει ταξίδια αναψυχής είτε επαγγελματικά, η νέα γενιά ταξιδιωτών θέλει να βγει έξω και να εξερευνήσει ενεργά προορισμούς. Τα ομαδικά ταξίδια αναμένεται να παραμείνουν ισχυρά το επόμενο έτος και αυτή η έγκαιρη πρόβλεψη παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για να μας βοηθήσει να προσαρμοστούμε και να ανταποκριθούμε στις νέες προτιμήσεις» συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

Οι κορυφαίοι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή του χώρου διεξαγωγής ομαδικών ταξιδίων για το 2024 είναι:

  • Οι εξελισσόμενοι στόχοι του προγράμματος (49%).
  • Η προσαρμοστικότητα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες (47%).
  • Οι γρήγοροι χρόνοι απόκρισης σε ερωτήματα και αιτήματα (46%).

Μόνο το 34% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι η επιλογή του ξενοδοχείου/προορισμού επηρεάστηκε από προηγούμενες εμπειρίες, υποδηλώνοντας ότι οι περισσότεροι προγραμματιστές εκδηλώσεων είναι πρόθυμοι να «αγκαλιάσουν» νέους χώρους που ανταποκρίνονται στις τρέχουσες προτεραιότητες και απαιτήσεις.

Πως επιλέγουν προορισμούς ή καταλύματα

Το 33% θα επιλέξει με βάση τη δημοτικότητα του προορισμού ή του ξενοδοχείου, δείχνοντας ότι η φήμη είναι λιγότερο σημαντική από την ικανότητα κάλυψης των επιθυμιών και των αναγκών των εκδηλώσεων.

Οι πιο επιθυμητές εμπειρίες

Οι τύποι εμπειριών ομαδικών εκδηλώσεων που στοχεύουν να ενσωματώσουν οι οργανωτές ταξιδίων εξελίσσονται επίσης το 2024. Οι παρευρισκόμενοι αναμένουν ελκυστικές δραστηριότητες και πολιτιστική εμβάπτιση που υποστηρίζουν τις τοπικές κοινότητες.

Οι τρεις πρώτες κατηγορίες είναι τα ποτά (44%), οι μετακινήσεις (37%) και η πολιτιστική/τοπική βύθιση (32%). Οι ερωτηθέντες τόνισαν επίσης ότι οι εμπειρίες εταιρικής κοινωνικής ευθύνης (26%) που ανταποκρίνονται στις τοπικές κοινωνίες ήταν μεγάλης επιλογής.

Ομαδικές ταξιδιωτικές προτιμήσεις

Ορισμένα πρωτόκολλα πανδημίας θα εξασθενίσουν για τις ομαδικές εκδηλώσεις έως το 2024. Ως εκ τούτου οι μισοί θεωρούν τα προσχεδιασμένα γεύματα σε πιάτα (50%) ως ξεπερασμένα και προτιμούν το ευέλικτο φαγητό.

Το 49% των ερωτηθέντων συμμεριζόταν τη συνεχιζόμενη ανάγκη για συναθροίσεις αποκλειστικά σε εξωτερικούς και επιτόπιους χώρους, δείχνοντας ανοιχτό σε εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους.

Οι προγραμματιστές εκδηλώσεων αναζητούν πλέον προσαρμοσμένες εμπειρίες αντί για εκδηλώσεις με το κλειδί στο χέρι. Η εξατομίκευση και οι ευέλικτοι χώροι σηματοδοτούν ένα νέο κεφάλαιο μπροστά για ομαδικά ταξίδια.

Δραστηριότητες ευεξίας

Η ευεξία θα παραμείνει σημαντικός παράγοντας και το 2024, με τους ταξιδιώτες να λαχταρούν περισσότερες εμπειρίες πέρα από το τυπικό σπα.

Το 65% των ερωτηθέντων εξέφρασε ενδιαφέρον για ενεργό ευεξία όπως μαθήματα jiu-jitsu ή kickboxing.

Το 58% θέλει πιο προσεκτικές δραστηριότητες όπως η γιόγκα και ο διαλογισμός.

Καθώς η ευεξία γίνεται περισσότερο ένα ταξίδι με αισθήσεις, οι ταξιδιώτες θα αναζητήσουν καθηλωτικές εμπειρίες σε όλη την ιδιοκτησία, όπως μαθήματα δημιουργικής φυσικής κατάστασης, ενημερωτικά εργαστήρια, θρεπτικά γεύματα και πολλά άλλα.

Πολιτιστική εμπειρία

Οι ταξιδιώτες αναζητούν ολοένα και περισσότερο αυθεντικές εμπειρίες από τοπική προοπτική και αναζητούν να ανακαλύψουν κρυμμένους πολύτιμους λίθους από την πεπατημένη διαδρομή.

Το 60% των ερωτηθέντων θέλει να εξερευνήσει τοπικά ποτά και να βυθιστεί πλήρως στις τοπικές γεύσεις.

Το 57% να ψάχνει να βρει τοπική κουζίνα και σπεσιαλιτέ φαγητού κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του.

Η εμβάπτιση της γλώσσας κερδίζει συνεχώς έδαφος, με το 58% να εκφράζει έντονο ενδιαφέρον για την εκμάθηση τοπικών γλωσσών.

Βιώσιμα ταξίδια

Η αειφορία εξακολουθεί να είναι πρωταρχικής σημασίας, με το 77% των ερωτηθέντων να θέλει να επισκεφτεί φιλικούς προς το περιβάλλον προορισμούς που ευθυγραμμίζονται με τις αξίες και τις ευκαιρίες εθελοντισμού τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία, υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την υποστήριξη κοινοτήτων που εξακολουθούν να ανοικοδομούν από φυσικές καταστροφές. Άλλοι προσπαθούν να μειώσουν τα ταξίδια με υψηλές εκπομπές άνθρακα (60%) και θέλουν επιλογές που επηρεάζουν θετικά τους προορισμούς που επισκέπτονται.

Η έρευνα ανέφερε ξεκάθαρα φαβορί όσον αφορά στους προορισμούς τόσο για ταξίδια αναψυχής όσο και για επαγγελματικά ταξίδια, καθώς το Μεξικό (37%), η Τζαμάικα (37%) και η Αρούμπα (35%) κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις.

Η Δομινικανή Δημοκρατία και οι Μπαχάμες τα πήγαν επίσης καλά με 34% και 31%, αντίστοιχα. Η Καραϊβική γενικά παραμένει η ιδανική περιοχή για τροπικές αποδράσεις και εταιρικά καταφύγια.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις