Empower: Οι τάσεις στα ταξίδια των Αμερικανών το 2024 | Ελληνικός προορισμός στους top

15

Δύο στους πέντε (37%) Αμερικανούς θα ταξιδέψουν στο εξωτερικό, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο 2.904 δολάρια, σύμφωνα με τελευταία στοιχεία από έρευνα της εταιρείας Empower.

  • Ένας στους 5 Millennials σχεδιάζει να αναβάλει σημαντικές αγορές όπως η αγορά ενός σπιτιού για να χρηματοδοτήσει τα ταξιδιωτικά του σχέδια.
  • Το ένα τρίτο των Αμερικανών (33%) δηλώνουν ότι δεν περιμένουν τη σύνταξη για να ταξιδέψουν.
  • Σχεδόν οι μισοί (47%) των Αμερικανών σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα για ταξίδια φέτος σε σύγκριση με το 2023.
  • Πάνω από το ήμισυ των Baby Boomers (52%) προτιμούν φιλικές προς τον προϋπολογισμό ταξιδιωτικές επιλογές σε σύγκριση με τις νεότερες γενιές.

Οι 5 κορυφαίες προτεραιότητες που έχουν οι Αμερικανοί όταν σχεδιάζουν τα ταξίδια τους είναι:

  • Ηρεμία (57%)
  • Χρόνο με την οικογένεια (51%)
  • Περιπέτεια (47%)
  • Χρόνο για να απολαύσουν τη φύση και το περιβάλλον (36%)
  • Γαστρονομικές εμπειρίες (30%)

Οι Αμερικανοί είναι πιο πιθανό να προγραμματίσουν τα ταξίδια τους 3 έως 6 μήνες νωρίτερα (35%), αλλά σχεδόν 1 στους 5 (17%) είναι πιο αυθόρμητοι, προγραμματίζοντας τα ταξίδια τους μόλις 4 εβδομάδες ή λιγότερο από την αναχώρηση.

Το 45% των ερωτηθέντων χρηματοδοτούν τα ταξίδια τους με επιπλέον χρήματα που κερδίζουν από παράπλευρες δουλειές, ενώ το 34% χρησιμοποιεί τις επιστροφές φόρων ή τα μπόνους και το 32% χρησιμοποιεί ταξιδιωτικά προγράμματα επιβράβευσης και αφοσίωσης.

Σχεδόν 1 στους 10 (9%) έχει αναλάβει χρέη για τη χρηματοδότηση ταξιδιών, κατά μέσο όρο 2.849 δολάρια.

Το ένα τέταρτο της Gen Z (24%) αισθάνεται πίεση από φίλους να κάνουν ταξίδια που δεν μπορούν να αντέξουν οικονομικά.

Οι δημοφιλέστεροι προορισμοί για τα διεθνή ταξίδια των Αμερικανών έχουν ως εξής :

  • Τόκυο
  • Λονδίνο
  • Παρίσι
  • Δουβλίνο
  • Ρώμη
  • Άμστερνταμ
  • Αθήνα
  • Φλωρεντία
  • Όκλαντ
  • Βαρκελώνη
Ακολουθήστε το kefaloniapress.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Προσθέστε το δικό σας σχόλιο

Please enter your comment!
Please enter your name here

Captcha verification failed!
CAPTCHA user score failed. Please contact us!