Οι προορισμοί σε κοντινή απόσταση από τις ΗΠΑ είναι οι πιο ελκυστικοί για τους Αμερικανούς που ξεκινούν τώρα κρουαζιέρα. Η περιοχή της Καραϊβικής/Βερμούδων έρχεται πρώτη με 63%, ενώ η Χαβάη και η Μεσόγειος ακολουθούν με 48% και 40% αντίστοιχα.
Τρεις κορυφαίες ταξιδιωτικές εταιρείες συνεργάστηκαν για να αποκαλύψουν μια πρώτη στο είδος της ερευνητική μελέτη που εξετάζει ένα περιζήτητο κοινό: τον νέο επιβάτη κρουζιέρας. Με τίτλο “From Shore to Ship: Attracting the Next Wave of Cruisers”, η αμερικανική έκδοση της μελέτης κυκλοφόρησε από την Cruise Lines International Association (CLIA), σε συνεργασία με την MMGY Global και την Travelzoo. Η έρευνα δημοσιεύεται τη στιγμή που ο κλάδος προετοιμάζεται για αύξηση του στόλου των πλοίων, για να ικανοποιήσει την αυξανόμενη παγκόσμια ζήτηση.
Τα βασικά ευρήματα της μελέτης είναι:
- Το αντιληπτό “value-for-money” στην κρουαζιέρα έχει βελτιωθεί σημαντικά μεταξύ των “υποψήφιων” επιβατών. Στην πραγματικότητα, το 60% των ερωτηθέντων είπε αυτό ήταν ένας λόγος για να μην κάνουν κράτηση παλιότερα, ενώ μόνο το 36% το αναφέρουν ως σημερινή ανησυχία.
- Οι φίλοι και η οικογένεια είναι σε μεγάλο βαθμό οι πηγές πληροφόρησης με τη μεγαλύτερη επιρροή για πιθανούς νέους επιβάτες κρουαζιέρες κατά την έρευνα ταξιδιωτικών επιλογών (58%), ενώ οι ιστότοποι προορισμών (34%), οι ιστότοποι ταξιδιωτικών κριτικών (29%) και τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, οι OTAs (29%) είναι οι επόμενοι πιο δημοφιλείς.
- Οι προορισμοί που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση από τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι οι πιο ελκυστικοί για τους Αμερικανούς που ξεκινούν τώρα να κάνουν κρουαζιέρες. Η περιοχή της Καραϊβικής/Βερμούδων ευνοείται περισσότερο με 63%, ενώ οι προορισμοί της Χαβάης και της Μεσογείου ακολουθούν με 48% και 40% αντίστοιχα.
- Η πλειονότητα των “υποψήφιων” επιβατών είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για ταξιδιωτικές υπηρεσίες που επιδεικνύουν περιβαλλοντική ευθύνη, αντανακλώντας την αυξανόμενη τάση των καταναλωτών προς βιώσιμες ταξιδιωτικές επιλογές.
- Όταν ρωτήθηκαν τι θα έκανε τις κρουαζιέρες πιο ελκυστικές, οι κορυφαίες απαντήσεις είναι προσφορές/εκπτώσεις (52%), πληροφορίες για τα πρότυπα υγείας και ασφάλειας (39%), εκτεταμένος χρόνος για εξερεύνηση προορισμών (37%) και μια ποικιλία προσφορών προορισμών (36%).
Εκτός από την εξέταση των παραπάνω θεμάτων και των γενικών συμπεριφορών και προτιμήσεων αυτού του τμήματος της αγοράς κρουαζιέρας, η μελέτη εντόπισε επίσης νέα δεδομένα σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια, τις προσαρμοσμένες εμπειρίες, την τεχνολογία, τα σόλο ταξίδια, τον ρόλο των ταξιδιωτικών συμβούλων και πολλά άλλα.