Τις ταξιδιωτικές τάσεις για τη νέα χρονιά αποκάλυψε σε πρόσφατη έρευνά της η εταιρεία Globus, (Globus, Cosmos και Avalon Waterways).
H Ελλάδα βρίσκεται στις κορυφαίες προτιμήσεις για ταξίδια κατακτώντας τη 2η θέση μαζί με την Τουρκία με ποσοστό 18%. Ακολούθησαν με ισοψηφία η Αγγλία, Ιρλανδία, Σκωτία με ποσοστό 15% η κάθε μία και η Ιταλία που έλαβε την πρώτη θέση με ποσοστό 21%. Τέταρτη ήρθε η Πορτογαλία με 11%.
- Ιταλία (21%)
- Ελλάδα & Τουρκία (18%)
- Αγγλία, Ιρλανδία και Σκωτία (ισοπαλίες με 15% η καθεμία, αντίστοιχα)
- Πορτογαλία (11%)
«Η Ιταλία προκαλεί δέος. Εμπνέει και συγκινεί τους ταξιδιώτες όσο κανένας άλλος προορισμός στη Γη», δήλωσε ο Steve Born, επικεφαλής μάρκετινγκ της οικογένειας επωνυμιών Globus, σε μια δήλωση. «Από την τέχνη του Μιχαήλ Άγγελου μέχρι την έντεχνη κουζίνα σε όλη τη χώρα, η Ιταλία προσκαλεί τους ταξιδιώτες να απολαύσουν τη la dolce vita με κάθε τρόπο. Και το Globus και το Cosmos τους μεταφέρουν σε 13 από τις τέλειες για καρτ ποστάλ περιοχές της χώρας σε 30 εκδρομές προσκαλώντας τους επισκέπτες να απολαύσουν το «ουάου» που τους περιμένει».
Απευθυνόμενος σε ταξιδιώτες που ενδιαφέρονται για πιο ήπιες θερμοκρασίες, λιγότερα πλήθη και μεγαλύτερο budget, η Globus προσφέρει επίσης αποδράσεις εκτός εποχής από την Globus στην Ελλάδα και την Τουρκία για μόλις 1.219 δολάρια.
Περιπέτεια εκτός πορείας
Ποσοστό 45% των ταξιδιωτών ενδιαφέρονται να φύγουν από τις πεπατημένες διακοπές.
«Υπάρχει μια απαρχαιωμένη πεποίθηση ότι οι ταξιδιώτες ενδιαφέρονται μόνο για κλασικές τοποθεσίες σε πόλεις», είπε ο Born. «Αντίθετα, οι ταξιδιώτες μας θέλουν να περπατήσουν σε λιθόστρωτα μονοπάτια και χρησιμοποιούν την περιήγησή τους ως τον τρόπο για να τους μεταφέρουν σε νέα, συναρπαστικά και παράξενα μέρη».
«Σύμφωνα με την έρευνά μας, οι ταξιδιώτες θέλουν έναν συνδυασμό από αξιοθέατα που πρέπει να δουν και την ευκαιρία να εξατομικεύσουν τις διακοπές τους», είπε ο Born. «Ενώ το 74% των επισκεπτών αγαπούν πολύ τις περιηγήσεις στα αξιοθέατα που καθοδηγούνται από ειδικούς, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θέλουν επίσης την ευκαιρία να προσαρμόσουν το ταξίδι τους στα ενδιαφέροντά τους. Οι περισσότεροι (92%) των ταξιδιωτών πιστεύουν ότι είναι σημαντικό να έχουν την ευκαιρία να προσαρμόσουν τις διακοπές τους».
Περισσότεροι από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών (27%) δήλωσαν ότι σκοπεύουν να πάνε μόνοι τους στο επόμενο ταξίδι τους, ποσοστό διπλάσιο από τα προηγούμενα χρόνια.