Trivago: Πώς θα προσελκύσουν πελάτες τα ξενοδοχεία

Σύνταξη: tourismtoday.gr

18

Ακόμη και στη συνεχώς εξελισσόμενη ψηφιακή εποχή μας, πολλοί ξενοδόχοι αφήνουν έξω ένα βασικό επιχειρηματικό συστατικό τον ιστότοπο.
Η έλλειψη επένδυσης σε έναν επίσημο ιστότοπο απλώς περιορίζει την online παρουσία και τις δυνατότητες ενός καταλύματος. Ωστόσο, ένας άσχημα στημένος ιστότοπος δημιουργεί αρνητική εικόνα.

Αντίθετα, ένας καλά σχεδιασμένος βοηθά τους ξενοδόχους να επιβιώσουν σε έναν ανταγωνιστικό κόσμο στο διαδίκτυο.
Η Trivago αποκαλύπτει τέσσερα κορυφαία tips για ιστότοπο που βοηθούν τα ξενοδοχεία να προσελκύσουν πελάτες.

1. Ψηφιακή βιτρίνα

Παρόλο που ένα προφίλ σε έναν ιστότοπο OTA ή σε έναν ιστότοπο μετα-αναζήτησης, εισάγει τους ταξιδιώτες σε καταλύματα που τους τραβούν την προσοχή, αυτοί είναι επίσης πιθανό να κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο, με την προσδοκία να βρουν τον ιστότοπο του ξενοδόχου για να μάθουν περισσότερα.

Όπως κάθε βιτρίνα, σκοπός της είναι να πουλάει ό,τι προσφέρεται και μία σελίδα στο διαδίκτυο λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο. Στόχος είναι να προσελκύσει ταξιδιώτες και να τους πείσει να κάνουν κράτηση.
Ένας καλά συντονισμένος ιστότοπος που αναδεικνύει τα μοναδικά σημεία πώλησης (USP), εμπνέει εμπιστοσύνη και αντανακλά τον επαγγελματισμό θα που βοηθά στην επίτευξη του στόχου.

2. Επεκτείνετε την προσέγγιση και την προσβασιμότητα

Για την σύνδεση με ταξιδιώτες, απαιτείται πρόσβαση στην ιδιοκτησία από όπου και όποτε είναι συνδεδεμένοι.
Οι ξενοδόχοι αξιοποιώντας νέες παγκόσμιες αγορές και τμήματα ταξιδιωτών, ανοίγουν τις πόρτες σε έναν κόσμο δυνητικών επισκεπτών που ίσως ποτέ δεν πιστεύαν ότι ήταν εφικτός.

Και ας μην ξεχνάμε τους ταξιδιώτες που αναζητούν καταλύματα στο smartphone τους, είτε βρίσκονται εν κινήσει είτε στον καναπέ.
Μελέτη της Google αποκάλυψε ότι το 87% των «ψηφιακών στιγμών» που σχετίζονται με τον προγραμματισμό για διακοπές έχουν να κάνουν με φορητή συσκευή.

Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για όσους κάνουν κράτηση last minute. Όσο μικρότερος είναι ο χρόνος μεταξύ της κράτησης και της διαμονής, τόσο πιο πιθανό είναι οι ταξιδιώτες να κλείσουν δωμάτιο από το smartphone τους, σύμφωνα με στοιχεία του Criteo. Γι’ αυτό είναι επίσης σημαντικό ένας ιστότοπος να είναι πλήρως βελτιστοποιημένος και να αποκρίνεται για κινητές συσκευές.

3. Δώστε φωνή στην επωνυμία σας

Μην νομίζετε ότι το branding είναι αποκλειστικά για μεγάλες εταιρείες με εξίσου μεγάλους προϋπολογισμούς. Ακόμη και ένα B&B 10 δωματίων μπορεί και πρέπει να έχει επωνυμία. Λοιπόν, δώστε φωνή στη δική σας και αφήστε τους ταξιδιώτες να την ακούσουν.

Ένας συναρπαστικός ιστότοπος με καλοφτιαγμένο περιεχόμενο και εικόνες υψηλής ποιότητας σίγουρα θα κάνει εντύπωση στους ταξιδιώτες.
Επιπλέον, μια σταθερή αφήγηση επωνυμίας διασφαλίζει τη συνέπεια της “φωνής” σας στις ψηφιακές πλατφόρμες όπου κάνετε γνωστή την παρουσία σας.

Στις τεχνικές βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μπορείτε να κάνετε πιο συγκεκριμένο το περιεχόμενο σας προκειμένου να εμφανίζεται σε σχετικά αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτό θα ενισχύσει τόσο την ορατότητα σας όσο και τις δυνατότητες να στείλετε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα στο δρόμο σας.

4. Χρυσωρυχείο δεδομένων σε κοντινή απόσταση

Ο εξοπλισμός με εύχρηστα αναλυτικά εργαλεία (όπως το Google analytics), δίνει τη δυνατότητα παρακολούθησης επισκεψιμότητας στον ιστότοπο, τα ποσοστά μετατροπών, τη συμπεριφορά των ταξιδιωτών και τα επίπεδα αφοσίωσης.

Η εγκατάσταση ενός χάρτη θερμότητας στον ιστότοπο δείχνει πού περνούν οι ταξιδιώτες τον περισσότερο και τον λιγότερο χρόνο. Αυτό βοηθά τους ξενοδόχους να κατανοήσουν το μοτίβο ηλεκτρονικής ανάγνωσης ενός επισκέπτη.

Με την πάροδο του χρόνου, οι πληροφορίες που συλλέγουν τα ξενοδοχεία από τα δεδομένα τα καθοδηγούν στο πώς θα βελτιστοποιήσουν την απόδοση του ιστότοπου, να προσαρμόσουν τις στρατηγικές μάρκετινγκ και να λάβουν ορθές αποφάσεις για την προώθηση της επιχείρησης.

Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!