Αυξάνονται οι ευκαιρίες στην αγορά βιώσιμου τουρισμού, με περισσότερους ταξιδιώτες στον κόσμο να λένε ότι επηρεάζονται από πράσινους παράγοντες.
Αυτό αποκαλύπτει έρευνα σχετικά με την διαμονή σε εννιά χώρες από την Sustainable Hospitality Alliance σε συνεργασία με τις BVA BDRC και Pace Dimensions.
Η τιμή παρέμεινε ο κύριος παράγοντας στις αποφάσεις των τουριστών σχετικά με το πού θα μείνουν, ενώ η βιωσιμότητα αποκτά μεγαλύτερη σημασία.
Η τάση για πράσινο τουρισμό θα επιταχυνθεί καθώς οι οπαδοί της οι νεότεροι ταξιδιώτες γίνονται πιο κυρίαρχοι στην αγορά.
Τα δεδομένα δείχνουν πώς οι συμπεριφορές θα αλλάξουν τα επόμενα πέντε έως 10 χρόνια ιδιαίτερα μεταξύ των επισκεπτών σε ξενοδοχεία. Θα γίνουν πιο ανήσυχοι για περιβαλλοντικά θέματα.
Με ποια κριτήρια επιλέγουν κατάλυμα οι ταξιδιώτες
- Κόστος διαμονής (27%).
- Πολιτικές ακύρωσης (14%).
- Πιστοποίηση βιωσιμότητας (12%).
- Παράγοντες βιωσιμότητας (11%).
- Διαχείριση πόρων (11%).
- Βιώσιμοι πόροι (11%).
- Κοινωνικοί παράγοντες (11%).
- Βαθμολογία κριτικής επισκεπτών (9%).
- Προγράμματα αφοσίωσης (5%).
Η ζήτηση για αειφόρα καταλύματα
Με τους παράγοντες βιωσιμότητας που αναζητούν οι ταξιδιώτες στα ξενοδοχεία να αντιπροσωπεύουν συνολικά πάνω από το ήμισυ (56%), αυτό δείχνει ότι γίνονται όλο και περισσότερο βασικό χαρακτηριστικό στη νοοτροπία και τη σκέψη και τη συνείδηση. Η αυξανόμενη σημασία τους στη διαμονή, σίγουρα δεν μπορεί να αγνοηθεί.
Η ζήτηση για αειφόρα καταλύματα εκτιμάται πώς θα κινηθεί ανοδικά καθώς οι τουρίστες δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον με κορυφαία τη Gen Y, ενώ ακολουθούν οι baby boomers.