Κοιτάζοντας μπροστά στο καλοκαίρι στο βόρειο ημισφαίριο, οι ταξιδιώτες έχουν το βλέμμα τους στο Παρίσι, σύμφωνα με το Expedia Group. Το 4ο τρίμηνο του 2023, οι αναζητήσεις για καταλύματα Ιούλιο και Αύγουστο στο Παρίσι αυξήθηκαν πάνω από 20%.
Οι αναζητήσεις διαμονής μεταξύ 26 Ιουλίου και 11 Αυγούστου 2024, έδειξαν ότι η αναμενόμενη διάρκεια παραμονής αυξήθηκε για τους επισκέπτες σε κάθε περιοχή. Βρίσκονται στο +25% από έτος σε έτος για τουρίστες από Βόρεια Αμερική (NORAM) και τη Λατινική Αμερική (LATAM).
Η άνοδος στη διάρκεια της διαμονής υποδηλώνει ότι οι ταξιδιώτες σκοπεύουν να μείνουν στο Παρίσι για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Αυτό προσφέρει ευκαιρίες στις τοπικές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των ξενοδοχείων, να βρεθούν μπροστά στους τουρίστες καθώς σχεδιάζουν τα ταξίδια τους στην Πόλη του Φωτός.
Το Expedia Group προβλέπει «τουρισμό περιοδειών» για το 2024. Σχεδόν το 70% είναι πιο πιθανό από ποτέ να ταξιδέψει σε μια συναυλία έξω από την πόλη τους.
Πώς θα εκμεταλλευτούν την τάση τα ξενοδοχεία
Η αξιοποίηση της εγγενούς διαφήμισης μπορεί να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να ξεχωρίσουν από τον ανταγωνισμό και να αυξήσει την προβολή με τους ταξιδιώτες. Αυτό γίνεται χρησιμοποιώντας στοχευμένες διαφημίσεις.
Η συμπερίληψη του μάρκετινγκ για κινητά ως μέρος της διαφημιστικής σας στρατηγικής μπορεί να αναβαθμίσει το περιεχόμενο σας σε ταξιδιώτες που πραγματοποιούν αναζήτηση και κράτηση στα τηλέφωνα τους.
Ποιες πόλεις παρουσιάζουν σημαντικές αυξήσεις στην αναζήτηση
- Μετά από μια αρχική βραδύτερη ανάκαμψη μετά την πανδημία, υπάρχει σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για Ασία-Ειρηνικό (APAC) τα τελευταία τρίμηνα.Το τέταρτο τρίμηνο του 2023, αρκετές πόλεις σε APAC παρουσίασαν ισχυρή παγκόσμια αύξηση του όγκου αναζητήσεων σε ετήσια βάση, με το Γκουανγκζού να αυξάνεται 85%, το Χονγκ Κονγκ και τη Σαγκάη στο +35%.
- Οι ταξιδιώτες από Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική (ΕΜΕΑ) οδήγησαν σε αύξηση 70% και 50% σε ετήσια βάση στις αναζητήσεις για την Οσάκα και το Κιότο, αντίστοιχα.
- Οι ταξιδιώτες της LATAM έδειξαν επίσης ενδιαφέρον για την Ιαπωνία, οδηγώντας σε αύξηση 85% σε ετήσια βάση στις αναζητήσεις στο Τόκιο, ενώ οι ταξιδιώτες σε APAC οδήγησαν σε διψήφια άνοδο ετήσιας αναζήτησης σε πολλές κινεζικές πόλεις, συμπεριλαμβανομένων των Σεντζέν και Μακάο.
- Οι τουρίστες σε NORAM εμφάνισαν επίσης αξιοσημείωτες αυξήσεις του όγκου αναζητήσεων σε ετήσια βάση σε Γκουανγκζού (65%), Κιότο (55%) και Οσάκα (50%).
Η κατανόηση του αυξανόμενου ενδιαφέροντος των ταξιδιωτών για διαφορετικές τοποθεσίες μπορεί να σας βοηθήσει να ενημερώσετε τη διαφήμιση σας. Οι δυνατότητες στόχευσης μπορούν να σας βοηθήσουν να αλληλεπιδράσετε και να μετατρέψετε αυτούς τους ταξιδιώτες.
Οι προορισμοί με ζεστό καιρό γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς
Εξετάζοντας τους προορισμούς με τις περισσότερες αναζητήσεις για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, διαπιστώθηκε ότι καθώς οι θερμοκρασίες έπεφταν στο βόρειο ημισφαίριο, οι ταξιδιώτες επέλεγαν αποδράσεις με ζεστό καιρό.
Ηλιόλουστες τοποθεσίες όπως το Ορλάντο, το Μαϊάμι και η Πούντα Κάνα ανέβηκαν στην κατάταξη των προορισμών με τις περισσότερες αναζητήσεις παγκοσμίως.
Το Κανκούν και το Φορτ Λόντερντεϊλ ανέβηκαν επίσης στην κατάταξη της λίστας των προορισμών με τις περισσότερες αναζητήσεις για τη NORAM και το Μπουένος Άιρες ανέβηκε στο Νο. 5 για τη LATAM.
Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες που αναζητούν τροπικούς προορισμούς αυξήθηκαν κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου – με τριψήφια ποσοστά αύξησης σε τριμηνιαία βάση στις αναζητήσεις από τις ΗΠΑ προς την Αγία Λουκία, την Αρούμπα και το Κουρασάο.
Διαφήμιση χωρίς cookies τρίτων
Η πλοήγηση στο μεταβαλλόμενο τοπίο της διαφήμισης σε έναν κόσμο χωρίς cookies θέτει μοναδικές προκλήσεις για τους υπεύθυνους μάρκετινγκ προορισμών που επιθυμούν να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν δυνητικούς ταξιδιώτες.
Καθώς τα cookies τρίτων αφαιρούνται σιγά σιγά από τα προγράμματα περιήγησης στο διαδίκτυο, οι υπεύθυνοι για την εμπορία προορισμών θα πρέπει να βρουν νέους τρόπους για τη στόχευση και την παρακολούθηση των χρηστών σε διαφορετικούς ιστότοπους και συσκευές.